• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Grand Gala 5.12.2009 Turku

Aloittaja Vevve, 01.11.09 - klo:18:44

« edellinen - seuraava »

viiru

#135
Ei voi maksaa paikan päällä. Yksi vaihtoehto on tulostaa kuitti maksuautomaatilta.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Anzukka

#136
käydään sitten aamulla automaatilla :)
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

wiidii

#137
Minä selvisin Saloon, huomenna taitaakin olla sitten aikainen herätys kun tuon kassin kantamiseen asemalle meni yli puoli tuntia..  :D

Sihteeriä minulla ei ole (päätti sittenkin lähteä menoihinsa tuo ehdokas), joten jos joku innostuisi näyttelypaikalla sihteeröimään niin olisi tositosi kiva!  :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Nilla

#138
Onnea kaikille näyttelyyn!  :)
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Saana

#139
Olen taas pirteä kuin peipponen huomenna! xD eli jos 4 tuntia kerkeis nukkua tai ees 3,5... :D

Marla

#140
Ja hereillä! Niin väsynyt olen, että mietin vain, mitä tästäkin seuraa...
No, hamsterit nyt enää bokseihinsa, tuoreruoka pois likoamasta, romujen pakkaaminen ja itsensä kuntoon laittaminen...
Muutaman tunnin päästä näkyillään! :)

Anonymous

#141
Jee matkalla Turkuun muutama tunti niin ollaan perillä  :p Tulipa sitten myöhästyttyä ekasta junasta ja piti veikka herättää kuskaan Pasilaan mutta nyt siis onnelllisesti junassa.

Vevve

#142
Mä onnistuin taas olemaan ihan etuajassa valmis, lähtöön vielä aikaa joten ehdin dataamaan. Kun osaiskin lähteä samalla vauhdilla kouluun...  xD

Marla

#143
Lainaus käyttäjältä: "Vevve"Kun osaiskin lähteä samalla vauhdilla kouluun...  xD
No niinpä! :D Kouluaamuina ei todellakaan jää ylimääräistä aikaa, mutta nyt jopa onnistuin heräämään hyvissä ajoin - jos koulupäivänä olisin tehnyt saman, olisin siirtänyt herätystä myöhempään ja nukkunut. Ei sillä, että olisin yhtään pirteä...

Tässä kyytiä odotellaan. :)

GaneshaX

#144
Mä meen kohta laittaan auton käyntiin, että kerkee vähän lämmetä  :)

Heräsin vähän turhankin aikasin, mut parempi se kai niin päin...
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Vilma

#145
Onnea tänään kaikille! :)
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Anonymous

#146
Näyttely vielä täydessä tohinassa  :D

karov

#147
Heh en oo kyl tällaseen näyttelyyn ennen törmänny :D Mielenkiintosta oli!
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula

Sintturainen

#148
^Kui, kerro kerro?  :D

Anonymous

#149
Kyllä tuli knikki hamsuja tänään ja outo näkemys tosiaan noilla Ruotsalaisilla tuomareilla. :c8