Hamsteripulina nro 7.

Aloittaja Essi, 19.11.09 - klo:16:29

Nilla

^  :lov
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Cindy

Ostin jogurttinappeja tulevalle hamsulleni, ja jälkeenpäin rupesin kattoon kotona että pakkauksen takana luki englanniksi että tarkoitettu marsuille. Aukasin pussin ja maistoin niitä, niin ne maistu ihan samalle ku ihan hamsterin jogurttinapitki. (joo maistelen aina hamsun ruokia) :D Tietääkö kukaan voiko niitä silti antaa hamsterille? Luulen että voi, mutta kysyn nyt silti vielä täältä. :|
Jasu 20.04.2007 <3
Toshio 16.02.2010 <3

tintsku

^Voi ihan hyvin antaa. Mieki oon ostanu vahingossa joskus marsuille tai kaneille tarkoitettuja herkkuja, eipä noi ole niihin vielä kuolleet.

Anonymous

^^ Maistelet hamsterinruokia?  :)

ammie

^ Mekin ollaan kaverin kanssa joskus maisteltu jotain siemenseosta, vaikka hyvin tarkkaan me kyllä valittiin siitä, mitä me suuhumme laitettiin. Eipä niille hamsuille mitään sellasta anneta, mitä ihminen ei voisi syödä.  :D
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

^ Niin no joo.. :D

tintsku

Mie kans olen maistellut joskus hamsujen ruokia.
Kerran maistettiin kaverin kanssa koiran maksanmakusia namipaloja, hyi, että oli pahan makusta :teipit

Marla

Kyllä se hamsterinruoka varmaan pahimpaan nälkään auttaa. XD

Anonymous

Tulin juuri Jumbosta, jossa oli tänään se hamsteripäivä. Voi että oli ihania hamstereita! Ja siellä sain paljon tietää kääpiöhamstereista, ja ihastuin talvikkoon!<3 Voi että kun en tiedä ketkä ne kaksi ketkä olivat esittelemässä niitä hamstereita siellä. Oli ihana se syyrialainenkin, semmoinen mustavalkoinen, harmi etten muista nimeä. Olen aina kuvitellut ettei kääppärit ole kivoja tai kivan näköisiä, mutta ne oli ihania!  :sydan Ja sain paljon lisätietoa kääppäreistä! Kiitos neuvoista, ketkä te nyt olittekaan ketkä esittelitte niitä hamstereita!  :)

Heli

Juu ja siemenseoksia maistellessa makunautintoa varmaan lisää tiedot siitä kuinka yleisiä kaikki öppiäiset niissä on.  :D Iuh.
Destiny's hamsterit 2001-2009

Minski

^ No ei tarvi proteiinia enää erikseen nappailla :D

Hamsteriton tätä nykyä

^ "Kai munki on syötävä ku noiki saa!" :D

Nilla

Lainaus käyttäjältä: "Minski"Meillä koira söis ihan hulluna hamsujen jyväseosta, saan aina oikein hätistellä sitä kipolta, kun lisään hamsuille jyväseosta. En tiiä sit, että tykkääkö se oikeesti siitä jyväseoksesta vai syökö vaan siks, että on mustis, kun hamsut saa jotain :D

Sama meillä. Sit heti jos lattialle putoo niin Tessi tulee imuroimaan. On ne siemenet hyviä. XD
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Noon4

Lainaus käyttäjältä: "Hanski"Näin eläinkaupassa myytävän Savic Hamster toilet -kuiviketta, näyttää tältä //http://rongeurboutik.com/images/1914.jpg. Sanotaan olevan myrkytöntä ainetta (bentonite) ja sopivan hiirille, kääpiölle, syrkeille ja gerbiileille. Voiko tällaisia käyttää vai onko parempi laittaa puupellettiä?

En huomannut että tähän olisi tullut vastausta, sama asia kiinnostaa myös minua. Bentoniittihän on savea, joten ei kai siitä haittaa ainakaan ole?
[size=85]Lunacrest harjikset[/size]

[size=85]? Pusa Hispida "Pörri"[/size]

KaisaM.

^Kyllä mie olen joskus kun oli vaan pari hamsua, käyttänyt noita erilaisia savipohjaisia hiekkoja. Koin ne kyllä oikein hyväksi, hamsut tekivät oikeasti tarpeensa mieluusti hiekkaan ja hiekan kaivelu tuntui myös olevan tosi mieluisaa. Hiekka on vielä niin hienojakoista ettei hamsteri sitä kiinnostunut syömään. Eli voin kyllä suositella noita hiekkoja vessa-aineeksi.  :)