• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsujen wikisivu

Aloittaja hitan, 24.10.07 - klo:01:14

« edellinen - seuraava »

Anonymous

#135
Onneks mun ei tartte kysellä keltään  :mrgreen:

MirkkuH

#136
Eikä mun :kieli

anskutti

#137
Meille muutti eilen hamsteripoika, joka sai nimekseen Ben. Sen väritystä en tiedä, joten jos joku osaa sen sanoa niin olisi kiva :) Benillä on myös hauskat eriväriset silmät :D

täällä kuvia Benistä: http://irc-galleria.net/user/appu/album ... 3-hamsteri
Ansku + 2koiraa, Chinchilla ja kilpikonna

Veda

#138
Meille muutti eilen Billy-talvikko viettämään eläkepäiviään, oikein kivan tuntuinen poika 1v3kk. Onneksi ei tartte keltään kysellä eläin hankinnoista  ;)

MortimerRiddle

#139
Jee, olen tosi iloinen! Saan tiistaina uuden hyvän häkin itselleni, mikä on tosiaan todella hyvä juttu kun toisen hamsterin nykyinen kämppä on hyvä, mutta vaikuttaa olevan pojulle hieman liian ahdas.  :)
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13

Minski

#140
Lainaus käyttäjältä: "MortimerRiddle"Saan tiistaina uuden hyvän häkin itselleni
Vai hamsullesi :D Sori, oli pakko, mulla on ollut tänään ihan ylipirteä päivä :)
Mäkin tilasin 4 uutta häkkiä hamsuilleni ja samalla sitten pääsen eroon noista osasta muoviterroista, jipii :)
Hamsteriton tätä nykyä

MirkkuH

#141
Mä löysin tänään roskiksesta aarteita, pahvilootasta: 3 yli metristä pahviputkea. Putket olikin jo ihan finito, kaikki kus...kuluneet puhki :)

Minski

#142
^ Voi miksei meillä löydy tollasia roskiksista, oon kateellinen. Ei tarttis vetää noita epäterveellisiä Pringlessejäkään niin paljoo kun tekis tollasen löydön :D
Hamsteriton tätä nykyä

Vevve

#143
Meiltäkin löytyi joskus taloyhtiön remontin yhteydessä semmosia kaksimetrisiä jättiputkia, joissa oli ollut tota rappukäytävämattoa. Otin yhden kotiin, sahasin siitä palan ja vein loput takaisin roskiin  :D

Anonymous

#144
Mun täytyy kyllä nyt kehua suuresti teitä, hamsterifoorumilaisia. Täällä on niin ihania ja kilttejä, sekä positiivisia ihmisiä, ja saan nauraa välillä kippurassa teidän jutuille. Kun kysyy jotain, vastaus tulee useasti nopeasti, eikä ilkeeseen sävyyn, vaan ystävälisesti. Ja kaikki aina auttaa täällä ja tukee asioissa, se on oikeesti hienoa! Tällä foorumilla, ja foorumin käyttäjillä on upea yhteishenki ilmassa! (:  Ja esim silloinkin, kun tulin foorumille, ja te muut tunnette toisenne hyvin, ja mä en, silti mullekkin vastaillaan ja ollaan yhtä ystävällisiä kuin muille. Ja niin tehdään aina kaikille muille uusille, ja tietty vanhoillekkin foorumilaisille. Eikä täällä tarvitse pelätä ilmaista mielipisettään, kuhan tekee sen asiallisesti. (:

Tää nyt ei liittynyt hirveästi hamstereihin, mut laitoin nyt silti tänne, tää koskee hamsteri-ihmisiä! : D

Nape

#145
Anda kirjoitti hienosti!!!
Samaa mieltä!!! :sydan

Tuli noista asumuksien laitoista mieleen, että mies ei kovin pahasti katsonu kieroon :teipit , kun sanoin, että se voi joutua käymään vantaalla hakeen yhden terraarion :angel  :lol:

Summera

#146
Andan puhe on totta :) Hamsufoorumi jyrää :--D Hamsut taas yön mellasti, huhuh.
Hamsterihulluna tullaan ja mennään

HamsterSailor

#147
Sain kerran vanhemmilta sellasen parikolmemetrisen pahvituubin ja oon siitä sahaillu hamsuille :) Ja ne on siitäkin hyviä ettei niitä oikein pysty tuhoamaan :grin:

Minski

#148
Lainaus käyttäjältä: "HamsterSailor"Ja ne on siitäkin hyviä ettei niitä oikein pysty tuhoamaan :grin:
Näkisit vaan mitä Emmentaleja meidän Onesimos saa pahviputkista askaroitua :D Muut ei niinkään niitä jyrsikään, mutta Onesimos on ihan kahjona noihin pahviputkiin :) Pikku Sarlotta taas on tehnyt pesänsä pahviputkeen; mökkikin on, mutta ei se kelpaa, kun pahviputki on paljon kivempi :)

Lainaus käyttäjältä: "Marla"mä saan paremmin esitettyä asiani kirjallisesti kuin suullisesti. :D
:D
Hamsteriton tätä nykyä

Marla

#149
Nuo pahviputket ovat kyllä käteviä, kun supersilppuri-Dollylläkin menee tovi sellaisen tuhoamiseen, eikä sitä nuo putket niin viehätäkään - sen sijaan kaikki muu virikkeistö silputaan, ja tuolla se nytkin nukkuu taivasalla taasen. :D

Lainaus käyttäjältä: "Minski"
Lainaus käyttäjältä: "Marla"mä saan paremmin esitettyä asiani kirjallisesti kuin suullisesti. :D
:D
No nii-in! :ylpee: