• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista- 3

Aloittaja Hamsufani97, 06.12.09 - klo:16:36

« edellinen - seuraava »

Sara

#345
^ Käy.

Mulla on rakenteilla tällä hetkellä kolme 80cm x 50cm häkkiä. Jos saisin tänään edes yhden valmiiksi, vois pistää vaikka jotain kuvaakin.
vhk roborovskit

Milzuli^

#346
Lainaus käyttäjältä: "Illi."http://www.petsie.fi/pet.php?petid=94279&s=images&img=20164281&showAll=1

Hamsterin terra. En ole hyvä sisustamaan, joten terra näyttää todi tylsältä... :( Mutta toivon, että hamsteri siellä viihtyy. :)

Ihan mukavasti oot sen sisustanu ;)) Varmasti viihtyy ;))
Hippu
Lumihiutaleen Hippu
talvikko [size=200]?[/size] helmiäisnormaali

ZiiCan.

#347
Juu, siis kysymys;

Mahtuuko kääppäri minidunaan?
[size=85]Keho, on mun temppeli,
sä oot kaunis kun amppeli,
ja tää asia on kaikille ihan simppeli.[/size]

ammie

#348
^Mahtuu ja täyttää SHY:n minimisuositusmitat.
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

tiiitu

#349
Mulanin hamsterduna


Bellan hamsterduna


Yaminin maxi duna


ja Gildan terraario (80x40x40)


Tässä vielä hamsterihylly. Nuo kaksi ylintä dunaa on tyhjiä (: Yampan kämppä on kanin häkin päällä kun ei oikein mahdu tuohon.

Wiivi

#350
^ Kysäisempä vain ihan uteliaisuudesta, että mitkä noiden dunien mitat on?  :)
[size=85]Lola lk vaalea keltainen 05.01.2010 ?[/size]

tintsku

#351
^^Wau! Hienot sisustukset, oot hyvä hamsujen asumusten sisustaja :)
Mielenkiinnosta kyselen, mistä tuo hylly on ostettu?
Onko noi dunat ostettu käytettynä?
Jännä tuo Bellan duna, onko siinä kaksi dunan läpinäkyvää yläosaa liimattuna kiinni toisiinsa?

tiiitu

#352
^^ Mitä tuo duna hamster nyt on, jotain 70x45 kai suunnilleen.. Tuo iso on sitten n. 100x50.

Lainaus käyttäjältä: "tintsku"^^Wau! Hienot sisustukset, oot hyvä hamsujen asumusten sisustaja :)
Mielenkiinnosta kyselen, mistä tuo hylly on ostettu?
Onko noi dunat ostettu käytettynä?
Jännä tuo Bellan duna, onko siinä kaksi dunan läpinäkyvää yläosaa liimattuna kiinni toisiinsa?

Kiitos :) Hylly on ostettu Clas Ohlsonilta täältä Rovaniemeltä. Ja kyllä se duna ihan tuollainen on, että pohjakin on läpinäkyvä :D Ja kaikki on juu käytettynä ostettuja.

Wiivi

#353
^ Joo ajattelin vain, kun tuo ylin duna on samanlainen kuin Lolalla ja mitatkin samat. Voi kai olla sama, en tiedä.  :D Mutta niin hyvin sisustettu! En kyllä ymmärrä, Lolalla samankokoinen, enkä mä saa noin hienoa sisustusta aikaseks  :D
[size=85]Lola lk vaalea keltainen 05.01.2010 ?[/size]

tiiitu

#354
Lainaus käyttäjältä: "Wiivi"^ Joo ajattelin vain, kun tuo ylin duna on samanlainen kuin Lolalla ja mitatkin samat. Voi kai olla sama, en tiedä.  :D Mutta niin hyvin sisustettu! En kyllä ymmärrä, Lolalla samankokoinen, enkä mä saa noin hienoa sisustusta aikaseks  :D

Heh, kiitos (: Mutta ei tuo kyllä niin ihmeellinen ole, laitappa kuva sun dunasta, veikkaan että itselläsi on ihan yhtä hyvin sisustettu ;)

Wiivi

#355
^ Mulla on dunassa taso, mutta sisustus ei kyllä ole yhtä hyvä!   :P Voin kuvan laittaakin, heti kun siirretään kamerasta kuvat koneelle  :)
[size=85]Lola lk vaalea keltainen 05.01.2010 ?[/size]

Wiivi

#356
^ No mitä mä nyt tiedän, niin ainakin toi kattokaltereihin laitettava riippusilta on aika siisti  :mrgreen: Jos se nyt mitään korkeuden hyödymtämistä on..  :roll:
[size=85]Lola lk vaalea keltainen 05.01.2010 ?[/size]

Anonymous

#357
Mulla on mun hamsullani kans hamster duna, nyt kyllä olen ostamassa uutta maxi dunaa :) En tiedä muuten kuuluuko tänne mutta mietinpähän vaan että mistä te löydätte käytettynä dunia?

Saana

#358
tiiitulla on kivat sisustukset dunissa ja tosi jännä toi läpinäkyvä pohja. enpä oo ennen semmoseen törmännykään. poikimisdunaks olis tosi jees tommonen ni näkis mitä pohjalla tapahtuu. :) (lasiterrat kun on vähän turhan painavia huvikseen siirtelyyn)

Vevve

#359
Mä en oo kans ikinä nähny kokonaan läpinäkyviä dunia  :shock: Voisin tykätäkin käyttää niitä enemmän jos ois läpinäkyviä saatavilla.

(edit. korjasin kirotusvihreet :D)