• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsujen wikisivu

Aloittaja hitan, 24.10.07 - klo:01:14

« edellinen - seuraava »

iidaer

#540
Lainaus käyttäjältä: "Minski"
Lainaus käyttäjältä: "iidaer"Hyvin meni kynsienleikkuu, ei irronnut jalkoja eikä päitä  :D
Jostain syystä nauratti kun luin tän :D Tänään ilmeisesti semmoinen päivä, kun uppoaa kaikki vitsit :)

Zooplussan tilauksen tekokin taitaa taas siirtyä, kun on menny ihan hirveesti rahaa kaikkeen muuhun tarpeelliseen. Että ärsytää, kun rahaa ei voi olla rajattomasti :P
Hehe :D.
Mäkin voisin itseasiassa robottimet siivota tänään. Parempaakaan tekemistä ole  :D .
Zooplussalle mäkin oon aatellut tilausta tehdä, sit kun oon rikkaampi.... 8-)

HamsterSailor

#541
Koitettiin eilen leikata Lillin kynsiä, meni hyvin niin kauan kuin neito kyllästyi ja rupes kakkimaan... :c8  Takatassujen kynnet saatiin leikattua sekä osa etutassujen kynsistä. Tänään jatkuu... xD

Never

#542
Ostin kirpparilta heräteostoksena minidunan.  :)  Se on tosi hyväkuntoinen ja mukana on alkuperäiset tarvikkeet (suurin osa lentää roskiin). Hintaa oli vain 10e. Mulla ole dunalle mitään käyttöä, mutta se oli silti pakko saada.  xD Tai ehkä kohta saan päähäni laittaa siihen talvikon tms.  :D

iidaer

#543
K-Supermarketeissa oli paljon alehedelmiä (1e/kg) ja ostin niitä, saa hamsutkin osansa. Kohta siivoan niiden terrankin :).

Nape

#544
Tässä järjestelin Lindan häkin yläkertaa ja voi vitsit, kun se oli ihan kokoajan tulossa sieltä pois ja niin uteliaana menossa mukana, että enpä kyllä hirveesti saanu järkkäiltyä mitään. :D

Sohvi

#545
Olipa mukavaa, kun tänään tulin koulusta kotiin niin postilaatikossa odotti Poskipussi-lehti  :)
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Ninde

#546
Jos näistä venäläisistä syrkeistä viewtopic.php?f=33&t=7597 olis joku kiinnostunut, niin pikaisesti yksäriä mulle! ;)

Minski

#547
^ Jahaa, nyt mä tajusin, että 1+1=2 :P

Se cinnamon olis kyllä ihana, rakastuin heti sen silmiin (tietynlaiset silmät hamsuilla on vaan niin ihanat <3)
Hamsteriton tätä nykyä

Marla

#548
^ No hei äläpä Minski mitään, mä niiiin tahtoisin sen nätin cinnamonin, mut mut mut... Ärh, vähän väärää väritaustaa ja näin. :kieli
Ehkä sieltä Ruotsista tulis ens kuussa jotain kivaa mukana... :D

Ninde

#549
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Se cinnamon olis kyllä ihana, rakastuin heti sen silmiin (tietynlaiset silmät hamsuilla on vaan niin ihanat <3)
Noni hetihän siellä innostuttiin!  :D

Minski

#550
^ Havaitsen lievää yllytystä ilmassa :D
Hamsteriton tätä nykyä

Nape

#551
No se cinnamon on kyllä tosi ihana. Minski, mä osallistun sun yllyttämiseen :D

Jatsi

#552
Tänään joudun viemään elämäni ekaa kertaa hamsua eläinlääkärille.  :cry:
Olin viikon rippileirillä, isä hoiti pikkusiani. Kun tulin leiriltä Kaarna näytti ihan hyvälle, mutta loppuyöstä tajusin et sil hännän alune ihan märkä.
Eilen katselin tilannetta lisää ja Kaarna kuihtu silmissä, soittelin eläinlääkäriltä ohjeita ja tänään eläinlääkäriin. Nesteytys ainakin tulossa..
Hyvä et raukka pystys pysyy, puhumattakaan juomapullosta juomisesta, laitoin tuoreruoka kuppiin vettä viime yönä ja siintä Neiti onneksi joi.

Toivottavasti pien tehopakkaukseni selviää, en oo tottunu et se oin noin apea.. :/ Ja nuor viel.. täyttää tässä elokuun tietämillä vuoden, eläinkauppa hamsu.

Mut täytyy myöntää et hamsterit on viisaita. Eilen siihen juomakuppiin tippu paperia, ni siirsin sen pois siintä. Heti sen jälkeen kaarna meni sen paperin päälle ja nuoli siintä niitä vesiä pois. Jotenkin tuntuu et tuo neiti ei helpol periks anna.  :lov
Pieni laumani:
Formula - lk soopeli vn - 10.05.-08
Paulette Vappupouta "Memmu" - pk soopeli - 30.04.-09

wiidii

#553
Meillä on hamsterinpoikanen karussa jo ainakin kolmatta päivää.  :(  Alkaa pikku hiljaa toivo hiipumaan. Oltiin viikonloppuna vielä reissussa, lauantaina oli hoitaja käynyt tarkistamassa vesitilanteen ja kaikki oli kunnossa, sunnuntai-iltana kotiin tullessa ei enää. :/ Molemmat vielä kotiin jääneet tyttöpoikaset karkasivat _omista_ dunistaan (molemmat eri dunassa), samppanja käveli maanantaina vastaan mutta hopeakyyhkis on vieläkin hukassa. Harmittaa ihan perhanan paljon jos tyttöä ei löydy mistään, meillä on tuolla siivouskaapissa vähän hassussa paikassa (ns. ylöspäin) reikä, jonne poikanen on saattanut mennä - eikä mitään tietoa minne kyseinen reikä johtaa.. Kyseisen reiän lähistöltä löytyi vielä jyrsinnän jälkiä, joten melko ikävät fiilikset tällä hetkellä.  :|  Rapinaa kyllä kuuluu ja ruokaa katosi vielä eilen kiposta, joten toivoa on, mutta ei paljoa.  :(
Tähän mennessä kuitenkin kaikki karanneet hamsterit ovat menneet lieden taakse nukkumaan ison ruokakasan kanssa, tämä sitten ei tietenkään. :( "Mieluummin" olisin oman hamsterin antanut kadota kuin toiselle varatun ja jalostuskäyttöön tarkoitetun.  :(
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

GaneshaX

#554
Meillä just viimeisimmän karkulaisen jälkeen verkotettiin vihonviimeinenkin reikä, josta pääsee ulos kämpästä.

Tosi ikävää tollaset  :(
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki