• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsujen wikisivu

Aloittaja hitan, 24.10.07 - klo:01:14

« edellinen - seuraava »

Cindu

#525
Topille onnittelut! Pirteältä näyttää  :yes:

Saadaan ostettua varmaan edullisesti tutuilta syrkille häkki *__* Jee, ei tarvi ostaa mitään 90 euron häkkejä eläinkaupoista. Huih!
[size=85]Cookie Dough \'\'Pipari\'\', naaras syyrialainen hamsteri, pks keltainen musta s. 09.09.10 ?
R.I.P Söpö uros roborovski normaali, s. 2008-10.08.10 ?[/size]

Nape

#526
Onnea Topi :sydan

iidaer

#527
Tänään pitäisi leikata roboilta kynnet kun on vähän pitkähköt. Jännittää, en ole koskaan leikannut kynsiä robolta. Hiiriltä kylläkin. No, eiköhän mene hyvin  :D .

Minski

#528
^ Varmaan onnistut, kun sulla on jo pohjaa yhtä pienien otusten kynsien leikkuusta :)

Ken_G:n Topille onnea. Topi taitaakin olla meidän Gaalan äidin veli ellen ihan väärässä ole :) Kiva tietää, että Gaala on pitkäikäisestä suvusta.


Jos joku Treläinen on vailla hopeanharmaata urosta niin kipikipi Turtolan Faunattareen hakemaan se ihana huhtikuulla syntynyt jössikkä sieltä :)
Hamsteriton tätä nykyä

Zinde

#529
Mulla on käytössä tällaiset leikkurit hamstereiden kynsien leikkaamiseen ja suosittelen muillekin:


Ovat tavallisia kynsisaksia terävemmät ja tarkemmat. Ja mun mielestä myös helpommat pitää kädessä.
Varoituksen sanana, että uutena tuollaiset leikkurit ovat todella terävät ja niitä käyttäessä pitää olla hyvin tarkkana, ettei satuta hamsteria.

HamsterSailor

#530
Peppi täytti eilen vuoden  :P

iidaer

#531
Meillä on sellaiset ihmisten kynsisakset, ei sellaiset saksetsakset vaan leikkurit. Tosi hyvät ja hiirten kynnet niillä ainakin saa tosi hyvin napsaistua, niin onnistunee robojenkin kanssa :).

Ken_G

#532
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Ken_G:n Topille onnea. Topi taitaakin olla meidän Gaalan äidin veli ellen ihan väärässä ole :) Kiva tietää, että Gaala on pitkäikäisestä suvusta.

Kiitokset.

Oikeassa olet, Topin edesmennyt sisko Delfoin Äly on Gaalan äiti. Ja maanantaina meille tulee Kaisalta Gaalan siskon Gangesin kyyhkynharmaa pojanpoika  :)

Terveiset Salamalta ja Saffelta myös, sillä näyttää parhaillaan olevan pönäkkä kiima meneillään..  :D

iidaer

#533
Hyvin meni kynsienleikkuu, ei irronnut jalkoja eikä päitä  :D . Kilttejä tyttöjä olivat  :lov

Nilla

#534
Ompahan outo tilanne, mulla on enää vain 3 hamsua  :pihalla:    Vanhin on tällä hetkellä Edina joka on 1v ja 10kk. Onhan se ressukka jo laihtunut ja ei oikein tee muuta kun nukkuu ja välillä käy syömässä. Nuorin on Berry joka täyttää vuoden kahden viikon päästä  :)  Keskimmäinen on nallekarhu Eelis 1v ja 3kk.

Kyllä nyt tuntuu kieltämättä ehkä vähän tyhjältä tuo mun huonekin. No mut onhan tässä jo esim. kinkistä haaveiltu  ;)


Edit// Kappas vaan mulla on nyt viestejä just meidän vuosiluvun verran, 2010  :D
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Vevve

#535
Meillä alkaa pian 2v ikäinen SHY VL LVV09 LJV09 Lula Mae -talvikkomummu näyttää jo ikääntymisen merkkejä. Karva ohenee ja hamsu on kovasti hoikistunut, mutta energiaa riittää yhä enemmän kuin monella nuoremmallaan  :D Vähän surulliselta tuntuu, kun Ulpu on viimeinen elossa poikueestaan, kun veli Väinö kuoli viime viikolla.

Cindu

#536
Täällä on niin hiljasta kun meidän Söpö ei oo enään tääällä >8( ? Miten voikin olla näin outoa?
[size=85]Cookie Dough \'\'Pipari\'\', naaras syyrialainen hamsteri, pks keltainen musta s. 09.09.10 ?
R.I.P Söpö uros roborovski normaali, s. 2008-10.08.10 ?[/size]

HamsterSailor

#537
Pelästyin aika lailla kun huomasin että Sissin dunassa surras amppari... :c8 Sain sen sieltä onneksi nopeasti imastua imuriin xD

Minski

#538
Lainaus käyttäjältä: "iidaer"Hyvin meni kynsienleikkuu, ei irronnut jalkoja eikä päitä  :D
Jostain syystä nauratti kun luin tän :D Tänään ilmeisesti semmoinen päivä, kun uppoaa kaikki vitsit :)


Oon tässä juuri parhaillaan siivoamassa hamsuterroja- ja häkkejä. Hitsi, meil ois huutava pula heinäpesistä eikä kummassakaan viikonloppuna vierailemassani eläinkaupassa ollu yhtä ainuttakaan. Zooplussan tilauksen tekokin taitaa taas siirtyä, kun on menny ihan hirveesti rahaa kaikkeen muuhun tarpeelliseen. Että ärsytää, kun rahaa ei voi olla rajattomasti :P
Hamsteriton tätä nykyä

Marla

#539
On se outoa ja haikeaa, kun hamsulan sydän on poissa... Pampula oli se koko lauman sielu, suuri persoonallisuus. Kaikki hamsterithan ovat ihastuttavia, mutta vain harva on oikeasti aivan erityisen spesiaali persoona.
Onhan täällä toki Tossu ja Bablo vielä noista persoonallisista suuruuksista jäljellä, mutta kumpikin ovat jo veteraani-ikäisiä...


Stressaa, kun tänään pitäisi tulla porukkaa käymään hamsterien merkeissä. Se on aina niin, jostain syystä. :D Hirveän kriittisesti tulee suhtauduttua kaikkeen mahdolliseen.