• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsujen wikisivu

Aloittaja hitan, 24.10.07 - klo:01:14

« edellinen - seuraava »

Nape

#90
Mä laitoin Minnin vessanpönttöön ihan vaan puruja. Hyvin on osannu käyttää vessaa :)

Ärrin murrin!!! argh! Tuli pesämökit, joopa joo, no se oviaukko sit oli sellanen kapee, että siitä menee vaan pentuhamsteri :x No en lähe palautteleen, mut mies sitten fiksas sen verran, että poisti nyt aluks kokonaan sen oviseinän siitä mökistä ja huomenna yrittää töissään sahata sitä oviaukkoa isommaks. Pitäs varmaan laittaa sinne puutulle palautetta, että tehä vähän isompi oviaukko ja vieläpä sellanenki mökki ois jees, jossa olis oviaukko sivussa, ja ei mitään ikkuna-aukkoja. Ko muuten mun mielestä tuo mökki on hyvänkokonen.
No eihän tähän maailma kaadu, mut silti.

Enää muutamia päiviä kun hamsterinpentu kotiutuu :lov

Anonymous

#91
^Jep mää sen sulle kuskaan. Harmitus ku niin pääsi käymään.

Anonymous

#92
Hei, mulla on ongelma. Miten mä saan kurkattua yli liikkuvan hamsterin suuhun? Kun mun pitäis tarkistaa sen hampaat mutta ei toi anna kun siitä on mahdotonta ottaa hyvin hyvin tukevaa otetta joka pitäisi hamsun paikallaan, kun Leevi on niin vilkas. Ja pitäisi nyt tarkistaa hampaat, eikä oikein onnistu. Miten sinne suhun pystyy helpoiten kurkata? (:

Nape

#93
^Toivottavasti joku osais auttaa tuossa ongelmassa.
Mä varmaan tekisin niin, että kunnon ote hamsterista toisella kädellä (eli kämmen mahan puolella), ja sitten toisen käden sormilla siitä suupielien kohdalta hellästi puristaa niin pitäs suun aueta tai ainakin näkis hampaat. Ja jos on ihan mahdottoman yliliikkuva, niin kokeileppa saatko hamsterin itseesi vasten, eli selkä sun rintakehää vasten ja sit peilin edessä kurkkaat sinne suuhun, että peilin kautta katsot sinne. En kyllä tiiä, että onnistuuko hamstereilla noin, mut marsuilla ainaski tein noin aikoinaan.

Taikahamsu: Mä täällä jännään, että kerkeenkö saada ötökän vielä sunnuntaina xD

nagger

#94
^^ patukin tekee joskus tolleen!  :haha

ups tuli vähän väärään kohtaan tää kommentti  :P

Anonymous

#95
Yksi hyvä konsti on ottaa niskasta kiinni jolloin hampaat tulee esille. Nape: mä soitan sulle taikka laitan viestiä kun ollaan tulossa.

Nape

#96
Jeps taikahamsu :)

Anonymous

#97
Okei kiitti Nape ja taikahamsu, kurkkaanpa tänään. Jospa Leevi ei olisi tänään niin vilkkaalla tuulella.. : D'

Anonymous

#98
Sori tuplapostaus..

Tuntuu hassulta, oma ensimmäinen lemmikki, eka hamsterikin, niin on jo pian 1 vuoden ja 9 kuukautta vanha. Onko sen ikäinen hamsteri mielestäne jo seniori iässä? (:

Miipemi

#99
Sisustin tänään Napin terran silleen, että laitoin terran toiseen päähän todella paljon purua ja purun alle putkia. Voi, että miten pikku-Nappi rakasti viipeltää niissä :3 Ja kaivella käytäviä :3
Uros syrkki Peter Pan "Mickey" lk musta vn 16.4.10 <3

Minski

#100
Cyruskin on nyt varattu kivaan lemmikkikotiin :) Ikävä tulee suloista nallepoikaa, mutta kyllähän Cyrus on kivan lemmikkikodin ansainnut :yes:
Hamsteriton tätä nykyä

Anonymous

#101
Meilläki Minni jäi sille tielleen Napelle ja oon tosi kiitollinen siitä että lopulta lainakodista tuli loppuelämän koti  :lov

Minski

#102
^ Minni on kyl kans ansainnu parasta :yes: Veljensä Dante haitarihäntähän täällä meillä asustelee, se on mun lemmikkiluokkien tähti :) Oon Danteen niin kiintynyt, etten mä siitä raski luopua vaikka olis millanen rusettihäntä :D Cyrusiin yritin olla kiintymättä, jotta pystysin luopumaan siitä, kun en voi kaikkia haitarihäntiä kuitenkaan pitää, jos meinaan kasvatustakin tässä harrastaa enkä pelkkää haitarihäntien lomakotia pitää :P
Hamsteriton tätä nykyä

Anonymous

#103
^aivan ja en mäkään ois Minnistä luopunnut mutta kun Minniin ollaan jo Napen luona rakastuttu niin en enään raaski tehdä hallaa hamsulle repimällä mahtavasta lemmikkikodista taas toiseen paikkaan. Nyt anna mummon olla siellä missä on ja näin on hyvin Minnin kannalta.

Nape

#104
Oon niin onnellinen, kun saatiin tuo Minni pitää :lov  Vetreä mummeli vielä ja niin kiltti. Minniä kiittäminen ja tietysti myös Taikahamsua, että mies on suopunut näihin mun hamsterijuttuihin, kun aluksi oli ehdoton ei ja nyt on jo toinen ääni kellossa, kun tosissaan tuo Minni on niin ihana :) !
Täytyypäs käydäkkin Minskin sivuilla katsomassa Danten kuvaa :)
Hyvä, että sait sille Cyrusille lemmikkikodin!

On muuten saanu selitellä tuttaville tätä lemmikkivalintaa ja niiden tarvikehankintoja ihan kyllästymiseen asti. No eipä sen pitäs niitä haitata jos minä tykkään jyrsijöistä ja eritoten hamstereista ja haluan pitää niitä isoissa "astioissa"!