• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista- 3

Aloittaja Hamsufani97, 06.12.09 - klo:16:36

« edellinen - seuraava »

MirkkuH

#360
Tiitulla viihtyisät terrat :)

Mäkin haluun tollasia läpinäkyviä dunia :jeps:  ...olen käynyt tsiikailemassa säilytyslaatikko tarjontaa, niissä ei ole oikein mieleisiä, ne on liian pieniä ja liian läpinäkymättömiä.

Cindy

#361
Tosi viihtyisät asmukset Tiitulla! Mäkään en oo koskaan nähny läpinäkyviä dunia, mistäs sellasia saa? :shock: Tosi nätin näkösiä on läpinäkyvätkin :yes:
Jasu 20.04.2007 <3
Toshio 16.02.2010 <3

Eevi

#362
Tosi kiva toi läpinäkyvä duna! Ja hienosti olet saanut sisutettua. Ja kekseliäs tuo Yaminin kattoritilä. :)
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Anonymous

#363
Murun ja naperoitten duna.

HamsterSailor

#364
Mistä noita läpinäkyviä saa?? Hieno, hieman terramainen :)

Marla

#365
Lainaus käyttäjältä: "Puikula"Mulla on mun hamsullani kans hamster duna, nyt kyllä olen ostamassa uutta maxi dunaa :) En tiedä muuten kuuluuko tänne mutta mietinpähän vaan että mistä te löydätte käytettynä dunia?
Eri jyrsijäfoorumien kauppapalstoilta löytyy jonkin verran, myös huuto.netistä voi löytää. Kannattaa itsekin laitella ilmoitusta mm. foorumeiden kaupanteko-osioon. :)

tiiitu

#366
Kiitos kaikille :) Tuo läpinäkyvä duna on kyllä ihan kiva, en tiedä mistä niitä saa kun ostin tuon käytettynä. Yritin netistä katsella jos jossain myytäisiin mutta en löytänyt mitään.. Ferplastin duna kuitenkin on :)

Lainaus käyttäjältä: "Eevi"Ja kekseliäs tuo Yaminin kattoritilä. :)

Se on vielä vähän kesken, tota valkosta listaa pitäis laittaa tuonne taaksekin vielä.. Mutta jonkinlainen katto piti tehdä kun siinä oli semmonen ritilä jossa 2 cm pinnaväli (:

Minski

#367
tiiitu: Voi vitsi miten hienoja asumuksia :yes: Kyllä pääs Yamppa hyvään kotiin, kun on tuommonen lukaali herralla siellä :) Ja mä kans miellyin tosi paljon tohon läpinäkyvään dunaan; paljon nätimpi olis sisustuksessa tuommoset kuin nämä kaiken kirjavat, joiden värit riitelee mun sisustuksen ja toistensa kanssa. Plus että tuosta läpinäkyvästä dunasta tulee sisustuskin paljon kauniimmin, terraariomaisesti esille kuin tavis-dunasta. Mutta enpä ole minäkään nähnyt missään tuollaisia myynnissä.
Hamsteriton tätä nykyä

Cindy

#368
En tiiä kuuluuko tämä tänne, ja onko tässä ketjussa ollu tästä jo jotain puhetta. Mutta ostin dunan, jossa on kattoritilän pinnaväli 2 cm. Käytäis huomenna rautakaupassa/agrimarketissa hakeen jotain verkkoa tai sellasta että vois tiivistää nuita pinnavälejä, niin tiiättekö mikä ois paras vaihtoehto siihen? :)

edit. löysin jo sopivaa verkkoa, joten tähän ei tartte vastata. :)
Jasu 20.04.2007 <3
Toshio 16.02.2010 <3

ZiiCan.

#369
Lainaus käyttäjältä: "Puikula"En tiedä muuten kuuluuko tänne mutta mietinpähän vaan että mistä te löydätte käytettynä dunia?
Itse olen nähnyt kirppareilla, lähinnä minidunia kylläkin, mutta kirppareilta, Huuto.net:istä, Keltaisesta Pörssistä, ym..
[size=85]Keho, on mun temppeli,
sä oot kaunis kun amppeli,
ja tää asia on kaikille ihan simppeli.[/size]

Sohvi

#370
Sain juuri ihanan terraarion  isältäni. Se on lojunut monta vuotta kerrostalon kanahäkissä mut nyt se saa käyttöä :)
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

ammie

#371
Vihdoin viimein sain siirrettyä Beean terraarion, jolla on kokoa 80x40x40. Ihanaa, nyt ei neiti voi enää narskuttaa kattokaltereita ja onhan tuossa lisää tilaakin.  :)

Harmi, ettei tuo terra mahdu hamsuhyllyyni, nyt hyllyssä on perjaatteessa yksi ylimääräinen paikka, johon nyt ensi hätään tungin hamsujen tavaralootan ja tyhjän minidunan. Kyllä siinä selvästi olisi yksi hamsun mentävä aukko, kunhan äitikin olisi samaa mieltä.  ;)
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

-Alpseta-

#372
Ostan kaverilta hamsterdunan ja saan sen SEITSEMÄLLÄ EUROLLA  :c8 Kaveri vaan sano että : Joo se seittemän euroo on iha hyvä hinta käytetystä. Mutta että seittemän euroo. :haha

Wiivi

#373
^ Kiva tosiaan, mutta ei se hinta kyllä niin ihmeellinen juttu oo  :D . Kerta ollu aika kauan eri ihmisillä käytössä, ja itsekin saivat koko paketin ilmaiseksi. Niin että ei kai siitä sitten viitsi hirveästi pyytää. Kade kyllä oon, kun omasta melkein samanlaisesta (taso vaan lisäksi, ja parempi kattoluukku ja tietenkin uudempi..) maksoin 80€ ! :c8
[size=85]Lola lk vaalea keltainen 05.01.2010 ?[/size]

HamsterSailor

#374
Joo, ostin tutultani yhdellä syrkillä vuoden olleen Hamsterdunan 15€:lla. Se oli lähes uudenveroinen, taso ja kaikki oli mukana. Kaks Gabberia ostin kanssa 20€ kipale :)