Poikaspäiväkirjat 2

Aloittaja Aya, 23.02.10 - klo:17:51

Sintturainen

Siivoilin tänään eka kerran poikasten dunan ja samalla tsekkasin sukupuolet. Kivasti 2 cremeä on naarasta, 2 urosta ja 1 soopeli naaras ja 2 soopeli urosta. Löytyy siis molempia sukupuolia, molemmista väreistä.

Minski

Meillei kans oo toi vuodenaika vaikuttanu vielä tähän mennessä mitenkään poikasten varauksiin, mutta oon kuullut, että joillain kesä on ollut hiljasempaa aikaa. Saa nähdä kuin käy ton Lottiinan poikueen kanssa sitten, kun se syntyy ihan keskellä kauneinta kesää eli heinäkuulla, no onhan nekin sit kyllä elokuulla vasta luovutuksessa eli syksyä kohden mentäessä. Tähän mennessä lemmikkikotejakin on löytynyt kivasti, vaikka mäkin myyn vaan 2-3 samasta poikueesta kasvatukseen, loput lemmikeiksi. Viimesimmän poikueen kohdalla oli aikamoista säätöö kuljetusten kanssa; hamsuja oli varattu, mutta kuljetuksia saikin sitten sumplia oikein olan takaa, ihme ettei tullut jo harmaita hiuksia :) Viimesimmät muuttaa Littoisista omiin koteihin.

Anonymous

Meillä köllöttelee pesässä 31.5 syntyneet syrkki naperot :lov

^ Onnea :)

Nape

Onnea  :sydan

Mustikkamaan

Yhdistinpä campbellipariskunnan tänään  :lov Jos ne pian lisii, niin sieltä syntyis ipanoita sopivasti paapottavaks ku jään lomalle  :sydan
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Marla

Ovat meidänkin nakerot sitten lähteneet pesästään retkille. :sydan Ikää tulee alkuviikosta se 2 viikkoa. Eipä Hyacinth noita enää kovin ahkerasti pesään kiikuttele. :)
Ihastuttava nassikkatrio onkin - kaksi hopsua (juu, ne sit olivat hopsuja) ja yksi mikälievalkoinen. xD

Jinny

Täällä yhdistetty robopariskunta tänään. Neiti tuntuu tosin olevan vähän sitä mieltä että pojat on iiiihan tyhmiä, pitikö tuoda tuollainen tänne hänen valtakuntaansa häiritsemään :kieli :D Mutta eiköhän se noin hurmaavalle herrasmiehelle vielä lämpene.

edit. Jaa, ei tuo tainnutkaan olla Sirrin mielestä niin kovin ällöttävä poika, ovat olleet puoli tuntia yhdessä ja nyt jo täydessä touhussa :D

Vevve

^ Onnea tuoreelle pariskunnalle!
Meille sitten sieltä pikkunen, eikös niin?  :sydan

Odottelen edelleen talvikkopoikasia yhdistelmästä Lost And Found x Dreamlands*. Emo on paksu, mutten oikein osaa sanoa onko se aina ollut noin paksu vai ei.  :D

MirkkuH

^^Pete on ponteva poika, siinä ei paljon aikaa tuhlata, kun morsmaikun viimein sai  :P :D