Tuplahamsterinäyttely 24.-25.4. Helsinki

Aloittaja Nilla, 06.02.10 - klo:13:19

Vevve

Hii, mä pistän täällä kaikkea jo valmiiksi.
Jätin menemättä kouluun kun mua vaivaa ihan hirveä nuha ja elättelen toiveita että se vähän laantuisi huomiseen mennessä. Jos ei, niin ollaan sitten kipeänä!  :D

GaneshaX

Mä pakkaan kans kaikki pikkudunat mukaan mitä meillä on. Loput lainaan sitten Paulalta, että hamsut pääsee yöksi pois bokseistaan. :)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Ninde

Mä arvon vielä että lähenkö autolla vaiko junalla liikenteeseen, täytyiskin katsoa millaista keliä on luvattu huomiseksi.

edittiä: ei ainakaan sataa pitäis, eli arvonta jatkuu...  :D

Vevve

Mites tuomareiden kanssa nyt sitten käy?

Saana

Mä lähden kanssa kohta liikkeelle täältä. Hamsut on pakattu, mutta yks hamsteri karkas eilen niin koko aamupv on menny sen ettimiseen. Toivotaan, että kerkeen kolmen junaan. :D

Rose

Kulkukortti tuli tänään :)

Olive

Onhan nyt kaikkien kulkukorttiasiat ok?

Ja oikein mukavaa huomista näyttelypäivää kaikille! :)
Toivotaan ettei nlyluettelon yms kanssa olis enää suurta problematiikkaa ja
pahoittelen että muutama omistaja on saanut uuden etunimen  :roll:

Itse tuun paikalle perheen kanssa sunnuntaina puoliltapäivin.
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

Minski

Miten mun kulkukorttia ei vielä tänäänkään tullu ? Ja mä sentäs laitoin heti mun ilmottautumisen mukana osoitteeni ihan oikeaoppisesti. Voin sanoo, että nyt ärsyttää. Eiks näitä kulkukortteja olis yhtään aiemmin voinu alkaa postittaan :| Mitä mä nyt sitte teen ? Mua nyt oikeesti ottaa tosi paljon päähän, kun on muuteskin huomisesta stressiä niin en tämmöstä olis viä tarttenu kaupan päälle :|

GaneshaX

Viirulle viestiä, mahdollisimman pian tietenkin.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

karov

Mullekaan ei ole tullut kulkukorttia, mutta en ole itse menossa paikalle, vaan Heidi kuskaa tuon Timin, niin en tarvitsekaan, muttamutta, olisi se vissiin silti mulle pitänyt tulla..

// edit. ONPAS tullut. Se oliki jäänyt postilaatikon pohjalle, nolo  :oops:
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa

wiidii

Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Ninde

Niin onko ne Andy ja Paul nyt tulossa/tulleet?

Minski

Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"Viirulle viestiä, mahdollisimman pian tietenkin.
Juu siis tottahan toki olen laitellut viestiä viirulle. Ei vaan välttämättä ehdi vastaileen, jos on sitä näyttelypaikkaa laittelemassa niin pakko mun on jossain muuallakin huhuilla, kun tää tapahtuma on kuiteskin jo huomena.

Lainaus käyttäjältä: "wiidii"Minä olen aamulla ennen yhdeksää VIIDEN kulkukortin kanssa 2.3 ovella, toivottavasti niistä riittää Minskillekin sitten oma.
Ok, no jospa mä sit siitä saisin kortin.
Mutta tarkottaako toi siis, että jos ei riitä niin joudun sit maksamaan sisäänpääsystä ? :nops: No voin mä tietty tehdä niin, että maksan ja karhuan sen sitten SHY:ltä takasin, vaikka ilmasina ilmoina tai jotain, mutta en mä kyl omistani maksa, kun ei niin joudu tekeen kukaan muukaan.

Saana

^Höpsis sä omistas mitään maksa. Tai tulet sitten infoon karhuaa ihan rahana sen. Tai tilille kai nykyään maksetaan kaikki. Mutta älä ny siitä ainakaan huoli että sisäänpääsy sun maksettavaks jäis! :) Ja huomenna nähdään! :)

Minski

Juu no ehkä mulla alkaa tää mielen kuohahdus tässä jo laskea xD On vaan ollu niin paljo kaikkee pientä stressin aiheuttajaa tässä päällekkäin niin joteskin tää korttiasia oli se piste iin päälle (vieläkö joku väittää, että oon mukava ja kiltti xD Oonhan mä toki - aina sillon kun en ole temperamenttinen xD )