• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsujen wikisivu

Aloittaja hitan, 24.10.07 - klo:01:14

« edellinen - seuraava »

HamsterSailor

#165
Mulla on hirveä campbelli-kuume. Nimetkin ois jo valmiina: Kusti, Nöttönen ja Hööpö :D Eli siis haluisin kolme urosta asustamaan Hamsterdunaan :)

Nape

#166
^^Joo itseasiassa mä ilmiannoinkin sen :D
(Mä kyttäsin ihan tosissaan sitä terraa, että ko tulee viimenen huutopäivä, niin alan huutaan sitä, mut vaikka se tuliki nyt uudestaan myyntiin, niin en uskalla huutaa sitä enää)

MirkkuH tehny kyllä hyviä dunalöytöjä!

Vitsit ko pitäs hakea Minnille uus juoksupyörä, mutta ko en osaa päättää millasen haluan ja toisekseen mä näin "ulkomaiden" nettikaupoissa niitä filmikelan näkösiä pyöriä niin tekis mieli sellasta :angel

Vevve

#167
Aargh, nyt on iskenyt pahimmanlaatuinen syrkkikuume  :D

Marla

#168
Lainaus käyttäjältä: "Vevve"Aargh, nyt on iskenyt pahimmanlaatuinen syrkkikuume  :D
Lainaus käyttäjältä: "HamsterSailor"Mulla on hirveä campbelli-kuume. Nimetkin ois jo valmiina: Kusti, Nöttönen ja Hööpö :D Eli siis haluisin kolme urosta asustamaan Hamsterdunaan :)
Näihin tilanteisiinhan on olemassa vain yksi parannuskeino. ;)

Vevve

#169
^ Haha  :D Tiedän jo mihin se jopa mahtuisi asumaan täällä: ostaisin semmoisen jätti-ikealaatikon ja tekisin siihen sivuverkon, niin että kääppäriboxit voisi olla sen päällä kahtena pinona.

MortimerRiddle

#170
Voiko kalteri tasoja peittää jeesusteipillä? Vai tapahtuisiko siitä kauheita jos hamsteri lähtisi sitä teippiä järsimään?
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13

Marla

#171
Lainaus käyttäjältä: "MortimerRiddle"Voiko kalteri tasoja peittää jeesusteipillä? Vai tapahtuisiko siitä kauheita jos hamsteri lähtisi sitä teippiä järsimään?
Mä en lähtisi jesaria käyttämään... Jos sitä joutuu hamsterin elimistöön, ei liene järin terveellistä, ja onhan tuossa sekin mahdollisuus, että hamsteri sotkee turkkiinsa nuo teipit, ja niitä on hankalampi saada irti. Siitä liimastakaan ei aina tiedä, kuinka terveellistä se on, eikä jesari nyt muutoinkaan kovin terveellistä ole.


Lainaus käyttäjältä: "Vevve"^ Haha :D Tiedän jo mihin se jopa mahtuisi asumaan täällä: ostaisin semmoisen jätti-ikealaatikon ja tekisin siihen sivuverkon, niin että kääppäriboxit voisi olla sen päällä kahtena pinona.
Nonniin. :D

Anonymous

#172
Onko siinä muuten joku järjestys kuinka hamsun väri, turkkimuunnos ja se että onko valkonauhainen kerrotaan. Että onko väliä sanotaanko Creme vn lk vai onko siinä joku muu järjestys? :)

Marla

#173
Lainaus käyttäjältä: "Anda"Onko siinä muuten joku järjestys kuinka hamsun väri, turkkimuunnos ja se että onko valkonauhainen kerrotaan. Että onko väliä sanotaanko Creme vn lk vai onko siinä joku muu järjestys? :)
Se menee turkkimuunnos - väri - kuvio. Eli esimerkkinä vaikkapa 'pk satiini hopeanharmaa umborous vn laikukas'. Eli tuo olisi lk creme vn.

Anonymous

#174
^Okei, kiitti nopeasta vastauksesta : D

MortimerRiddle

#175
Voihan  :<  No tietääkö ketään millä muulla nuo ritilät kannattaisi päällystää?


// Pitää koittaa, kiitos vinkistä  :)
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13

Vevve

#176
^ Pujottele paperia kaltereiden väliin? :)

Väsäsin taas tylsyyspuuskassani uuden ulkoasun sivuilleni, mutta sen vaihtaminen kaikille sivuille on ylivoimaisen tylsää hommaa. Saa kommentoida  :D

HamsterSailor

#177
Marla: Tiedän sen hyvin :grin: Mutta kun olin sanonut äidilleni että haluaisin seuraavaksi campsyja, niin se sano että et ota muita kuin syrkkejä. Sille tuli hirveet ennakkoluulot kääpiöitä kohtaan nähtyään serkkuni robon, joka on hieman vilkas... No mutta toiv. mulle tulee niitä campbelleja vielä tämän vuoden puolella :)

Mustikkamaan

#178
Olipas tylsää ni tein tonne tietopaketteihin tommosen lyhennejutskan. Toivis siel ei oo kauheesti kirjotusvirheitä tai muuta roskaa. Sitä roborovskien kuvio-osiota vois vähän täydentääkki. Ja voi sitä muutenki muokkailla, jos teille tulee jotain mieleen!
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Marla

#179
^ No tuopas olikin varsin kätevä. Jäin vaan miettimään, pitäiskö siellä olla selitykset myös homo- ja heterotsygooteille? Kun tuolla väreissä niistä puhutaan, ja joillakin on epäselvyyksiä, mitä ne tarkoittavat.