• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteripulina nro 7.

Aloittaja Essi, 19.11.09 - klo:16:29

« edellinen - seuraava »

Hamsufani97

#480
Osanotot jennullekkin  :(

Tää meiän Pilvi on kyllä aivan ihme tyyppi, nyt se on niiku ei ois koskaan ketään purassutkaan, ihan täys sylivauva.. En oikeen tajua mitä on tapahtunu,mutta en kyllä ainakaan valita siitä että se on täysin kesy :D

Minski

#481
^^ Voi ei :(
Kaikkein kurjinta on, että ehdit jo saada toivoa hamsun parantumisesta. Toivon hiipuminen on kamala tunne :| Ja sitten vielä se, että syntymäpäivänään menehtyi. Otan osaa.
Hamsteriton tätä nykyä

Anonymous

#482
Osanotot minulta ja Leevi hamsteriltani jennulle!  :(

Rose

#483
osanotot kaikille ): mulla on vaan kokemusta meijän koiran kuolemasta ja marsun, ja se marsu kuoli mun syntymäpäivänä ..

GaneshaX

#484
Meillä kuuluu yhteensä kolmesta pesästä piippailuja. Mä oon niin happy  :mrgreen:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

jennu

#485
Kiitos osan otoista kaikille :sydan

Lainaus käyttäjältä: "caramelli"marsu kuoli mun syntymäpäivänä ..
Oli varmasti tosi kurjaa  :(

Onnea GaneshaX:älle  :)
[size=85]Rangifer Tarandus "Viljami", pk rex kyyhkynharmaa
Cosmic Love "Cosmo", pk kyyhkynharmaa-hunaja
[/size]

Möfö

#486
Milloin hamsteri on täysikasvuinen? Tuli yhtäkkiä semmonen olo että tuo meidän poika (3kk 1vk) on kamalan pienikokoinen, tällä hetkelllä painaa 110g. Mutta joka päivä on tuoreruokaa ja pari kertaa viikossa proteinia.
[size=85]Yksi rakkaus parantaa sata surua

? Syyrialainen Väinö
*09.09.2008 ~ 11.12.2009 ?
? Syyrialainen Vilho  
*08.11.2009

? Talvikko Valma
*05.02.2011
[/size]

GaneshaX

#487
Siinä about puolenvuoden ikäisenä.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

irap

#488
Möfö/ Jotkut vaan jää pienemmiksi. Tiiän yhdenkin aikusen uroksen joka painaa kans ~100g

ps. Hyvää ystävänpäivää Hamsteripulinan tyypeille!  :)
[size=85]Hyvä ihminen kuulee eläimen kuiskauksenkin,
paha ihminen ei, vaikka eläin huutaisi.
[/size]

Wiivi

#489
Jeee!   :haha Äiti tulee huomenna kotiin Espanjasta, niin iskä puhuu sille..! :sydan  Mummikin sanoi et toivottavasti saan sen hamsun, ja et sekin puhuu äidille..   8-) Toivotaan parasta..  :lov
[size=85]Lola lk vaalea keltainen 05.01.2010 ?[/size]

irap

#490
Toivotaampa niin Wiivi ^^
Meillä oli Galalla taas eilen armoton kiima. Vieläku se äänelee sillei *TSIH, TSIH*... Hyvin sai unta -.-
Hullummaksi sen saa vielä uros häkin vieresä..
[size=85]Hyvä ihminen kuulee eläimen kuiskauksenkin,
paha ihminen ei, vaikka eläin huutaisi.
[/size]

ammie

#491
Olin käymässä Marlan luona viikonloppuna ja hänen Pampula piti kans huvittavia ääniä. Ei meillä ole kukaan ikinä niin hassuja ääniä pitänyt, mutta kaikkee uutta sitä kokee, kun menee kahtomaan toisen hamsuja.  :)

Meilläkin on nyt taas hamsumäärä viidessä ja alkaa jo tuntumaan normaalimmalta. Ihanaa kun on tuo hyllykin täynnä hamsuja, eli neljä dunaa siinä nyt nököttää. Ja apua! Meidän hamsulaumassahan onkin nyt naisvalta ensimmäistä kertaa ikinä!  :haha
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Marla

#492
^ No mutta onhan Bravossa mieskomeutta parinkin uroon edestä! :D
Pampula tosiaan päästelee kiimassa melko koviakin ääniä, eivät muut ole aivan yhtä äänekkäitä.

Ken_G

#493
Veeran (1v 6kk) jonkin aikaa orastanut lonkkavika näyttää viikonlopun jälkeen äkkiä pahentuneen ja liikkuminen alkaa olla tosi vaivalloista. Pari viikkoa sitten eläinlääkärin kanssa puhelimessa sovittiin, että seuraan tilannetta toistaiseksi. Nyt on tilattava aika vastaanotolle ja ikävä aavistus on kyllä mielessä  :(

Wiivi

#494
Hei kaikki hamsterifoorumin ja kaikki muutkin ihmiset! Mä saaaaan kuin saankin sen hamsun!  :sydan  Kukaan ei voi tietää kuinka onnellinen oon, sitä ei voi sanoin kuvailla!  :sydan Tää on mun unelma... :lov  :sydan  :sydan
[size=85]Lola lk vaalea keltainen 05.01.2010 ?[/size]