Hamsteripulina nro 7.

Aloittaja Essi, 19.11.09 - klo:16:29

Noon4

Ok, eli pitäydymme siis tuossa ainakin näin aluksi. Ehkä sitten vaihdetaan johonkin muuhun jos (kun) hamsulauma kasvaa  xD

Enää 4 yötä niin pikku Pörri on täällä!  :lov
[size=85]Lunacrest harjikset[/size]

[size=85]? Pusa Hispida "Pörri"[/size]

Minihamsteri

Jee saatiin Talvikko, jonka nimeksi tuli Tepa..  :lov
Vähä arka on vielä mutta eiköhän se siitä.  xD

helmi@mikkelinen

Sellanenki kuulemma on kun Poliisihamsteri Nax.  xD  Mitenköhän se on mahdollista? :c8  No jos hamsteri on poliisi niin... Niin se vaan on. Jos tiedätte Poliisikoira Rexin, niin tää Poliisihamsteri Nax on samanlainen mut vaan... Hamsteri. Jos ette usko niin käykää täällä://http://www.kepparit.com/70
No onkohan se nyt ihan fiksua? :huh

Mitä mieltä ootte??? :yes:
Ite ihan melkein pyörryin, Poliisihamsteri Nax? Tässäki vähän tietoo, kopsasin ne sivuilta.
Nax, is frend! Poliisihamsteri Nax on valloittanut lukijat! Nax on pieni koiramainen talvikko, joka kaipaa aina tekemistä. No, sitten Nax pääsi poliisiksi, joka on jo aivan uudenlaista... Poliisihamsteri! Miten se on mahdollista!? No siinäpä kysymys! Onneksi Nax on fiksu... Nax ja ystävät asuvat pienessä vuokra-asunnossa, ja aivan lähellä vanhaa asumatonta(?) taloa. Siis murhataloa. Naxia näyttelee HopeaHelmen Narsku YoRex eli Naksu.
No mitäs sanotte?
Taidan jo vähän pitää siitä jutusta :lov
Poliisihamsteri Nax//http://www.kepparit.com/

Cindy

Kiitos tintsku vastauksesta. :) Eihän niissä varmaan mitään eroa oo, ku vaan kirjotettu että "tarkoitettu marsuille". Joo kävin lauantaina tulevalle hamsterille osteleen kaikennäkösiä makupaloja ja siemenseosta, makupaloja oon ahkerasti maistellut, etenkin jogurttinappeja. Kohta ei hamsulle jää mitään, mun mahaan menee kaikki. :D  kaverin kanski joskus maistellaan hamsun safkaa. Aika mielenkiintoiselta kyllä kuulostaa, Poliisihamsteri Nax. ;)
Jasu 20.04.2007 <3
Toshio 16.02.2010 <3

helmi@mikkelinen

No, niin se onkin, ootko käyny jo siis täällä //http://www.kepparit.com/
Ekaks vähän nauratti xD
Poliisihamsteri Nax//http://www.kepparit.com/

Heli

^Onko tuo Poliisihamsteri Nax sun omaa tuotantoa?  :D
Destiny's hamsterit 2001-2009

Maranth

Heippa, kirjoittelen tänne taas pitkästä aikaa!
Dino on hyvin sopeutunut, tosin ei ihan heti suostu kädelle nousemaan, ja yleensä nostamiseen tarvitaan jokin apuväline - lautanen tai paperirulla.  xD Miten voisin harjoitella sitä nostamista? Puuhaboksissa se nousee helposti kädelle, mutta melko varmasti vain siksi, että se haluaa pois boksista?  :huh Oon suunnitelllut jtn ohjelmaa, että kun saisin sen esimerkiksi nostettua syliin, pidän sitä siinä muutaman minuutin ja lasken Dinon takaisin häkkiin ja palkitsisin sen vaikka auringonkukansiemenellä. Onko fiksua?
[size=85]Dino, vkh tv, normaali ?[/size]

oonaP.

Minä totuttelin ainakin Viivin kädelle silleen, että laitoin käden sen terraarioon ja odotin, kunnes se tuli nuuskimaan. Siinä se nuuski aika kauan, mutta sitten uskaltautui kädelle. En tiedä toimiiko, mutta Viivi oppi ainakin tuolla tavalla.  :haha

irap

JES!
Nyt meillä kaikki syrkit asuu akvaarioissa, ihanaa.  Miettikää, 2 syrkki kokoista akvaariota makso yhteensä 10e  :huh
[size=85]Hyvä ihminen kuulee eläimen kuiskauksenkin,
paha ihminen ei, vaikka eläin huutaisi.
[/size]

Hamsufani97

:huh  Mistäs niin halvalla sait?!

Anniina

Häkki tarvikkeineen maksoi 2,5 euroa ja ostin 'kun oli niin halpa', mutta mua vähän ihmetyttää, koska pinta-alaltaan toi on aika pieni n. 20x35cm, eli ihan liian pieni syrkille. Mutta sitten taas melko korkee ja pinnojen väli on about 1cm, onko liian harva kääppärille? Voiko ton kokosessa pitää kääppäriä(kään)? Millehän otukselle toi on suunniteltu vai onko vaan joku vara-asumus?

Saana

^Mulla on ollu tommonen. Se on todellakin aika käyttökelvoton asumiskäyttöön. Varahäkiksi voisi ehkä ottaa vaikka pitemmälle (yön yli) näyttelymatkalle syrkille, talvikolle tai kämpsylle tai siivouksen aikana pitää eläintä, mutta siis muuten aika turha kapistus.

Maranth

Lainaus käyttäjältä: "Anniina"Heipparallaa, esittelenpä teille kirppislöytöni ja esitän parit kysymykset siihen liittyen.

No ehkäpä siivouksen ajaksi ihan hyvä, muttei kylläkään asumiseen kelpaa.
[size=85]Dino, vkh tv, normaali ?[/size]

Sohvi

Hihii, nyt tuli Pepin häkkikin siivottua  :) Ostin eilen kokeiluksi heinää ja laitoin pienen kasan kummankin häkkiin. Kumpikin alkoivat jyrsimään sitä saman tien :D Bellamo ei ennen kyllä ollut heinästä kiinnostunut.
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Anonymous

Kasvattaako kukaan ite kauranorasta taikka herneenversoja hamsuileen? Mun äiti kasvattaa molempia meijän hamsuille ja kaikki menee kuin kuumille kiville.