• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulina nro 7.

Aloittaja Essi, 19.11.09 - klo:16:29

« edellinen - seuraava »

Anonymous

#495
Lainaus käyttäjältä: "Ken_G"Veeran (1v 6kk) jonkin aikaa orastanut lonkkavika näyttää viikonlopun jälkeen äkkiä pahentuneen ja liikkuminen alkaa olla tosi vaivalloista. Pari viikkoa sitten eläinlääkärin kanssa puhelimessa sovittiin, että seuraan tilannetta toistaiseksi. Nyt on tilattava aika vastaanotolle ja ikävä aavistus on kyllä mielessä  :(


 :(  Onks se niin paha ettei oo kovin todennäköistä että parantuis? : (

Rose

#496
^^ Hei hyvä et säki saat vihdoin oman hamsterin ;D onnee

Wiivi

#497
^ Joo se on todella hyvä ja kiitoos  :)  

Huomenna ollaan menossa jo Prisman eläinkauppaan kattelemaan dunaa sun muita tarvikkeita. Jos tarve vaatii niin muihinkin eläinkauppoihin luultavasti.. :lov
[size=85]Lola lk vaalea keltainen 05.01.2010 ?[/size]

Hamsuli71

#498
Lainaus käyttäjältä: "Wiivi"Hei kaikki hamsterifoorumin ja kaikki muutkin ihmiset! Mä saaaaan kuin saankin sen hamsun!  :sydan  Kukaan ei voi tietää kuinka onnellinen oon, sitä ei voi sanoin kuvailla!  :sydan Tää on mun unelma... :lov  :sydan  :sydan


  :pileet:   Onnea! Onpa tosi hieno juttu.

No sitten odotellaan pikkuisen kuvia ja ollaan ilossa mukana!
2 VKH campbelli urosta, (s.15.6.20  Nappi (*Juniperus) R.I.P 6.10.2011 ja Jippii (*Jaguar)  R.I.P 31.5.2011 VKH talvikko Villiina (*Helmililja R.I.P 15.1.2012
VKH talvikko Ilo safiiri R.I.P 15.9.2011 , Syrkki pitkäk. valkoinen, punas. Hermanni s. 30.12.2009, R.I P 24.6.2012, Havannakoira Mimmi 2v

Cindy

#499
Lainaus käyttäjältä: "Wiivi"Hei kaikki hamsterifoorumin ja kaikki muutkin ihmiset! Mä saaaaan kuin saankin sen hamsun!  :sydan  Kukaan ei voi tietää kuinka onnellinen oon, sitä ei voi sanoin kuvailla!  :sydan Tää on mun unelma... :lov  :sydan  :sydan

ONNEA! xD Vähä kivaa. kasvattajaltako aiot hankkia? :)
Jasu 20.04.2007 <3
Toshio 16.02.2010 <3

Ken_G

#500
Minskin sivujen vieraskirjasta osui näkyviin tällainen viesti:

LainaaEli siis Helinä on kipeenä äiti ei suostu maksaan eläinlääkärii ja se vaan tärisee siis helinä eikä syö tai juo Auta!

Pistää oikein todella vihaksi välinpitämättömät aikuiset, joista tälläkin foorumilla on ollut puhetta. Mitähän tämänkin äidin ameeban tasolla olevassa ajatusmaailmassa liikkuu, kun ei kiinnosta lemmikin terveys eikä edes oman lapsen hätä lemmikkinsä puolesta.

Toivottavasti kyseinen henkilö saa kärvistellä kipeänä oikein tosi pitkään jossain terkkarin jonossa, kun sattuu itse sairastumaan.

Lisette

#501
Lainaus käyttäjältä: "Wiivi"Hei kaikki hamsterifoorumin ja kaikki muutkin ihmiset! Mä saaaaan kuin saankin sen hamsun!  :sydan  Kukaan ei voi tietää kuinka onnellinen oon, sitä ei voi sanoin kuvailla!  :sydan Tää on mun unelma... :lov  :sydan  :sydan

Onnea onnea ! Oot odottanut tosi kauan, sä ansaitsetkin hamsusi :---)
[size=85]ex-feliX.[/size]

Vilma

#502
Eilen meni hamsut hoidossa! Onneksi ne pääsi kuitenkin parhaaseen mahdolliseen hoitopaikkaan, niin ei tarvitse stressata :)
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Wiivi

