Tuplahamsterinäyttely 24.-25.4. Helsinki

Aloittaja Nilla, 06.02.10 - klo:13:19

Ninde

Lainaus käyttäjältä: "viiru"Toimihenkilölista löytyy täältä: viewtopic.php?p=119800#p119800
Andrewlle olisi ehdottoman tärkeä saada englanninkielentaitoinen sihteeri.

Näyttelyä ei voida aloittaa, ennen kuin nämä pestit on saatu täytettyä.
Ihan nyt kaiken uhallakin kommentoin vielä tähän, että ennen on myös ollut tapana että hallituslaiset on myös hommissa "pakkonakitettuina", varsinkin tilanteissa joissa näyttelyn kululle tärkeitä toimihenkilöitä puuttuu. Jos taas toimihenkilöiksi haluavia on runsaasti, on ihan ok että hallituslaisetkin voi välillä vain olla ja hengailla. Mielestäni se on hallituslaisten velvollisuuskin, että ensisijaisesti näyttelyissä ollaan töissä eikä seurustelemassa muiden harrastajien kanssa.

Ei herneitä sitten pliis. :)

Saana

Hei, ihanaa näytskäpäivää kaikille! Mä oon ihan rättipoikki jo nyt! :D Voin parhaani mukaan auttaa infossa ja tuurata sihteereitä, vaikka enkkulaisten, mutta tällä kertaa tärkeysjärjestyksessä ensimmäisenä ovat kummityttöni, joihin olen sitoutunut ennen ensimmäistäkään hamsteriani. Näemme niin harvoin johtuen 300km välimatkasta, että tätä tilaisuutta en aio jättää väliin. Mutta jätetään nahistelut, leikkimielisetkin, nyt väliin ennen näytskää ja pidetään kiva vkl kivojen ihmisten ja ihanoiden hampsuloiden kanssa! :sydan Ja onnea kaikille näyttelyyn! :)

viiru

Lainaus käyttäjältä: "Ninde"
Lainaus käyttäjältä: "viiru"Toimihenkilölista löytyy täältä: http://hamsteriyhdistys.net/foorumi/vie ... 00#p119800
Andrewlle olisi ehdottoman tärkeä saada englanninkielentaitoinen sihteeri.

Näyttelyä ei voida aloittaa, ennen kuin nämä pestit on saatu täytettyä.

Ei herneitä sitten pliis. :)
Olen ihan samaa mieltä tässä, mutta käsittääkseni yksikään hallituslainen ei ole tulossa näille messuille hengailemaan, vaan kaikilla ihan oikeasti on jo kädet täynnä töitä. Tietty on sitten vielä kaksi hallituslaista, josta en ole kuullut mitään hetkeen, mutta olen laskenut etteivät he olisi osallistumassa koko tapahtumaankaan.

Mut sen mä vaan tiedän että itse en voi revetä yyyyyyyyyyhtään enempään.

Enihau, toivotaan että päivällä saadaan porukka puhaltamaan yhteen hiileen ja tehtyä mukavat messut kaikille!
Cheersbigears-talvikkokasvatus

sarilau

Näyn noviisin näkökulmasta sanoisin, että hieno homma kun pidätte koko näyttelyn! Mulle mahtava tilaisuus päästä tutustua ihmisiin ja eläimiin. Kaikki kiitos teille, että tälläinen on edes mahdollista  :)
Himsteri (syrkki)
Myrsky (Chambelli)
Domino (talvikko)
Sysi (kiinari)
[li]Aku (kani)

Netissä]http://www.petsie.fi/pet.php?petid=127178[/url]

Mustikkamaan

Uuu kun vedettiin herneet nenään :D Puolihuumorillahan se tuli meitsiltä niin ku Petri tossa tokasikin - mutta kyllä silti ihmettelen, että miksei hallituslaiset tule aikaisin jos on mahdollisuus.

Viirun ny ei tarvii suoranaisesti tehdä yhtään enempää :D Eiköhän hällä oo ihan tarpeeks hommaa jo!

