• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poikaspäiväkirjat 2

Aloittaja Aya, 23.02.10 - klo:17:51

« edellinen - seuraava »

Saana

#570
^Kuvia kuvia!!

Täällä pitäs alkaa suunnitella syrkin astutusta. Roboja onkin yhdistetty viime viikolla useampi ja yksi kiinaripariskuntakin oli hetken yhdessä.

Ken_G

#571
Onnea vaan, hienoa että Muusa sai noin paljon ipanoita! Ja samalla meidän Garmon siskosta tuli isoäiti  :)

KaisaM.

#572
Kiitos kiitos. Nyt oli se minirääpälekin hävinnyt ja poikasia on 10. Siitäkin nyt taas erottuu yksi pienempi, ei niin pieni kuin edellinen rääpäle, mutta pieni kuitenkin. Toivon tosiaan, että tähän kymppiin jäädään.

Olisin ottanut jo kuvia, mutta kamera sanoi taas itsensä irti, illalla uusi yritys. Paljon ilmeisesti hukyjä. :) Tai mun säkällä ne onkin jotain ps cremejä kantautunut jostakin.  :D
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Minski

#573
Lainaus käyttäjältä: "KaisaM."Paljon ilmeisesti hukyjä.
Nyt meni taju :taju:
Hitsi miks niitten tarvii olla samaa sukua kun meidän hamsut :|
Hamsteriton tätä nykyä

KaisaM.

#574
No eihän sulla nyt NIIIIN paljon ole tota sukua.  :D  Mulla on ainakin kyllä niin älyttömiä hamsuja sen puolesta, että kaikki keskenään sukua, mutta ehkä pidemmän päälle niistä jotain jalostuksellista ideaa löytyy.  :D
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

jonna

#575
Meilläkin on syrkkinakeroita  :) Tänän sain vamistettua pääluvun, täysi tusina mönkii pesässä. Ikää tenavilla on pari viikkoa.
Värikirjoa on aika kivasti  xD  normaalia, keltaista, hopsua, musta ja ilmeisesti hopeakeltaista. Osa on nauhallisia ja joukossa on myös hopsukilppareita  :)

Rose

#576
^ ihania värejä :lov varsinki toi hopeakeltainen.

Saana

#577
^^Hopeakeltaisesta tahtoo tämä nähdä kuvia!

MortimerRiddle

#578
Kurjuuksien kurjuus (ja ihanuuksien ihanuus.) Eilen sitten synnytti Sisu poikasensa, ensimmäinen rääkäisy kuului klo. 23.35

Eivät poikaset aivan yllätyksenäkään tulleet vaan olin kyllä jo vankasti ehtinyt sitä pelätä viimeisen viikon ajan. Pari viikkoa aikaisemmin olin ajattelemattoman typerästi laittanut uros hamsterini väärään häkkiin, ja vasta jonkin ajan kuluttua huomannut erheeni. Kaksi hamsteria samassa häkissä ei ole koskaan hyvä ja silloin olin lähinnä huolissani siitä, että oliko hamstereilla ruhjeita (ei onneksi) eikä mieleeni vielä silloin tullutkaan että oli olemassa tämä toinen (varmasti mieluisampi vaikkakin harmillinen) vaihtoehto.

Niin sitten Sisu pyöristyi pyöristymistään viime viikon ajan ja lopulta ymmärsin sen kantavan rakkauspoikasia masussaan (tai pahemmin sanottuna vahinkopoikasia...)

Jotenkin harmittaa että tämän piti käydä juuri minulle. Tietenkin niin voi käydä kenelle tahansa, mutta harmittaa kun tiedän että vahinkipoikasia saavista ihmisistä usein ajatellaan aika ilkeitä. Toisaalta tämä on tietenkin aivan ihanaakin, valehtelisin jos väittäisin toisin.

Kuitenkin, tehty mikä tehty. Nyt yritän ennen kaikkea keskittää tarmoni siihen että jokainen poikanen selviäisi, Sisu pystyy kasvattamaan ne rauhassa, ja että niistä jokaisesta tulee vahva ja suuri hamsteri, sen sijaan että jatkaisin vain tapahtuneen murehtimista.

Toivottavasti poikaset ovat yhtä tervetulleita tähän maailmaan kuin mitkä tahansa muutkin otukset.
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13

KaisaM.

#579
Meidän nakkismakkaraiset kasvaa.  :)  Näyttäisi siltä, että jakauma on ehkä 2 tyttöä ja 8 poikaa. Värijakaumakin aika omituinen, tytöt ovat kyyhkis kk ja huky vn, pojista 1 kyyhkis vn, 4 huky vn ja 3 huky.  :shock:  :shock:  Vähän vielä arvailuja, rääpäleestä ei ainakaan osaa vielä sanoa tarkemmin. Rääpälekin porskuttaa vielä hyvin mukana. Nyt niitä hukyjä tuli sitten tosiaan ihan reippaasti.  :D  :D
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

KaisaM.

#580
Päivittelen tätä ketjua yksin, mutta mikäs siinä.  :D  Eli Muusan kymmenen vauvaa ovat kasvaneet kovasti ja ihanaa kun rääpälekin on kasvanut ja näyttää nyt jo aika hyvältä!  :sydan  Yksi "huky" poika on kyllä jännä, ei se oikein ole huky eikä kyyhkis. Aika näyttää mikä se on. Liian keltainen kyyhkikseksi ja liian harmaa hukyksi. Ei se oikein voi mikään minkkikään olla, toivottavasti. Kumpikaan vanhempi ei ole umborous. Ehkä se on vaan ruskea kyyhkis, silmien ympärillä en huomaa mitään. Ihania lapsosia, olen tilannut paljon lyhkiksiä.  :D
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Minski

#581
^ No jospa mä tässä jonkun ajan kuluttua pääsisin sun kanssa täyttään tätä topiccia; voitais vaikka kirjotella silleen joka toinen viesti sun ja joka toinen mun niin ei menis ykspuoliseks :) Mä odotan, että mun loma alkaa niin sit olis tarkotus Lottiinan treffata sulhonsa kanssa.
Hamsteriton tätä nykyä

Saana

#582
^^Jos se hunaja tulee sieltä alta myöhemmin ja sillä onki joku ihan mahtava kyyhkistikkaus...

Mäki haluan tulla täyttämään tätä topiccia omilla jutuillani. :haha Toivis pääsis pian! :)

KaisaM.

#583
^Joo elättelen samaa toivetta.  :D
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Saana

#584
Pokeri (lk kyyhkis vn) ja Zafina (pk minkki) tuossa tekevät tuttavuutta. Zafinalla on jämerä sahapukkiasento ja Pokeri hoitaa hommat, kuten ammattilainen (aiempia kokemuksia onkin jo kertynyt nelin(?) kappalein). Tämä on nyt Pokerin toinen vaimo, kun ensimmäisestä liitosta ei jälkikasvua siunaantunut. Täytyy kyllä sanoa, että aikamoinen sonni tuo Pokeri! Hoitaisivatpa kaikki urokset hommansa tuolla tavalla. :D Nyt vaan toivotaan, että pentuja olisi sitten tulossa! :sydan