• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulina nro 7.

Aloittaja Essi, 19.11.09 - klo:16:29

« edellinen - seuraava »

Milzuli^

#600
:cry: : ((( osanotot sulle Sohvi.¨

Multakin on kuollu jo 3 kania, kaikkien perään itkin varmaan viikkoja : ((( No, nyt on syrkkejä, eikä vielä yksikään ole hamsujen taivaassa : ))
Hippu
Lumihiutaleen Hippu
talvikko [size=200]?[/size] helmiäisnormaali

Wiivi

#601
Tällaistako tää nyt sitten on.. Kun saa yhden hamsterin, haluaa sitten yhtäkkiä toisen, ja taas uuden ja uuden.. kunnes niitä on kymmenen!  :mrgreen: Sit oon jo miettiny kaikkee et olis kiva jos olis joskus tulevaisuudessa kani tai marsuja jne. Nyt jo alkoi tekemään mieli toista hamsua, ehkä kuitenkin mieluummin myöhemmin. Ja kun vielä Rantakylän eläinkaupassa on kolme astutettua naarasta! Kolme poikuetta olis tulossa. Yks emä oli ainakin joku musta vn. Astutettu 17.2. (tais olla). Laskettuaika 20.3. Vitsit kun houkuttaa, varmaan tulee vielä valkonauhasia. Inhottaa kun tekee mieli jo nyt toista hamsua! Oonko outo??!
[size=85]Lola lk vaalea keltainen 05.01.2010 ?[/size]

ammie

#602
^ Et todellakaan ole outo, tai sitten me kaikki hamsuilijat taidetaan olla ihan yhtä höyrähtäneitä.  :D  Kyllä meillekin mahtuisi vielä hamsu tai pari, kun tyhjiä asumuksiakin on, vaikka tietysti nuo nykyisetkin pörriäiset on tarpeeksi ja riittääkin. Mutta jos vielä yksi...?
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Ken_G

#603
Lainaus käyttäjältä: "Wiivi"Tällaistako tää nyt sitten on.. Kun saa yhden hamsterin, haluaa sitten yhtäkkiä toisen, ja taas uuden ja uuden.. kunnes niitä on kymmenen!

Juuri sellaista se on.. homma karkaa käsistä ennen kuin huomaakaan  :D

Yhdestähän se jokaisella yleensä alkaa, meidänkin lauma on nyt paisunut tuohon kymmeneen. Ja paisuisi lisääkin, ellei hamsuhuoneen koko ja häkkien mukavan väljä sijoittelu rajaisi enimmäismäärää tuohon.

MirkkuH

#604
^joo semmosta se on, ensin otat pari poikaa...ja sitten hups-keikkaa niitä onkin jo tusina :D

Marla

#605
Erittäin helposti tuo riistäytyy käsistä siinä vaiheessa, kun on muutama hamsteri, ja muutat omaan kämppään - eipä ole kukaan enää paimentamassa, joten helposti lähtee määrä nousemaan. Tosin ei minua tämä satsi kaduta, mutta ei tänne yksiöön juuri tämän enempää saa järkevästi mahtumaan, joten se onneksi rajoittaa.

ammie

#606
^Kyllähän sinne nyt vielä mahtuis vaikka miten hirveesti!  :D Seuraavaks alat kasaan niitä siihen sängyn viereen ja eteiseen.

Hih, sinällään tosiaan hyvä asua kotona, että mulla olisi jo se kymmenkunta hamsteria, jos ei olisi korkeampaa tahoa rajoittamassa touhua. Kauhulla (ja innolla!) odotan sitä päivää kun saa sen "oman" kämpän. Toivottavasti siinä on sitten edes joku sanomassa, ettei enää yhtään uutta hamsteria, ties mitä muuten käy.  :oops:
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Marla

#607
^ Tai mites olis vaatehuone? XD
Ei se välttämättä tepsi, vaikka joku olisikin koputtelemassa olkapäähän, jos kumminkin on loppupeleissä vain itsestä kiinni se ostaminen. ;)

Wiivi

#608
^ Kiva tietää etten ole omituinen, vaikka kolme viikkoa sitten sainkin vasta ekan hamsterini  :roll:  Kyllä se olis mukavaa, jos saisi toisen hamsun, mutta enköhän mä niitä sitten joskus saa, kun muutan omaan kämppään!  :D Olen aina miettinyt, että vanhempana alan kyllä varmana kasvattaa.  :) Vaan katotaan miten käy.
[size=85]Lola lk vaalea keltainen 05.01.2010 ?[/size]

Anonymous

#609
Juu kyllä tää harrastus vie nopeasti mukanaan. 2008 Lokakuussa meille tuli eka syrkki ja nyt niitä on jo reippaasti enemmän.  :D

Vevve

#610
Mulla tuli ensimmäinen poikue lokakuussa 2008, nyt hamstereita on 10 ja hiiriä 4.  :D

Veda

#611
Meille tuli eka talvikko elokuussa -08 tytön toivomuksesta ja nyt noita hamstereita on 11, 2 talvikkoa, 2 cämpsyä, syrkki ja 6 roboa  :angel eivät ole tosin lisääntyneet keskenään, robotkin ovat kaikki poikia  ;)

Merzie

#612
Täällä yritti vanha herra didius aiheuttaa miulle jo sydänkohtausta. Tuoreruokaa olin lapsosille laittamassa ja päätin samalla kurkata niiden pesiin jotka eivät tulleet sitä hakemaan heti. No, didius oli pesässään, liikkumatta, ei näyttänyt edes hengittävän. Tietysti iski miulle kamala paniikki päälle, nostin häkin sohvalle ja jatkoin ruuan laittoa muille. Sitten päätin käydä kurkkaamassa että uskallanko ottaa ruumista pois dunasta niin vielä mitä, sehän oli elossa! Paappa nukkui niin sikeää ettei huomannut yhtään mitään:)
Ikää tulee herralle kaksi vuotta vajaa kuukauden päästä (synt 15.4.2008).
[size=85]Dina-PK syyrialainen
Diiva-LK syyrialainen
Didius-PK rex syyrialainen
Urn - lk syyrialainen
Ihme - lk syyrialainen
Noitakuningas-LK syyrialainen
Dita-talvikko
Varjoruhtinas, talvikko
vielä nimettömät robo-tytöt[/size]

supiainen

#613
Olisin erittäin kiitollinen jos joku ystävällinen voisi vastata tähän viestiin.
Hamsterillani on tassussa jokin. Muut varpaat menevät ihan normaalisti, mutta keskimmäinen menee toisen päälle kuin "liikavarvas". Onko tämä ihan normaalia vai pitäisikö ottaa eläinlääkäriin yhteyttä? Ei ole mitenkään aristellut sitä, eikä verta valunut. Onkohan se menny jotenkin paikoiltaan?
Pyydän anteeksi kuvattomuutta. Olen yrittänyt näpsiä siitä jos jonkinlaisesta kulmasta, mutta sumeaksi aina menee.

Kiitos ja kumarrus ystävällisille ihmisille jotka vastaavat tähän.
[size=85]? Delfoin Elga "Nuppu"
syyrialainen, lk, musta valkoinen, s. 12.2.09 ?
[/size]

Vilma

#614
Nyt on Kerttu lähtenyt treffaamaan Kaisan Veetiä. Toivottavasti kaikki sujuu hyvin ja kuun lopussa olisi kasa pikku-Chärstineitä. :) <3
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]