Grand Gala 5.12.2009 Turku

Siis Miika on niin paras!  :sydan
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Niina-03

Lainaus käyttäjältä: "marlena"Ehkä minunkin pitäisi jo lopetella koko hamsuharrastus, onhan sitä kestänyt jo 15 vuotta....
Ei me päästetä marlenaa pois :) sinulla on paljon ystäviä hamsumaailmassa. Meitä kaikkia tarvitaan  :sydan PS: Voin järjestää sinulle lisää syrkkejä  :D

[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

Saana

Joo äkkiä Marjalle parit syrkit! :D

Ja Miika on kyllä aivan paras. Oikea herrasmies, jolta löytyy käsittämättömän suuri mielikuvitus. Toivottavasti Roope-marsu on jo parantunut sikainfluenssasta. Onneksi Roope sentään osasi Miikan tekemän kartan avulla suunnistaa lääkekaapille hakemaan parantavia tippoja! :lol: :sydan (Ja ihmetteleville tiedoksi: Roope on pehmolelu. :grin)

PiiaL

Lainaus käyttäjältä: "Marla"Tossu sai ihan kivan arvostelun lemmikistä (EH), ja voitti Lenni Lokinpoikasen kanssa parikilpailun (pk soopeli).

Lainaus käyttäjältä: "Annina"Isobel Ismene S1, PN, TS, BIS2. Kiitos PiiaL aivan superkauniista ja suloisesta hamsusta!

Vasta parikuinen viimeisimmästä poikueestani peräisin oleva Isobel oli kyllä ihana yllättäjä, niin kaunis kuin se onkin tietysti niinku aina omat lapset :lov Oli kyllä eilisen piristys, kun sain kuulla Isobelin voitosta. Siskopuolensa oli viime näyttelyiden voittaja :)

Minski

Kiitos näyttelystä kaikille; sekä järjestävälle taholle että näyttely/matkaseuralle ! Ja tietysti Saanan navigaattorille, joka ohjeisti meitä ajoittain hauskasti, etenkin näyttelypaikalta kotiin pääsy ei ollut ihan itsestäänselvyys, kun harhailtiin ties missä pikkukaduilla ja kärrypoluilla aluksi päätyen aina umpikujaan, varsinaista labyrinttia kyllä tuo Littoinen tuntui olevan; kaikki tiet päättyvät umpikujaan :D Oli kiva päivä, vaikkakin olin ihan järjettömän väsynyt, etenkin mitä pidemmäksi päivä venyi sitä isommin haukottelin, mutta väsymys oli ihan omaa tyhmyyttä; toista viikkoa 4 tunnin yöunilla alkoi olla jo liikaa. Näyttelypaikka oli ehkä parhaita missä on näyttely koskaan ollut; tilat oli hyvät ja pöytiä oli riittävästi, oli mukavan väljää :yes: Päivä venyi kyllä tuhottoman pitkäksi, klo 23 kotiuduin.

Oli ihanaa nähdä pari kasvattiakin näyttelyssä; Kaisan Onessa, joka oli kasvanut hirmusti sitten viime näkemän ja Elinan Siru alias Yvonne Yön Keiju, joka oli kaunistunut ja tummunut nätisti :sydan Onnea Sirulle ja Elinalle lasten lemmikkiluokan voitosta ja BIS3-sijasta sekä SHY VL-tittelistä kuin myös LGG-09-tittelistä, pitkän tittelirimpsun saakin sitten liittää Sirun nimen eteen ! Nyt vain Sirulle lemmikkivalio-tittelianomus vetämään :)

Omat hamsut pärjäsivät yllättävästi; semmoinen pärjäsi, josta en odottanut mitään ja sitten taas Odeliinan kovasti odottamani kolmas serti jäi yrityksen alle sitten ensi vuoden näyttelyihin. Meidän palkintohai oli Jumba-syyrialainen, joka pokkasi todella yllättäen lemmikkiluokan PLH1-sijan ja oli myös lemmikkien BIS1 :huh Tämä oli totaalinen yllätys itselleni, koska en ollut ilmoittanut lemmikkiluokkaan kuin tämän yhden ainoan hamsun ja koko ajan ajattelin, ettei se nyt mitenkään voi niiden 49:n syyriksen joukosta saada yhtään mitään ja sitten herra olikin ykkönen :) Odeliina Onnenpisara oli lyhytkarvaisten S5 :sydan Serti jäi saamatta; tuomari ei tykännyt, kun Odeliinalla oli hänen mielestään liikaa keltaisia laikkuja :pihalla: Ensimmäinen kerta, kun kuulen mistään kilpparikuvioisesta sanottavan, että sillä on liikaa keltaisia laikkuja, omasta mielestäni Odeliinalla ei ole liikaa keltaista, mutta olen ehkä hiukan jäävi asiassa :D Meidän Buddy alias Rio Grande Saunabad oli ES4 muistaakseni ja Viliina Vinhatuuli taisi olla KS2, mulla meni ne vähän ohi, kun en odottanut niiden saavan mitään ja yht'äkkiä kuulinkin oman nimeni ja ponkaisin hakemaan palkinnot tietämättä mistä ne edes tuli :oops:

