• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista- 3

Aloittaja Hamsufani97, 06.12.09 - klo:16:36

« edellinen - seuraava »

Nilla

#450
^^ Minkä kokoisia noi on? Näyttää kyllä kovin pieniltä..
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

metsku

#451
Heh, heti kun jollakin on putkiasumus niin aletaan kyseenalaistamaan  :kieli Kyllä tuossa nyt muutamalle robolle on hyvin tilaa kun tulee nuo lisäosatkin! Edelleen toitotan, että putket lisäävät eläimen liikkumatilaa myös. Varmasti viihtyvät tuossa robot hyvin, on kaivelumahdollisuutta ja kiipeilymahdollisuutta ja putkia pitkin ne tykkäävät aina kulkea. Paljon virikkeellisempi kun tavallinen terra tai duna. Tai no, isoon terraan saa toki laitettua kaikenlaista mutta harvalla on kovin isoja.

suski87

#452
Lainaus käyttäjältä: "metsku"Heh, heti kun jollakin on putkiasumus niin aletaan kyseenalaistamaan  :kieli Kyllä tuossa nyt muutamalle robolle on hyvin tilaa kun tulee nuo lisäosatkin!

Itse ainakin ymmärsin että nuo "lisäosat" ovat tulossa omiksi erillisiksi yksiköiksi ja kumpaankin sitten yksi robopoika. Ei niin, että ne yhdistettäisiin tuohon isompaan. Ainakin kirjoittajalla on myös blogissaan, että tarvitsisi kahta uutta häkkiä robopojille, kun pojat pitäisi saada omiinsa. Ja tytöt? ovat ilmeisesti tuossa isommassa sitten. Ja yksittäin tuollainen pienempi on kyllä minustakin liian pieni millekään eläimelle vakiasunnoksi, mitä noita on joskus liikkeissäkin tullut katseltua. Selvästi pienempiä mitä esimerkiksi minidunat.

NormaJeane

#453
Ei ne itse asiassa ole pieniä, kuvat valehtelee sen verran. Hyvin riittää yhdelle robolle.
//http://romagro.groneri.net/

Fuji, Putte, Hynynen

ammie

#454
Lainaus käyttäjältä: "NormaJeane"http://pinksutin.groneri.net/pojat.jpg
Minkä kokoneinen tää sininen asunto on ja mistä näitä tilaatte?  :) Itse en ole esimerkiksi koskaan törmännyt netissä tuollaiseen, mikä noilla robotytöillä on.

Meillä asuu yksi syrkki nyt hamsterdunassa, toinen syrkki asuu samankokoisessa häkissä, tosin dunaa korkeamassa ja kolmas syrkki asuu terrassa, jolla kokoa on noin 80x45cm. Talvikoista toinen asuu minidunassa ja toinen hamsterdunassa. Hamsterihyllyn alahylly meni hamsujen tavaroille ja siivousasumuksille (pieni häkki ja miniduna). Jotain pitäisi tehdä tuolle yhdelle terraariolle, joka on tyhjillään ja jumittanut huoneeseeni viemään tilaa.
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Marla

#455
Lainaus käyttäjältä: "ammie"Jotain pitäisi tehdä tuolle yhdelle terraariolle, joka on tyhjillään ja jumittanut huoneeseeni viemään tilaa.
Sehän on ihan selvästi uutta asukkia vailla. :D Ainakin sitten joskus aikanaan, kun on sen aika.

NormaJeane

#456
Lainaus käyttäjältä: "ammie"
Lainaus käyttäjältä: "NormaJeane"http://pinksutin.groneri.net/pojat.jpg
Minkä kokoneinen tää sininen asunto on ja mistä näitä tilaatte?  :) Itse en ole esimerkiksi koskaan törmännyt netissä tuollaiseen, mikä noilla robotytöillä on.

En just löytäny mittanauhaa joten en osaa sanoa minkä kokoinen on, mutta silmämääräisesti katsottuna on lähellä mini dunaa. Iso häkki on tilattu saksasta ja noi pienemmät on tilattu amerikasta.

