Poikaspäiväkirjat 2

MirkkuH

^^voi mikä surku :(

Heli

Meilläkin on enää yksi seitsemästä jäljellä. Ottaa päähän. Taas kerran.
Toivottavasti emo nyt ton edes säästää, kun sillä on jo silmätkin auki...
Destiny's hamsterit 2001-2009

^ ja ^^^^ Voi kurjuus :|

Meillä on nyt Lottiinalla sulhanen kylässä, treffaavat tuossa noin parin viikon päästä :) Odotettavissa ps-poikasia; kyyhkynharmaa kk ja vkkk-tyttöjä sekä hunaja ja hunaja-kyyhkynharmaita poikia nauhalla ja ilman, kaikkia ihania siis :lov Tosin kun emo on umborous niin se tuo taas oman lisäjännityksensä poikasten väreihin.

Marla

^ Voi voi miksi noiden ps:ien pitääkin olla väärän värisiä... :kieli  :D

Juups, meillä ollaan nyt pariviikkoisia ja niin terhakkaasti painellaan pitkin terraa ja tutkitaan kaikkea mtä eteen sattuu. :) Ruokaa menee kolmeen poikaseen ja emoon yllättävät määrät.
Nuo hopsukat ovat näköjään naaraita ja tuo ms valkoinen nähtävästi uros. Aika selkeiltä näyttivät nuo sukupuolet.

KaisaM.

^^Oi että ihanaa, kuka isä on?  :sydan

Osanotot taikahamsu  :(

Meillä on onneksi kaikki 12 4vrk vanhaa vaavia tallella, ihana pulleita ja tyytyväisiä lapsia.  :)

Minski

^ Isä on teidän Cavan veikka eli ei siis sulle mitään hyötyä, koska samaa sukua on taas meidän hamsut.

Maltan tuskin odottaa, että tuo sun tusina on sen ikäistä, että saat alkaa laitteleen niistä kuvia tänne <3 Harmi, että ovat samaa sukua kuin mun hamsut niin en voi varata pikkuista, mutta ihailla voin onneksi kuitenkin :)

KaisaM.

Jees, minäkään en malta odottaa, että nuo kasvavat.  :sydan  Koko tusina yhä tallella ja poikaset vaikuttaa kyllä tosi hyvinvoivilta. Muusa on niin hieno äiti.  :)  :sydan

nennu

Meillä pitäsi tulla syrkkilapsosia ensi viikon lauantaina.Äitinä toimii Ruusu (lk musta vn) ja isänä Lorents Vappuloska (pk soopeli).Ihana lyllertäjä tää Ruusu:)..rauhottunutkin kummasti.Pesässään paljon aikaa viettää ja ruolavarastoa pesän lähelle rakentelee.
Voi kun kaikki onnistuisi hienosti!

Vevve

Pöh, ei ole meille putkahtanut yhtikäs mitään talvikkoemolle.  :< Pitänee sitten koettaa yhdistää ne uudelleen, vaikka harmittaa kyllä uroksen omistajan puolesta.

KaisaM.

Meidän tusina on tänään viikon  :lov

Anonymous

^Onnea  :sydan