• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista- 3

Aloittaja Hamsufani97, 06.12.09 - klo:16:36

« edellinen - seuraava »

Wiivi

#390
Lainaus käyttäjältä: "Hamsufani97"^Haha  xD  Repesin ihan täysin tuolle "puremiselle"!  :D

Sama juttu kun näin virheeni  :D
[size=85]Lola lk vaalea keltainen 05.01.2010 ?[/size]

HamsterSailor

#391
JEEE, äiti kävi eilen Ikeassa ja se toi hamsuhyllyn :pileet: Se on tosi kivan kokonen Hamsterdunille ja Gabbereille. Hyllyn nimi oli Omar. Kuviakin voisin joskus siitä laittaa :)

-Alpseta-

#392
Mulla on tollanen gabberi  ja sit sen katon reunoissa (muoviosassa) on sellaset reiät. Osaako kukaan sanoo mitä varten ne on? :pihalla:

-Alpseta-

#393
^Joo oon toosi huono selittämään, mut ei ne juomapullon paikkoja oo.

Eevi

#394
Jos ne on ne reiät siellä ylälasin päällä, niin olen niiden tarkoitusta itsekkin miettinyt. :)
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

-Alpseta-

#395
Tässä kuva Kikin gabberista :lov :
http://www.petsie.fi/pet.php?petid=1272 ... &showAll=1
Kaikista virikkeistä ei saa selvää ,mutta siellä on vanerista tehty maja jossa on heinää,tunneli, putki, paperi-iglu johon oon tehny reikiä ja kananmunakenno. :)

Suklaa

#396
^ kiva sisustus :D Tosi virikkeelisen näkönen :)
hamsteri Nöpi, lk normaali uros
hiiret Suklaa, Pähkinä ja R.I.P. Piparminttu

Minihamsteri

#397
Täällä Iineksen ja Tepan asumuksista kuvia.  :)

Jenniliini82

#398
hei mulla olisi sellainen puinen silta, mitä voi väänneellä miten haluaa. Millä sen saisi roikkumaan dunan kattokalterista? ei varmaan oikein mitään naruakaan voi käyttää kun hamsu syö sen.....

Hamsufani97

#399
Niitä puusiltojahan ainakin myydään semmoisiakin joissa on koukut molemmissa päissä, niin eikö ne saisi helposti kattoon kiinni? :)

-Alpseta-

#400

Tirrikka

#401
Heips,
missä voisi teetätyttää olohuonekelpoisen terraariotornin terraarioineen kaikkineen? Vinkkejä?

petosiru

#402
^ Herppi.netin Kauppatorilla olen nähnyt ilmoja että tehdään terroja
mittojen mukaan ja kyllä siel käytettyjäkin torneja on aina välillä myynnissä.
Sä meinaat tosiaan pistää rahat haisemaan..  ;)  xD
Ihan hienon näkösiä kyllä oli kun joku itse tekemiään myi.

Aiotko muuten helmiästalvikkoja hommata? ;D


 
Eläimet ei ole mulle harrastus, vaan elämäntapa!
Ja ollu jo yli 20 vuotta.. ;D

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]

Vevve

#403
^^ Foorumillahan ainakin Satu- omistaa sellaisen tosi hienon ja siistin terraariohyllysysteemin. Siitä taitaa löytyä kuvia Itsetehdyt asumukset -ketjusta.

Ja muut myytävät -palstalla oli tämmöinen: //http://www.hamsteriyhdistys.net/foorumi/viewtopic.php?f=29&t=6760

Louna

#404
Lainaus käyttäjältä: "Tirrikka"Heips,
missä voisi teetätyttää olohuonekelpoisen terraariotornin terraarioineen kaikkineen? Vinkkejä?

Kannattaa kysellä erilaisilta foorumeilta (esim. aqua-web.fi ja miksei täälläkin), monet hamsterinomistajat ja akvaristit rakentavat itse akvaaroita ja terroja ja niille mitä erilaisempia hyllyjä ja tasoja. Mä esim. olen tehnyt itse hamsulle ihan olohuonekelpoisen terran ja jalustan ja mies on väsännyt akvaarion alle kaapin :) Jos en asuisi keskellä-ei-mitään ja saisin helpommin (lähempää) ja halvemmalla materiaaleja, voisin itsekin tehdä terroja ja muita systeemeitä tilaustyönä, mutta ehkä sitten joskus tulevaisuudessa...

Jos sulla on vähääkään tilaa asunnossasi rakentamista ajatellen, terrariot ja torni olisi kyllä helppo toteuttaa itsekin  ;) Puusepät ainakin tekee hienoja hyllyköitä mittojen ja toiveiden mukaan, mutta hinta lienee aika suolainen.
-Ihmiset ovat unohtaneet tämän totuuden, sanoi kettu. Mutta älä sinä unohda sitä. Sinun on vastattava aina siitä, mitä olet kesyttänyt. (Antoine de Saint-Exupéry: Pikku prinssi)