Poikaspäiväkirjat 2

Aloittaja Aya, 23.02.10 - klo:17:51

AnsaLucia

nonniin, uskaltaisinkohan minä nyt jo julkisesti kertoa että meidän Lotan ja Lenni-Kallen rakkauslapset ovat kaksiviikkoisia. Nakeroita on viisi, kaksi cremeä ja kolme soopelia, sukupuolia en vielä ole tarkkaan katsonut. Kovasti mennä vilistävät terrassa ja ruokaa uppoaa. Lotta on esimerkillinen mutsi ja vahtii tenavia minkä ehtii ja yleensä ei ehdi, sen verran vauhdikkaita tuntuvat olevan. Katsotaan jos saan kuvia aikaiseksi lähipäivinä.
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

Minski

^ Oi, onnea :sydan Jumbasta tulikin sitten jo isoisä :)
Marlaaa; siinä ois sulle Ushminan veljenlapsia :P

Lainaus käyttäjältä: "Annina"Meillä oli tuossa 14 vrk sitten onnellinen perhetapahtuma, Zafina (pk minkki) synnytti Pokerille (lk kyyhkis vn) 18 poikasta. Pelkäsin kovasti poikasten puolesta ja vieläkin olen hieman varuillani. Yhden poikasen löysin kuolleena heti synnytyksen jälkeen ja vielä 2 menehtyi vuorokauden sisällä. Sen jälkeen luku on pysynyt viidessätoista. Tänä iltana kaikkien poikasten silmät avautuivat
Voi että, hurja luku kyllä. Eiköhän kaikki mene hyvin, kun ovat jo kaksi viikkoisia ja hyvän emon huomassa :)

Lainaus käyttäjältä: "Annina"Pokerihan oli Minskillä lainassa eikä suostunut Oden kanssa lisääntymään, mutta päätti sitten kotioloissa lisääntyä kaikkien niiden epäonnistuneiden yritysten puolesta. :)
Joo mä nauroinkin, että Pokerista tuli heti suurperheen iskä, kun vaan oikee vaimo osu kohdalle, eihän sitä nyt arvonsa tunteva Poker ihan kaikkien kanssa lisäänny :P
Hamsteriton tätä nykyä

Vevve

Lainaus käyttäjältä: "Jinny"Täältä löytyikin sitten äsken tuplat pesästä :) Kaksi roboviikaria sai kolme pientä sisarusta, varsin mukava määrä siis kaiken kaikkiaan.

Ihanaa  :lov
Sieltä varmaan meillekin riittää sitten oma pikkunen.  :sydan

Meillä 3 talvikko naperoa pötköttelee pesässä ja ikää kohta viikko  :lov

MirkkuH

Meille tuli eilen popotti-vaaveja :sydan ...bongasin vastasyntyneen poikasen jota Megis kantoi pesään (se on paperikasa juoksupyörän edessä) ...Megis olikin eilen vähän säpsy, jota vähän ihmettelin, mutta synnytys olikin alkamassa/käynnissä...on se robovaavien sirkutus suloista :puna:

Anonymous

^Oi onnea Mirkku pikkusista  :sydan. Se sirkutus on kyllä hellyyttävää kuunneltavaa. :jeps:

Saana

Mie kuuntelin tuossa, että jopas sirkuttaavat nuo vajaa kolmeviikkoset niin sielläpä oli pesässä tuplat (7kpl). On se kyllä jotenkin kotosa ääni.

Anonymous

^OOiii onnea Saana sinne tuplista :sydan.  Kyllä nyt on pikkusia kaikilla runsaasti pesissä. Onnea kaikille pikkuisista :lov

wiidii

Poikasten nimet on päätetty.  :)  Supernatural-teemalla, viitaten siis siihen televisiosarjaan, joka sattuu olemaan suosikkini telkkarista. Joskus teen vielä Avatar - The Last Airbender -poikueen niin sitten ei tarvitse tehdä telkkateemaisia poikueita enää. :D

Crossroad Blues - lk luonnonvalkoinen uros
Bad Day at Black Rock - pk rs. hopeanharmaa uros
No Rest for the Wicked - lk ps. ruoste uros
The Magnificent Seven - lk satiini ruoste naaras
Red Sky at Morning - pk ps. luonnonvalkoinen naaras
Wishful Thinking - lk satiini kyyhkynharmaa naaras
Two Minutes to Midnight - pk satiini samppanja naaras
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Minski

Onnea kaikille poikasista :)

Meillä on nyt 8,5 vrk Lottiinan astutuksesta, mutta en osaa sanoa vielä odottaako Lottiina poikasia. Se on kyllä muuttunut tuplasti vilkkaammaksi, touhuaa kamalasti ja useinhan nuo emot muuttuu odottaessaan sellaisiksi, mutta ehkä Lottiina on kuitenkin vain villiintynyt kesästä :D No ehkä muutaman päivän päästä tietää jo varmaksi onko poikasia tulossa vai ei :)
Hamsteriton tätä nykyä

AnsaLucia

wiidii: hauskoja nimiä tenavilla. Mullakin on tässä mietintämyssy hommissa meidän nakeroiden kanssa. Luultavasti me nyt lipsahdetaan ulkomaan kieleen kun muutenkin vähän niinkuin vierailla vesillä olen näiden syrkkien kanssa... Katsotaan... :c8
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

Jinny

Kyllä noi vaan kasvaa äkkiä! Meidänkin ykköslapset ovat jo neliviikkoisia, laitoin juuri pojan isälleen kaveriksi ja tyttö jäi sitten emon kanssa tuplakolmikkoa hoitelemaan. Tuplilla (ikää vajaa viikko) on nyt hauskannäköinen vaihe menossa, niillä on jotenkin hirmu valkoiset kuonot ja kroppa vastaavasti tosi tumma, ihan hassuja :lov

Mulla oli kamalia ongelmia noiden poikasten nimeämisen kanssa, mutta nyt sain viimein päätettyä nimet :) Tytöstä tuli I Am All Ears (kiva kaksoismerkitys, koska tuo paitsi on isokorvainen, oikeasti usein myös napottaa paikallaan ihan kuin tarkkaan kuunnellen :sydan ) ja pojasta I Eat Tigers For Lunch. Täytyy varmaan alkaa nyt jo miettiä noiden tuplien nimiä oikein ajatuksella, ettei tule taas kamalaa paniikkia xD

Anonymous

Täällä on vielä kaikkien poikasten nimet hakusessa taikka edes yhtään mietittynä  :roll:

Marla

Jahas... Dollyn pitäisi tuossa viikon päässä poksahtaa, jos astutus on onnistunut. :) Näyttää kyllä massu hieman kasvaneelta, joten josko siellä niitä pikkuisia sitten olisi!

EmmaTi

Lainaus käyttäjältä: "EmmaTi"Meillä astutettiin maanantai-iltana pk ps creme vn Helmi (virallinen nimi Belinda). Toivotun poikueen isäehdokas on pk kyyhkynharmaa vn uros Arctican Mölyapina eli Jumbo.
Nyt vaan jännityksellä odotellaan  :sydan

No eipä ollu tärpänny, ei tullu poikasia  :(
Uusia treffejä suunnittelemaan, aion yrittää samalla uroksella uudestaan. Viime kerrasta viisastuneena kokeilen kyllä sitte vielä 4pv päästä tarjota urosta uudelleen..