#503
Nyt unelmani on sitten toteutunut! Tänään käytiin ostamassa mukavan kokoinen duna ja tarvikkeet + maailman suloisin hamsteri! Neiti on tietenkin syrkki ja väriltään on lk creme  :lov  Ikää on noin puolitoista kuukautta, syntyi 5.1.2010. Rantakylän eläinkaupasta ostettiin hamsutus, ja se on oikeasti maailman suloisin!  :lov  :sydan
[size=85]Lola lk vaalea keltainen 05.01.2010 ?[/size]

-Alpseta-

#504
^

ONNEE!! Voi että Lola on sulonen!! Sulla oli onnee matkassa eläinkaupassa. Siis viimenen siitä poikueesta. Mäkin ihastuin Lolaan täysin. Mutta onhan se oma hamsu aina kaikista paras!!<3<3

Wiivi

#505
^ Kiitti. Ja tosiaan se on niiiin sulonen  :lov  Ja onni oli kyllä matkassa eläinkaupassa  :)
[size=85]Lola lk vaalea keltainen 05.01.2010 ?[/size]

Fazer

#506
Eli kun siivoatte hamstereidenne asumukset, niin millä siivoatte? Siis mitä käytätte kun siivoatte sen, jotain puhdistusnesteitä tai muuta? Ja kun pesette, niin kuinka monesti käytätte niitä? Mitä suosittelette, mikä olisi paras vaihtoehto? Vai kelpaako ihan tavallinen fairy vaan? :D

Ken_G

#507
Lainaus käyttäjältä: "Kultahamsteri<3"
Lainaus käyttäjältä: "Ken_G"Veeran (1v 6kk) jonkin aikaa orastanut lonkkavika näyttää viikonlopun jälkeen äkkiä pahentuneen ja liikkuminen alkaa olla tosi vaivalloista. Pari viikkoa sitten eläinlääkärin kanssa puhelimessa sovittiin, että seuraan tilannetta toistaiseksi. Nyt on tilattava aika vastaanotolle ja ikävä aavistus on kyllä mielessä  :(

 :(  Onks se niin paha ettei oo kovin todennäköistä että parantuis? : (

Jatkoaikaa saatiin tänään tilanteen seuraamiseen, todettiin vain vastaanotolla sama mikä jo aiemmin puhelimessa ELL Johanna Raunion kanssa; näitä ei voi hoitaa koska jyrsijöille ei kukaan tee ortopedisia korjausleikkauksia. Lonkat eivät kuitenkaan ole turvonneet eivätkä ilmeisesti kivuliaatkaan, koska hamsteri antaa ihan suosiolla tunnustella lonkkia ja käsitellä itseään. Jonkinlainen sijoiltaanmeno kyseessä, mutta ilmeisesti nivelsiteet ovat kasvaneet uuteen asentoon korjaamaan raajojen kiinnitystä.

Niinpä seurataan vielä tilannetta, koska takajalat kuitenkin edelleen liikkuvat ja Veera pystyy kävelemään vaikkakin vaappuvasti. Jos elämänlaatu vielä heikkenee tuosta tai tulee lisäoireita, sitten uudelleen lääkäriin ja pois päästäminen voi olla se viimeinen vaihtoehto ja palvelus vanhalle rouvalle.

Hamsufani97

#508
Lainaus käyttäjältä: "Fazer"Eli kun siivoatte hamstereidenne asumukset, niin millä siivoatte? Siis mitä käytätte kun siivoatte sen, jotain puhdistusnesteitä tai muuta? Ja kun pesette, niin kuinka monesti käytätte niitä? Mitä suosittelette, mikä olisi paras vaihtoehto? Vai kelpaako ihan tavallinen fairy vaan? :D

Mä oon ainakin puhistanut ihan normaalilla fairylla. : )

ammie

#509
^ Mä oon itse putsannut asumukset vaan kuumalla vedellä, mutta fairya ajattelin käyttää noiden terrojen kanssa jos tarvis. Pitää vaan muistaa huuhdella hyvin.

Että mua nauratti nyt aamulla, kun heräsin ja kun kävelin katsomaan onko mikään hamsu hereillä, niin Bravo oli pää  kainaloita myöten ruokakipossaan etsimässä siemenseoksen seasta parhaita paloja.  :haha  Sitten kun aloin puhumaan niin johan se hamsukin pomppasi ylös ja tuli tervehtimään.
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.