Ja tuo iso jää robo tytölle joka toivottavasti jossain vaiheessa saa vaavit ja pienemmät menee pojille. Eli yksi per häkki.
//http://romagro.groneri.net/

Fuji, Putte, Hynynen

Anonymous

#457
Saan ilmatteeks ison terran toisille roboille 60x30 ja yhelle gabberin tuhoaja syrkille pitää vissiin ostaa myös terra. :<

ammie

#458
Lainaus käyttäjältä: "Marla"Sehän on ihan selvästi uutta asukkia vailla. :D Ainakin sitten joskus aikanaan, kun on sen aika.
Totta, siks en sitä raaskikaan hävittää mihinkään, mutta vaatehuonekin alkaa olemaan niin täynnä, etten tiedä saanko siotettua tota sinne säilöön. Kyllä se toki tossakin menee, mutta tilavampaa olisi ilman sitä. Ehkäpä vähän täytyy raivata tilaa vaatehuoneeseen... Näin ne hamsujen tavarat valtaa jo vaateehuoneenkin.  XD
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

tintsku

#459
^Olispa mulla vaatehuone, siitä tulis kyllä heti hamsujen ja marsujen huone, sais hyvin ovenkin kiinni, niin ei tarvis kuunnella korvan juuressa melua :D

ammie

#460
^Meillä on äidin kanssa yhteinen vaatehuone, niin sinne en voi jyrsittimiä laittaa. Ja toki jos sinne hamsterit laittaisin, niin varmaan vaatteita en kehtais ihan hirveesti säilöö siellä, ettei ne olis sitten ihan täynnä kaiken maailman purua ja eläinpölyä, jota ne toki nykyäänkin on.  :D  Joskus toki on tehnyt mieli siirtää nuo oven taakse, kun möykkäävät, mutta on ne mumssit sen verta lähellä mun sydäntä, että tahdon niiden olevan mun huoneessa, josta heti bongaan kun joku on hereillä.  :oops: Mullakaan kun noita ei tässä omassa huoneessa ole kuin neljä, niin hyvin ne vielä tässä menee.
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

metsku

#461
Lainaus käyttäjältä: "suski87"Itse ainakin ymmärsin että nuo "lisäosat" ovat tulossa omiksi erillisiksi yksiköiksi ja kumpaankin sitten yksi robopoika. Ei niin, että ne yhdistettäisiin tuohon isompaan. Ainakin kirjoittajalla on myös blogissaan, että tarvitsisi kahta uutta häkkiä robopojille, kun pojat pitäisi saada omiinsa. Ja tytöt? ovat ilmeisesti tuossa isommassa sitten. Ja yksittäin tuollainen pienempi on kyllä minustakin liian pieni millekään eläimelle vakiasunnoksi, mitä noita on joskus liikkeissäkin tullut katseltua. Selvästi pienempiä mitä esimerkiksi minidunat.

Joo, ymmärsin väärin kun luulin, että kaikki nuo yhdistetään. Mutta eihän tuollainen yksinään käy, olen noita nähnyt faunattaressa ja muistaakseni niissä sanotaankin, että ovat lisäosia. Todella pieniä ovat yksinään, paljon pienempiä kun minidunat. Eikä tuo isokaan yksinään ole riittävä vaikka onkin paljon parempi kun nuo pienet. Kannattas nyt miettiä uudemman kerran ennenkuin noin pieneen laittaa :(

metsku

#462
Lainaus käyttäjältä: "NormaJeane"Ei ne itse asiassa ole pieniä, kuvat valehtelee sen verran. Hyvin riittää yhdelle robolle.

Ei riitä mitenkään, sen näkee tosta juoksupyörästä, että asumus on liian pieni ja vielä todella paljon liian pieni. Olen myös nähnyt noita ja ne on tarkoitettu yhdistettäväksi tuohon isompaan häkkiin, ei itsenäiseksi asumukseksi. Yritä nyt ihmeessä keksiä joku muu ratkaisu.

MirkkuH

#463
^jos yhdistäisi ne vaikka isohkoon smart:iin tms. putkella niin olisi ok.

...ajattelin, jos nuo pienet boksit on minidunan kokoisia, niin niissä on jättiläis-juoksupyörä xD

NormaJeane

#464
Lainaus käyttäjältä: "metsku"Ei riitä mitenkään, sen näkee tosta juoksupyörästä, että asumus on liian pieni ja vielä todella paljon liian pieni. Olen myös nähnyt noita ja ne on tarkoitettu yhdistettäväksi tuohon isompaan häkkiin, ei itsenäiseksi asumukseksi. Yritä nyt ihmeessä keksiä joku muu ratkaisu.

No näillä näkymin en saa niitä kuin yhden (koska amerikkalainen myyjä oli laskenut postikulut väärin). Ajattelin laittaa noi kaks yhteen ja jos nyt teen niiku oon suunnitellu niin yhdistän ne tohon isoon, mut saa nähä katsotaan kuinka käy.
//http://romagro.groneri.net/

Fuji, Putte, Hynynen