• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsujen wikisivu

Aloittaja hitan, 24.10.07 - klo:01:14

« edellinen - seuraava »

Nape

#930
Lainaus käyttäjältä: "Sintturainen"Voi jestas mihin sitä tuli lupauduttua. Meille tulee keskiviikkona paikallisen sanomalehden toimittaja ja kuvaaja tekeen juttua jostain mun hamsterista ja siihen juttuun tulee MUN ja sen hamsterin kuva  :shock:  :D

Pitäsköhän käydä huomenna kampaajalla...  xD

Huippua! Laita sitten juttu tänne näkyviin :)

Hyvä tuo Anninan juttu; onko hamsteri käynyt lääkekaapilla :mrgreen:

Hilla

#931
Meidän opettaja kertoi, että pitäis mennä myytä näyttämään kouluun joskus. Olishan se varmaan kivaa, mutta päivällä se vaan nukkua töhöttää.   ;)

Hei kaikki nyt tein ihme tempun! Eilen leivän välistä salaattia laitoin neidille joka istua möllötti ruoka kupissa silmät ristissä.  :D  Se söi ihan hulluna sitä. Sitten tuli ihan mielellään kädellekkin. Onkohan se huomannut, että ei täälä ookkaan hullumpaa?  :pihalla:

Eilen kävin myös faunattaressa, sieltä sitten kylpyhiekkaa ja suolakivi tarttui mukaan. Musta syrkki tyttökin oli, mutta kauhean pienen näköinen. No olikin päivä ja se oli kaivautunut ihan terran pohjaa. Robottejakin (robovskeja) oli, mutta ne kin semmosessa putkessa nukkumassa  :sydan

Sintturainen

#932
Lainaus käyttäjältä: "lentsu"Sintturainen: jos asut omistusasunnossa, niin nou hätä.  :D Mutta vuokralla kannattaa sitten vähän miettiä mitä kertoo ja mitä jättää kertomatta.

Heh, joo on meillä omistusasunto, että ei sen puoleen pelkoa  :P

Nape

#933
Sainpas tässä kaikkien hamppujen kämpät siivottua, ulkoilivat lasten huoneessa jokainen vuorollaan siivouksen ajan, vieressä sit siivoilin niin pystyin vahtiin lenkkeilijää samalla, joten tuli iltalenkki hoidettua sit samalla (hieman hidastahan tuo tollanen on, mut eipä mulla oo mihkään kiire. Noh, eiköhän sitten Lillanin vuorolla käyny niin, että vein dunaa takas paikoilleen, niin Markku 2½v avas hamsteriportin ja päästi Lillanin valloilleen :hyper  No, onneks kekkasin pyydystää tytön boksilla enkä käsillä alkanu sitä jahtaan, tuli samantien boksin kyytiin utelias ku on ja monesti iltalenkille vien boksilla noita, etteivät vaan hyppää kädestä matkalla. Täällä olis kyllä piiloja mihin yks Lillan pääsis hyvin luikahtamaan, että säikähdyksellä selvittiin onneks.

Tulin muute siihe tulokseen, kun Lillanin pisulta ja tiesmiltä haisevaa puumökkiä parvekkeelle kiikutin tuuleentumaan, että noille mökkiinsä pissijöille en enää puumökkejä tuhlaa. Laitoinki sit Lillanille pahvilootan mökiksi.

viiru

#934
Meilläkin on käynyt Ilsun kuvaaja taannoin kuvaamassa Soikkeli-hamsteria hamstrauskisoista kertovaan juttuun. Huvittuneena kuuntelin kuvaajan toiveita, kuinka hän haluaa eläimen mallaavan. Tuli hänelle yllätyksenä, että hamsterit eivät ole ihan niin ohjattavissa kuvaustilanteessa kuin ihmiset. ;)
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Sirpa

#935
Lainaus käyttäjältä: "viiru"Meilläkin on käynyt Ilsun kuvaaja taannoin kuvaamassa Soikkeli-hamsteria hamstrauskisoista kertovaan juttuun. Huvittuneena kuuntelin kuvaajan toiveita, kuinka hän haluaa eläimen mallaavan. Tuli hänelle yllätyksenä, että hamsterit eivät ole ihan niin ohjattavissa kuvaustilanteessa kuin ihmiset. ;)
:D Ihan niin kuin minä Hyvinkään näyttelyissä Minskille, kun kuvasin sen hamstereita: "Pidä se paikoillaan!" (tosin minulle se ei ollut mikään suunnaton yllätys, kun toive ei ihan onnistunut...)