Diagnooseja tuomari kyllä tuntui antavan jos jonkinmoisia mitä näytteilleasettajien juttuja kuulin. Meillä ei tuomari löytänyt hamsuista sairauksia, mutta täältäkin löytyi kaksi knikkiä, joista toisella ei tasan varmasti ole knikkiä, toisella saattaa ehkä olla jotain, täytyy seurailla asiaa. Olisikohan tuomaria voinut joku ohjeistaa, että olisi kirjoittanut niille hänen knikeiksi epäillyille hamsuilleen kuitenkin arvostelut ? Jotkut ainakin saivat tyhjän arvostelukaavakkeen boksin päälle mikä oli varmaan tylsää hamsun omistajan mielestä, eikös arvostelu ole kuitenkin oikeus saada vaikka hamsulla olisikin tuomarin mielestä knikki, kun siitä arvostelustahan se näyttelymaksu maksetaan kuitenkin ?

Näytelystä meille saapui ihana cinnamon vn-neiti lainaan. Tosi terhakas neiti; heti samana iltana oli jo juomapullon aukkoa jyrsimässä dunasta :D Nyt hän nukkuu tuolla yhdessä dunan nurkassa, ei kelpuuttanut mun pahvilootikkomökkiäni pesäksi, ehkä on tottunut hieman luksusmaisempaan mökkiin :)

Eikä mitään tämmöisiä ajatuksia ! Ihan järkkyä, jos lopettaisit, sanon minä. Meiltä saa myös lisää syyriksiä :P

Lainaus käyttäjältä: "MirkkuH"Oli kiva nähdä hamsteri-immeisiä ja joitain ihanoita murmeleita ihan livenä esim. suur-suosikkini Odeliina Onnenpisara :sydan
Odeliina kiittää huomiosta :)

Onnea kaikille menestyneille ! Ja kiitos vielä kaikille; oli kiva vuoden viimeinen näyttely <3
Hamsteriton tätä nykyä

Saana

Kävin sanomassa niistä tyhjistä lapuista ja ainakin yksi hamsteri pääsi sitten pöydälle uudestaan. Saivatko loppupään hamsterit "knikistä" huolimatta arvostelut?

Ja jos ulkomaisten arvostelukaavakkeet näyttävät sanojen puolesta yksipuolisilta niin huomioikaa, että eri kielen takia oli käytössä kaikista yksinkertaisimmat sanat, jotka oli helppo suomentaa. Ja hyvinkin on voinut jotain mennä väärin.

Marla

Lainaus käyttäjältä: "PiiaL"[Suurimmat onnitteluni Anninalle ja Marlalle :) Kiva olla edustettuna kasvattejensa puolesta, vaikka ei paikan päälle itse pääsisikään.
Kiitos! :) Tossu on niin ihana lallukka, että sitä on aina pakko raahata lemmikkiluokkaan. :sydan

Lainaus käyttäjältä: "Minski"Olisikohan tuomaria voinut joku ohjeistaa, että olisi kirjoittanut niille hänen knikeiksi epäillyille hamsuilleen kuitenkin arvostelut ? Jotkut ainakin saivat tyhjän arvostelukaavakkeen boksin päälle mikä oli varmaan tylsää hamsun omistajan mielestä, eikös arvostelu ole kuitenkin oikeus saada vaikka hamsulla olisikin tuomarin mielestä knikki, kun siitä arvostelustahan se näyttelymaksu maksetaan kuitenkin ?
Olisi kyllä ollut kiva saada knikistä huolimatta arvostelut, kun tosiaan on hamsun näyttelyyn maksanut. Eri asia arvostelematta jättämisen kanssa sitten, jos hamsteri on aggressiivinen tms.
Lee sai tyhjän kaavakkeen, Netalla ja Indyllä oli arvostelut.