Tiedotus ny vähän tökkii, mutta sen ny vois hoitaa joku muukin kuin Viiru. Just että tuomarit saa monesti lukea tarvittavat tiedot täältä forkulta, eivätkä saa tietoja henkilökohtaisesti.

Lisäksi esmes muakin kysyttiin tuomariks ihan siihen kahtoon ku olisin jo siihen lupautunut, mitä vähän ihmeteltiin - mutta ei siinä mitään, ei se sen enempää päänsärkyä tuottanut.

Se että minä olen eronnut joskus hallituksesta, on IHAN asia erikseen. Kaikki silloisessa hallituksessa olleet kyllä tiesivät syyn ja seison ihan sen takana. Tai jos eivät tiedä, niin mulle voi vaikka laittaa sähköpostia. Tosin tottakai näissä piireissä kaikki asiat vääntyvät matkalla nurinniskoin, mutta eipä se minua haittaa :)

Ja joo, mua kans ärsyttää nää "saa tulla tekemään paremmin" :D Sanotteko te noin työpaikassakin? Mä en ainakaan kehtais :D Tietty jos kritiikki on ihan aiheetonta, niin sittenhän moisen voi heittää vaikka ihan läpällä - tässä tapauksessa ei ollut, vaikka olikin käytännössä huumoria :P

Kritiikkiä pitää osata ottaa vastaan, olen ottanut sitä itsekin vuosia, joskin olen saanut myös hyvää palautetta. MUTTA tottakai kritiikkiin saa ja pitääkin vastata :) Ei kaikkea tarvitse purematta niellä. Aina jonkun mielestä joku asia pitäisi tehdä paremmin eikä se ikinä muutu, ne on niitä mielipidekysymyksiä.

Noh, meni vähän ot:ksi. Älä ota sitä vakavasti - se on mun motto tänä päivänä!

Mutta toivottavasti siellä näyttelyssä on kaikki hyvin. Ottakaa paljon kuvia! Harmi kun en päässyt sinne :(
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Olive

Lainaus käyttäjältä: "Minski"Miten mun kulkukorttia ei vielä tänäänkään tullu ? Ja mä sentäs laitoin heti mun ilmottautumisen mukana osoitteeni ihan oikeaoppisesti. Voin sanoo, että nyt ärsyttää. Eiks näitä kulkukortteja olis yhtään aiemmin voinu alkaa postittaan :| Mitä mä nyt sitte teen ? Mua nyt oikeesti ottaa tosi paljon päähän, kun on muuteskin huomisesta stressiä niin en tämmöstä olis viä tarttenu kaupan päälle :|

Mun käskettiin poimia vaan ei-jäsenten osoitteet listaan, joten sun osote on esimerkiks muuttunut, on kulkukortti mennyt vanhaan osoitteeseen.

Mutta sellaista vaihtoehtoa ei olisi ollut, ettäkö ilmot olis saanut ilmasiksi tai yhdistys maksanut sisäänpääsyn, kysyin itsekin tätä.

Mutta onneksi saatiin viime hetkillä kulkukorteille hakija :)
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

Vilma

KIITOS kivasta päivästä, erityisesti Nillalle, Evelle ja Juuliallekin. Oli tosi kiva nähdä muitakin tuttuja!
 Meillä oli tänään vain yksi hamsu mukana, Rubeus Hadrid "Aapo", joka sai ulkkiksesta H+ ollen myös tuomarin suosikki ja lemmikistä EH:n.