Sintturainen

#936
No niin, nyt kävivät juttua tekemässä. Kuvaaja otti varmaan sata kuvaa ja veikkaan että suurimmassa osassa näkyy vaan hamsterin takapuoli  :D

Aika jänniä kysymyksiä kysyi, kun jutusta pitää tulla kuulemma huvittava. Esimerkkinä kun hamsteri silppuaa vaatteita onko se pirullinen  :P

helmi

#937
Nyt lähestyy loppuaan tämä minun vajaan kahden vuoden hamsuton kausi, kun varasin itselleni syrkkitytön.  :sydan Lauantaina tai sunnuntaina käyn hakemassa kotiin. Voi ihanuutta.

Mustikkamaan

#938
Mullekin on tulossa jopa kaksi syyristä lähiaikoina  :lov On siis valoa tunnelin päässä, kun tuntui ettei mistään löydä sitä oikeaa :D Alkaa noi kaks apinaakin olla jo niin vanhoja (toinen täytti elokuussa 2 ja toinen täyttää joulukuussa), että kohtahan mulla on ihan liian tyhjää täällä! Noin niin kuin syrkkien osalta :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

jensku

#939
Nyt ei keskuudessamme ole enään neljää syrkkii. Leevi nukkui pois.  :cry:  Ajatelinpa kysäistä onko kellään kokmusta tuosta Tampereen Vernan tuhkauksesta? Ajattelin tuhkata leevin ja ostaa hänelle uurnan.
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Nape

#940
Nyt tympii. Mä huusin huutonetistä yhden häkin niin se onkin ihan eri entä kuvassa :rant:  :ankst:  :dorka:  eikä siinä kohteessa ollut mainintaa että häkki olis eri. Pistin myyjälle kyselyä.

Hilla

#941
käytiin tänään kirppiksellä... Sieltä myylle sitten ruokakipon löysin, pohjassa hamsteri (syrkki), mutta tuskimpa neitiä haittaa ja muuten kuka kyseli kuvia niin tässäpä olis neiti salaattia syömässä ja kylvyssä

//http://i563.photobucket.com/albums/ss80/Hebba_love/Pieni/kuvat020.jpg?t=1288196831
//http://i563.photobucket.com/albums/ss80/Hebba_love/Pieni/kuvat007.jpg?t=1288197706

Vevve

#942
Meidän Ulpu, hienommalta nimeltään SHY VL LVV09 LJV09 Lula Mae täytti tänään 2 vuotta! Se tarkoittaa myös, että kasvatukseni aloituksesta on tullut kuluneeksi jo kaksi vuotta. Ulpu on sisaruksistaan ainoa vielä elossa, ihana Väinö lähti paremmille hamstrausmaille jo kesällä.  :sydan

Rakas Lullukkani kera synttärikakun, joka on voileipäkakku-vaikutteinen pinaattilettu-juusto-banaani-paprika-kermaviilihösellys salaattipedillä.  :D

Sirpa

#943
Ihana Ulpu ja hieno kakku sillä! Onnittelut täältäkin terästalvikolle.
Jotenkin tuo naaman ilme kyllä muistuttaa aika paljon pari kuukautta nuoremman Hilman ilmettä. Muuttuvatko kaikki talvikkonaaraat vanhemmiten vähän kärttyisen näköisiksi  xD

Cindu

#944
^^ Ihana Ulpu<3
[size=85]Cookie Dough \'\'Pipari\'\', naaras syyrialainen hamsteri, pks keltainen musta s. 09.09.10 ?
R.I.P Söpö uros roborovski normaali, s. 2008-10.08.10 ?[/size]