GaneshaX

Mäkin käsitän niin, ettei "knikistä" tarttis antaa mitään käytännön evaa. (ei voida arvostella)
Vaikka siitä "knikistä" tulee hylky. Ja tää oli jotenkin oudoin näyttely ikinä  :mrgreen:

Jos ei löytynyt häntämutkia, niin sitten hamsuilla oli ties mitä muuta, minkä perusteella tuli hylkyä...  :roll:

No. tampereella sitten  :D
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Henni

Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

Sintturainen

Lainaus käyttäjältä: "Niina-03"

Minun pitäisi ensin lopettaa, kun olen ollut mukana jo 18 vuotta  ;)

No nimenomaan! Minä ja Terttu ollaan taas täällä pohjolassa innostuttu, aateltiin ens vuonna lähtä etelän näyttelyssäkin käymään! Että elä nyt marlena höpötä, helmikuussa tuut Jyväskylään viemään kaikki ruusukkeet  :D

Marla

Lainaus käyttäjältä: "Henni"Kuinka pitkälle iltaan näyttely kesti? Haluaisin tietää kun itse lähdin kesken pois kun näytti ettei loppua tule.   :pihalla:
Sinne puoli kahdeksan kieppeille...

Anonymous

Meillä ei tullut muuta kuin yksi kuma tällä reissulla. Meinas päivä venyä hiukan pitkäksi kun oltiin likan kanssa herätty jo 03:00 ja kotona oltiin hiukan jälkeen 23:00. Kiitos Heidille mukavasta ajelusta  XD  hupia siitä ei ainakaan puuttunnut. Tosi mukava oli nähdä tuttua porukkaa. Ajatella että tämä oli meidän eka vuosi harrastuksessa mukana ja tosi hienosti ollaan päästy porukkaan mukaan. Enpä olis uskonnut että Espoon näyttely olis vienny näin mukanaan että tuli käytyä melkein jokaisessa näyttelyssä. Saijalle oli kiva olla ekaa kertaa sihteerinä ja aluksi hiukan jännitti ja joutui nolona kysyyyn uudelleen mutta onneksi Saija otti sen hienosti. Loppu vaiheessa sitä jo naureskeltiin kyselyilleni. Saanalle tosi iso kiitos ihanista robo-tytöistä illalla oli vielä pakko hetki katsella niiden touhuja 70cm gabberissa  :lov . Tässä näyttelyssä tunsi ystävällisyyden jo ovesta astuessaakun kuulu heti moikkailuja.

KIITOS KAIKILLE MUKAVILLE MUKANA OLLEILLE IHMISILLE JA SUURI KIITOS HEIDILLE HEKEN LAINASTA SEKÄ KYYDISTÄ. :sydan

KaisaM.

Onessan arvostelukaavake oli myöskin tyhjä, tai väristä oli kommentit, sitten ilmeisesti huomattu knikki ja muut osat jätetty arvostelematta.
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

marlena

Lainaus käyttäjältä: "Sintturainen"
Lainaus käyttäjältä: "Niina-03"

Oi, te olette kyllä ihania  :sydan   :sydan   :sydan   kaikki
Ihanaa jos Terttu ja Satukin tulevat taas näyttelyihin. Teitä olenkin jo kaivannut, eritoten Terttua....
Susa-Erma´s Syyrialaiset ja Venäjänkääpiöt: Talvikot ja Campbellit
Asumme Tampereella! 040-5839435

Nilla

Oli ihan kiva näyttelypäivä vaikkakin loppuillasta alkoi vähän tylsistyttää (olisi pitänyt lupautua vaikka assariksi) ja väsyttää. Onneksi näyttely oli Turussa niin pääsi nopeasti kotiin  :lol: Mukana mulla oli 2 syrkkiä ja kummankin osalta meni odotettua paljon paremmin.
Esim-Erkki eli Eelis sai lemmikkiluokasta EH:n, Berry Berry Extraordinary sai lemmikkiluokasta EH:n ja ruusukkeen sekä oli ulkkiksessa S2 ja sai sertin!  :)
Meinasin jopa melkein jättää molemmat kotiin, kun näytti ihan rupusilta, mutta onneksi en jättänyt!  Tästä lähtien varmaan täytyy ravata ainakin Berryn kanssa jokaisessa näyttelyssä  ;)
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!