Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista- 3

Aloittaja Hamsufani97, 06.12.09 - klo:16:36

Cindy

^Voi ku ihana sisustus! :)
Jasu 20.04.2007 <3
Toshio 16.02.2010 <3

MirkkuH

Oi kun kivan himan pömpelit sai :) (tahtoo myös pömpeleitä)

Minski

Vevve: Mielettömän hieno sisustus :yes: Antaako kääpiöt noiden siltaviritelmien olla ? Mä oon yrittänyt syyriksille laitella noita riippusiltoja tolleen kun sulla on tossa kuvassa, mutta aina ne on viskottu ihan mullin mallin, syyrikset sisustaa niin paljon; tuntuu että syyriksille vois heittää kaikki virikkeet kasaan sinne asumukseen ja sanoo, että järkkää yöllä ite xD
Hamsteriton tätä nykyä

Vevve

Siltaviritelmät saa olla ihan rauhassa meillä, syrkilläkin.  :D

KaisaM.

Lainaus käyttäjältä: "Minski"tuntuu että syyriksille vois heittää kaikki virikkeet kasaan sinne asumukseen ja sanoo, että järkkää yöllä ite xD
No niimpä! Tässä yks päivä siivosin Viuhtin terran ja laitoin sinne hirveästi kaikkea kivaa  :sydan  Seuraavana aamuna oli terran toinen puoli täynnä purua, kaikki pahvit silputtu, jyvät ja tuoreruoat heitetty ympäriinsä ja virikkeet hylätty puruttomalle puolelle terraa kasaan. Kyllä oli taas kivaa.  :roll:  xD
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

GaneshaX

No aijaa. Meillä nuo harrastaa tosi paljon sitä, että kasataan kaikki purut asumuksen toiseen laitaan ja siirretään pesä sinne keskelle puru kekoa.
Kaikki muut kamat on sitten taas läjässä siellä asumuksen puruttomassa päässä  :roll:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Anonymous

Meillä ihan sama  :huh

nalli

Meillä pysyy aina kaikki tavarat siellä mihin ne laitan. :D Sekä Lunalla, että Rokilla. Luna sentään harrastaa vähän kaivamista, kun Roki ei sitäkään.
Syrkki Roudan Rock Me Baby "Roki" s. 29.7.2009-17.6.2011
Syrkki Jubilee Jääprinssi "Jubi" s. 27.4.2010-30.10.2011
Vkh talvikko Am I Dreaming "Luna" s. 4.11.2009-25.5.2012

Anonymous

Meillä Leevi ei silppua pahvilaatikoita, eikä esmes paperi-igluja. Leevi myös antaa tavaroitten olla siellä missä ne on, ja ei edes kaiva paljoa... (:

Minimau

Paljonko on roboille hyvät terran mitat?
[size=85]lemmikkihamsuttaja jonka päiviä piristää talvikkopoika Tutu ^_^[/size]

Vevve

^ Kahdelle roborovskille suosittelisin minidunaa tai isompaa.  :)

metsku

Lainaus käyttäjältä: "Minimau"Paljonko on roboille hyvät terran mitat?

Vähintään 70cm leveä. Älä hanki pienempää, robot kyllä arvostavat tilaa. Meidän kahdella robolla on yhdistetty putkilla pienehkö 3- kerroksinen häkki, miniduna ja 65cm leveä duna. Ei lopu tila kesken pojilta.

Henni

Meillä Syyrialainen asuu ihan normaalissa ferplastin medium dunassa ja talvikko tälläisessä: (kuva otettu netistä)
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

Louna

^ Mä oon ihastellut kuvista just tollasia dunia, niissä on kivasti korkeuttakin kun tavisduna on musta ihan hirveän matala. Oli hankala jo talvikolle saada matalan puutason päälle jalalla seisova juoksupyörä kun katto meinas ottaa vastaan. Vielä kun laittais tollasen ympärille enemmän tuota putkea niin hamsulla olisi tosi kivasti tilaa vipeltää (ja ite sais toivoa et hamsu ei ala pissiä sinne...  xD ) Onko toi häkki ferplastin? Mietin vaan et saiskohan ihan tavalliseen dunaan tilattua jostain tuon pinnoista koostuvan välikappaleen?
-Ihmiset ovat unohtaneet tämän totuuden, sanoi kettu. Mutta älä sinä unohda sitä. Sinun on vastattava aina siitä, mitä olet kesyttänyt. (Antoine de Saint-Exupéry: Pikku prinssi)

Henni

Juu ferplastin on. Eikä meillä ainakaan putkeen oo pahasti pissitty vaan aika hyvin käytetään vessana vessapaperiputkea jonka vaihdan päivittäin. Kyllä tuon putken saa siivouksen yhteydessä aika hyvin pestyä pulloharjan kanssa kun irrottelee palasiin. Tietty jos ois isompi putkisto niin olis enemmän pesemistä. :)
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa