Hamsujen wikisivu

Aloittaja hitan, 24.10.07 - klo:01:14

Marla

^ Mulla on hirveän vaikea soittaa yhtään minnekään ylipäätään, siksi useimmiten skippaan kaikki ilmoitukset, joissa käsketään soittaa. :roll: Oma vikanihan se on, ja mä ymmärrän, etteivät kaikki halua sähköpostiviestejä yms. Tekstaria en mäkään lähtisi laittamaan, ellei myyjä sitä erikseen jostain syystä toivo. Sähköposti ja yksityisviestit ovat paras vaihtoehto mulle - mä saan paremmin esitettyä asiani kirjallisesti kuin suullisesti. :D

Pari kertaa tosin olen soittanut, kun on ihan pakkopakko ollut vastata johonkin ilmoitukseen hamsterista. :haha

Mutta siis ei ole mun mielestä ahdistelua vielä tuo, jos parikin kertaa laittaa sähköpostia. Mä myyjänä ainakin olettaisin, että kyseinen henkilö on tosiaan kiinnostunut, kun jaksaa pommittaa. xD Riippuen tietty myös viestin sävystä toki...

Minski

^ Mulla on sama tuo, että mieluiten pidän yhteyttä sp:llä tai yksityisviestillä; mulla on aina ollut kirjallinen ilmaisu vahva puoli ja suullinen se huonompi, vaikka kyllä mä siis suuni auki saan liiankin helposti, mutta se, että sieltä saa vielä tuleen hyvin muotoillut ajatuksetkin niin onkin jo toinen juttu :D

Cyrus lähti juuri uuteen kotiinsa. Olin kuitenkin ehtinyt jo kiintyä siihen, koska oli yllättävän vaikeaa antaa sitä pois :oops: Hyvään kotiin pääsi kuitenkin, joten siitä olen iloinen :yes:
Hamsteriton tätä nykyä

Heli

Mä en hirveästi tykkää jos hamsuja kysellään puhelimitse, koska mulla ei tosiaankaan jää esim. nimet mieleen että kuka on soittanut ym. Yleensä aina pyysinkin ottamaan vielä sähköpostitse yhteyttä. Ja lopulta poistinkin puhelinnumeron kasvattajalistoilta kokonaan, kun puheluita vieläpä tuli ihan ihmeellisiin kellonaikoihin.

Sähköpostilla jää molemmille osapuolille talteen kaikki mistä on keskusteltu.
Destiny's hamsterit 2001-2009

Skywalker

Tykkään kans nimenomaan sähköposteista sen takia, että ehtii vähän miettiin mitä kirjottaa ja tulee varmasti kysyttyä puolin ja toisin kaikki tarpeellinen, kun helposti voi jäädä kysymättä puhelimessa tärkeitä asioita tai unohtaa mitä tuli puhuttua ja kenen kanssa :)
talvikkolauma ja vahtikoira

GerbuHamsu

Tänään on dunan pesupäivä! Juoksupyörän toi on jo likastanut. Ja Nasu taitaa tykätä pesupäivistä, kun on uutta purua jossa melskata ja kaivella uusia tunneleita ja sitten ruokakuppi täyttyy kaikella hyvällä :D Kissanraksuja, puuroa, jotain kasvista/hedelmää ja pala näkkäriä. Ja jos löydän niin hippunen raejuustoa.

Skywalker

Pyörähdin äsken kaupungilla ja Fida lähetystorilla osu silmiin sellanen imelän pastellivärinen 2 kerroksinen häkki/duna, jossa oli putkia ja kaikkee mielenkiintosta, ite häkki oli täynnä kaikkia tarvikkeita ja mukana tuli vielä muovikassillinen lisäkrääsää, mm. kylpyhiekka-astioita, vessoja, pari juomapulloo, juoksupyörää ja juoksupalloo, pesävanua, purua, mökkejä ja kassillinen jotain paakkuuntumatonta kissanhiekkaa, koko setti 35 euroo! Yritin tingata kahteen kymppiin, mutta ei irronnu sillä, sitten aloin jotain piheileen ja lähdin meneen.

Siinä kun käppäilin autolle niin kadutti jo valmiiks etten ostanut sitä ja TADAA, tuulilasiin oli lyöty kaiken lisäks 35 euron parkkisakot  :p

Hohhoijaa, mietin nyt mitä oikeen tekisin, pitäsköhän vaan käydä myöhemmin tänään kattomassa josko se häkki olis siellä yhä ja ottaa se mukaan... Kallis reissu tuli jo valmiiks  :S
talvikkolauma ja vahtikoira

Sintturainen

Mä oon lähössä tänään valvojaksi/järkkääjäksi meidän yhdistyksen järkkäämälle kani- ja jyrsijäleirille  :)  Jo kuudes leiri minkä OSJH järjestää. Kovasti on päivä touhua täynnä, pitää hakea leirille ruuat ja laittaa hamsutkin valmiiksi. Mulla on 4-viikkoinen pesue täällä joka lähtee mukaan niin ei tartte isännän noita ruokkia ja tuleepahan käsiteltyäkin varmasti tarpeeksi  xD

karov

Hyi  :( Voi reppanaa //http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2010/06/1142387 .. En tiedä onko oikea palsta tai muuta, mutta voivoi, hamsurukka  :cry:
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa

^No olipas järkyttävä teko :(

MortimerRiddle

Tuntuu oudolta, kun on pitänyt valtavaa mötikkää (= Sisua) kädessä ja sen jälkeen nostaa Peetun syliin. Se on aivan valtavan kevyt Sisuun verrattuna!
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13

Minski

Hitsi, piti siivota hamsujen asumukset niin purut loppui, ei kiva, olis ollut aika vaihtaa jo kaikkien purut kokonaan :nops:
Hamsteriton tätä nykyä

Nape

Tänään aattelin päästää tuon pikkuLindan vähän iltalenkkeileen, sitten kun lapset on menny nukkumaan niin saan rauhassa touhailla :P

Mustikkamaan

Arvatkaa, mä sain mun aivomieheltä valitusta että mun pitäis muka hänen kanssaan neuvotella, kun mä käytän rahaa hamstereiden ostoon! Siis MITÄ! Eihän nyt sellainen käy päinsä!   :angel  :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

GaneshaX