Hamsteripulina nro 7.

Aloittaja Essi, 19.11.09 - klo:16:29

Cindy

Justiin tultiin Oulun Lilzoosta, haettiin hamsuherra kotiin. :) Tuolla se vielä kuljetus boxissa nukkuu, en vihti herättää. On se vaan niin ihana! Siellä oli neljä lk normaali vn poikaa, melkein tunnin siinä mietein ja kahtelin minkä ottaisin, kauhian söpöjä oli kaikki, kauhian vaikia oli päättää! :lov Äiti ja isäkin ihastui ihan tähän otukseen. xD
Jasu 20.04.2007 <3
Toshio 16.02.2010 <3

wiidii

^Ai sinä ostit sieltä poikasen. :) Kävin niistä sen kasvattajan/omistajan kanssa juttelemassa, Lilzoossa poikaset ovat aina ihanan rauhallisia ja kilttejä <3

Cindy

juu, tosi kilttejä ne kyllä oli, mutte en nyt vois sanoa nuista pojista ainakaan että ois kovin rauhallisia. xD Ne oli siellä niinku jotain ADHD tapauksia, mutta nyt tuo poika on vähän rauhoittunut ja hieman arka. Mutta eiköhän se siitä, eilen vasta tullut. :)
Jasu 20.04.2007 <3
Toshio 16.02.2010 <3

Nilla

No huhhuh! Siivosin siis lauantaina Eeliksen terran ja laitoin siis ne purut jätesäkkiin. Sit lähdin iskän luokse yöksi ja tulin äskön kotiin. Sit heitin yhden julisteen tonne jätesäkkiin ja aloin panikoiman et mikä ihme tuolla jätesäkissä liikkuu! En uskaltanu millään kattoa, mut pakko se oli. No siellähän oli neiti Berry...  Päässyt karkuun terrastaan kääntämällä yhden pahvijutun ylösalaisin ja kiivennyt sitä kautta pois.  :roll:  Se oli järsinyt tohon jätesäkkiin pienen reijän ja päättänyt mennä sinne.
Onneksi huomasin Berryn enkä heittänyt tota säkkiä vaan roskikseen  :S

edit// lauantaihan se olikin eikä perjantai  :D
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Minski

^^ Hui ! Onneksi huomasit Berryn ajoissa. Tuli tuosta mieleen, että Petsiessähän joskus oli hamsu, jonka nykyinen omistaja oli löytänyt roskiksesta. Varmaan siinä oli käynyt jotain vastaavaa. Ainakaan en millään halua uskoa, että kukaan tahallaan laittaisi hamsua roskikseen.

Nilla

Lainaus käyttäjältä: "wiidii"Voi Berryä! Neiti on selvästi ajatellut että pääsisi maailmanmatkalle jos menee sinne säkkiin piiloon.. :D

Joo ilmeisesti  :P Nyt se yrittää samaa karkutemppua, mutta eipä enää onnistu.

Lainaus käyttäjältä: "Minski"^^ Hui ! Onneksi huomasit Berryn ajoissa.

No niinpä, onneksi ehdin estää Berryn matkasuunnitelmat  :lol:
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

wiidii

Nauran täällä Mauku-the-hamsterinkesyttäjälle - raukka joutuu käsittelemään nuorta pk suklaa poikaa jonka haki puolestani Turusta ja poika on kirjaimellisesti villi:

Mauku sanoo:
 tämä juoksi juuri koko kaksimetrisen sängyn läpi puolessa sekunnissa
 olen räpsinyt ihan perhanasti kuvia ja kaikissa näkyy lähinnä hamsterin töyhtöinen perse
 mutta joo, on sillä ainakin karvoja, tykkäät siitä
 tämä on aika muuten ärsyttävä yksilö : D sori vaan
 ja minä en ole mikään hamsterinkouluttaja
Mauku sanoo:
 jumalauta, miten tällaisia edes käsitellään? Haluan tästä eteenpäin hamsterini/hamsterisi puolivuotiaista eteenpäin

Pientä epätoivoa havaittavissa XD

Minski

^ Loppua kohden selvästi epätoivo vaan kasvaa xD

wiidii

Nimenomaan.  :D  Sai se sitten lopulta ihan hyviä kuvia pojusta, eli oli ihan selvästi liioittelua: 1

(Sitten osa olikin tällaisia karkuunjuoksukuvia: Karkuun)

Minski

^ Toihan on kauniin värinen ! Toi SHY:n sivuilla oleva "mallikuva" suklaasta hamsusta on ihan eri näkönen, ei yhtään noin nätti vaan se näyttää ihan vaan ruskettuneelta mustalta :oops:

wiidii

Se on vaan vissiin niin, että suklaan pitäisi olla tosi tumma väriltään. Tai ainakin näyttelyssä kaikki neljä suklaata jotka näin saivat moitteita vaaleasta ja/tai epätasaisesta väristä. En vaan ole koskaan nähnyt livenä hyvää suklaata joten vaikea suhteuttaa.  :)

Anonymous

:cry:  Olin tulossa huoneeseeni, ja Leevi oli ruokakupillansa. Huomasin kupin olevan melkein tyhjä, ja täytin sen. Kun paremmin katsoin Leeviä, sen selässä on pahan näköinen suuri kalju kohta! :cry: Se ei ole hajurauhainen. Se on isompi, ja se on enemmän selässä. Musta tuntuu aika pahalle. Onkohan se jotain hyvin vakavaakin? Voisinkohan käydä näyttämässä Leeviä luotettavaan eläinkauppaan, vai pitäisikö mennä heti eläinlääkärille. Mitään muuta outoa ei Leevissä ole, ihan yhtä villi ja reipas heppu kuten ennenkin. Siis on sillä ollut jo jonkin aikaa pieni kalju kohta, mutta en nyt ollut pariin iltaan Leeviä nähnyt kun Leevi nukkuu niin pitkän etten aina valvo sinne saakka. Nyt se oli jo hereillä ja huomasin. Se on hieman punertava se iho, ehkä ihan vähän ryppyinen. Mitä mä teen? Voisiko tuo johtua siitä ettei Leevin ruoka ole ollut niin monipuolista? Voisikohan se parantua jos Leevin ruokapuoleen kiinnittäisi enemmän huomiota ja lisäisi lihojen ja muitten proteiinilisien antoa? Kun niitä Leevi ei ole saanut niin monipuolisesti. Kasviksia kyllä,  ja silloin tällöin esim. raakaa jauhelihaa.

Minski

^^ No ei oo eka kerta, kun mun mielestä värivirheellinen hamsu on nätimpi kun standardin mukainen :D

Kultahamsteri<3: Voi Leeviä. Olisko se voinu hankautua jostain se karvaton kohta ? Karvahan on uusiutuvaa, joten kyllä se varmaan takas kasvaa.

Anonymous

^ Noh, toivotaan että se on vain hiertynyt. Seuraan nyt pari päivää, ja katsoo nyt miten sitten tilanne on.