• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulina nro 7.

Aloittaja Essi, 19.11.09 - klo:16:29

« edellinen - seuraava »

Sohvi

#585
Nyt alkaa olla Tapsunkin mennä sinne paremmille hamstrausmaille. EN VOI !! Tapsulla ei riitä tasapaino kävelemiseen.. Eilen illalla se oli vielä ok, mutta nyt se tuskin pystyy syömään. Pidin sitä kädessä ja se alkoi nukkua. En pystynyt muuta kuin itkemään ja eihän se koskaan edes nukkunut sylissäni. Se on elänyt upean elämän mutta se on niin vaikeeta jättää oma pikku mussukka pois. Itken vaan koko ajan. Annan sille pilttiä kun se ei pysty syömään normaalia ruokaa.
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Ken_G

#586
Sama juttu meidän Veeran kanssa. Antibioottikuuri ei tehonnut jatkettunakaan, vaan hengitys vinkuu edelleen ja liikkuminen on huonoa. Nyt ei ole viimeisen parin päivän aikana oikein ruokakaan maistunut, avokadon palat olivat viime yönä hävinneet mutta kaikki muu koskematta.

Se on nyt sitten uusi ja viimeinen eläinlääkärireissu edessä  :(

Sohvi

#587
Me viedään se eläinlääkäriin kun siltä alkoi tulla verta nenästä. MÄ EN KESTÄ ! En voi muuta kun itkeä ja katsoa Tapsun viimeisiä hetkiä. Se on raskasta katsottavaa kun pikkuinen ei pysy pystyssä ja yrittää tehdä rutiinejaan esim. repiä vessapaperia mutta ei....
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Anonymous

#588
^^Voi ei Sohvi :(  Billy pitää kyllä sitten Tapsusta huolta siellä hamstrausmailla . :cry: Vaikeata se on muistan kun Millan eka hamsu Billy kuoli niin kyllä itkettiin yhdessä ja pitkään. Jaksamisia.

Sohvi

#589
Kiitos. Tapsu on mun vieressä ja nyt se alkoi nukkua. Sillä oli jo pitkään ollut sellaista että sydän tykytti hirveen kovaa. Mä vaan itken mut en tiiä enää mitä teen. Tapsu kai lopetetaan kun me viedään se heti eläinlääkäriin kun äiti tulee kotiin.  :cry: Ihmettelen kun se jaksaa repiä vessapaperia.
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Ken_G

#590
Voimia Sohville.

Aikanaan ensimmäisen hamsterimme Leevin poismeno oli kaikille, mutta varsinkin meidän pojalle kauhean kova paikka, vaikea oli sitä surua katsoa. Veeran eläinlääkäri on huomenna, toivottavasti se jaksaisi tänään edes syödä hiukan. Ihan samanikäisenä on Veera lähdössä kuin isänsä Ville  :(

Sohvi

#591
Noh nyt oli sitten Tapsun aika mennä pois. Kävimme lääkärissä ja sillä oli joku keuhkosairaus. Se lopetettiin. Tosi rankkaa on :(
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Hamsufani97

#592
Voi  :(  Osanotot Sohville.

Anonymous

#593
Osaanotot Sohville koko meidän porukalta  :(

Scarlett

#594
Osanotot Sohvi!  :(

Tapsu oli kyllä mieleenpainuva ilmestys ihanuudessaan, yksi niistä harvoista hamsuista, jotka ovat näyttelyissä jääneet mieleen. Hyvää matkaa sateenkaarisillalle ja paljon lämpimiä ajatuksia kaipaamaan jääville!

Lisette

#595
Lainaus käyttäjältä: "Sohvi"Me viedään se eläinlääkäriin kun siltä alkoi tulla verta nenästä. MÄ EN KESTÄ ! En voi muuta kun itkeä ja katsoa Tapsun viimeisiä hetkiä. Se on raskasta katsottavaa kun pikkuinen ei pysy pystyssä ja yrittää tehdä rutiinejaan esim. repiä vessapaperia mutta ei....
Meidän Nallekin kuoli just noilla oireilla :( Itkin varmaan kymmenen litraa.
[size=85]ex-feliX.[/size]

Ken_G

#596
Tänä iltana Veera oli aavistuksen pirteämpi ja vaivoistaan ja väsymyksestä huolimatta ilmeisen elämänhaluinen. Täytyy kuitenkin nyt katsoa vielä muutama päivä ja antaa mahdollisuus parantua, jos niitä voimia jostain löytyisi. Vielä yritetään herättää ruokahalua mieliherkuilla ja vitamiinitippoja tehoannos mukaan. Huominen eläinlääkäriaika siis peruutettu.

petosiru

#597
^ Oi, mä pidän Ken_G sulle peukkuja et Veera vielä piristyis!
Ja paranis tietty..   :S  Minkäs ikäinen tytsi on?
Eläimet ei ole mulle harrastus, vaan elämäntapa!
Ja ollu jo yli 20 vuotta.. ;D

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]

Ken_G

#598
Lainaus käyttäjältä: "petosiru"^ Oi, mä pidän Ken_G sulle peukkuja et Veera vielä piristyis!
Ja paranis tietty..   :S  Minkäs ikäinen tytsi on?

Kiitos :)  Veera on 1 v 7 kk ikäinen.

Yadell

#599
Eihän se ole vielä kovin vanha, toivottavasti se nyt piristyisi ja eläisi vielä mahdollisimman kauan :)
Kotia sotkee syyrialainen hamsteri Iiro (Sateenkaaren Zuloisuus)
sekä pupukaksikko Aapo & Nelli.