Onnittelut menestyneille! :)
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Vevve

Oli tosi kiva päivä, huomenna uusiksi!  :D
Meillä meni kerrankin ulkkiksissa hyvin. Cheersbigears Smooth Criminal oli tuomarin suosikki ja Dreamlands viitossijalla sertillä! Jeeeeee!  :D

TiBe

Dreamlandsille rapsutukset ja onnen toivotukset kasvattaja mammalta, se on kyllä ihana tytteli ollut jo 2 viikon ikäisestä asti :lov
Crystal\'s talvikot

Vevve

^ Niinpä, huomenna näkee miten se pärjää brittituomarilla. :)

Sarvas

Joo, oli kyllä mukava päivä, sai taas rupatella niitä näitä hamstereista.  :)  Ulkkiksissa syrkit saivat EH:t ja robonen H:n, kaikki L1:sillä. lemmikkiluokasta H:ta Ohralle, EH Perrille.
Mä en palkintojenjakoon itse päässyt, kun tuli marsupuolella juostua, mutta syrkeille tuli kumat,  ja Perri oli paras veteraani, Morris tuomarin suosikki.

muoks. Tähän samaan tungen vielä sunnuntaiset tulokset. Eli uml:stä Perrille EH+L1, Ohralle H++ ja Morrikselle H++ & L1.  Lemmikkiluokassa Perrille ERI, Ohralle H.
Lemmikkiluokasta tuli Perrille herkkupalkinto, ulkkiksissa rouva oli ES3+kuma+paras veteraani. Olen kyllä ylpeä mummostani !  :lov
___________________________
[size=85]Syrkit[/size] [size=85]Winona "Perri" pk ruoste umb., Bit of Brave "Ohra" lk kyyhkynharmaa  [/size]
[size=85]Robot[/size] [size=85]Morris Mini*, Molotov, Japa-Japa-Jaa & Galar[/size]
[size=85]Talvikot[/size] [size=85]Dickie Lee[/size]

wiidii

Kiitos mukavasta (ja väsyttävästä) päivästä, nyt keräillään energiaa että jaksaa huomenna arvostella sen melkein 60 hamsteria.  :)  Kohta suihkuun ja sitten nukkumaan!

Meillä meni tänään ihan ookoosti, vähän harmittaa ettei kumpikaan standardipitkäkarvaisissa ollut suklaani L1:sta saanut liian huonon perusvärin takia. Molempien arvosteluissa luki että muuten EH & L1 mutta pohjaväri liian vaalea -> arvosanat oli H++ :D Ei-standardihamsuilla meni odotusten mukaan, Alfons oli ES2 kumalla ja Pikkumökin Saaga oli tuomarin suosikki ja paras nuori - sieltä osasinkin jotain menestystä odottaakin. :)

Onnea Niinalle Granaattiomenan sijoittumisesta jälleen kerran.  :sydan  :sydan
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Sohvi

^ Onkos tuo + homma jokin uusi juttu ? En näet ole kauhean ajantasalla  :oops:

Nyt on boksit valmiina huomista varten ja tuoreruoat jääkaapissa. Jännittää jo paljon  :) Mistä ovesta tullaan tuonne PetExpon puolelle ?
Sähköpostilla unohdin ilmoittautua niin en ole saanut mitään infoa huomisesta. Mutta kai tässä nyt joten kuten selvitään, kai.
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Hessuinen

Ihan hauskaa oli tänään, vaikken Titi päässytkään näyttelyyn äkillisen nuhansa vuoksi, mutta pääsi ainakin pari poikasta uusiin koteihin. Mulla oli myös varattuna se valkoinen tyttö, vielä eilen tekstaili ja ilmoitti ottavansa tytön, vaan tänään ei saanut niin minkäänlaista yhteyttä.. Inhottavaa, ihan jo sen vuoksi että poikasen raahasin pitkälle reissulle turhan vuoksi, ja siksi että haku oli sovittu viimeistään viideltä, jonka jälkeen minun piti lähteä jo kotimatkalle, en saanut koko päivänä uhteyttä millään tavoin -> odotin yhteydenottoa/vastausta tekstareihin kuuteen asti, ja kaikki muut poikaset pääsivät sen verran aikaisin muihin huomiin että olisin voinut lähteä ajamaan Turkua kohti jo tuneja aikaisemmin. Ei kiva, ja varaaja oli vielä aikuinen nainen, 23v. :roll:
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Anonymous

Hei haluisko joku laittaa vähän kuvia tästä päivästä, että mäkin pääsisin tunnelmaan? :'D