• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Keräätkö hamsteriaiheisia tavaroita ? (+kuvia)

Aloittaja Goue, 04.10.07 - klo:19:36

« edellinen - seuraava »

Anonymous

#90
Mulla ei ole tolle mitää käyttöö kun tarttee olla nii paljo kuiva ruokaa  :D

Vevve

#91
^ Ei mullakaan, pitäs olla vähintään 15l loota.  :D

Henni

#92
Lainaus käyttäjältä: "Vevve"Oli pakko ettiä Pirkka ja purkki, tosi söpö mutta aika kallis  :S

Ainakin cittarissa se oli 12.95 mistä sai jonkun alennuksen niin että jällelle jäi 11 euroo eikä sitä 16.95 mitä siinä lehdessä väitettiin. Niitä oli paljon isompia koiran ja kissan kuvilla niin vissiin joku niistä maksoi sen 16.95.
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

HamsterSailor

#93
Oi oi, tollanen ois kiva <!-- s:) -->:)<!-- s:) --> Toivottavasti cittarissa on noita...

Henni

#94
^On siellä. Sieltä eilen ostin tuollaisen. :)
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

HamsterSailor

#95
Ok. Kiitti tiedosta :)

ammie

#96
Myäs Vapaa Valinnassa oon noita nähnyt, joten myös niistä voi kyseisiä ruokalaatikoita löytää. Ite en oo raaskinut ostaa, kun on niin tyyris.
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Minski

#97
Iiihana hamsupurkki ! Pakko hankkia kokoelmaan :sydan Hinnasta viis, koska ihan satavarmasti se sama summa menis johki tosi paljo tyhmempäänkin.

---

Tällä hetkellä kokoelmassa on tällaisia hamsutavaroita:



Tässä lähemmin kuvattuna noita tavaroita:

- Hamsumukit
- Hamsuhahmot
- Hamsutarrat
- Hamsumagneetit
- Hamsukyltit- ja avaimenperä
- Hamsuetiketti

Ja hamsukorttikokoelmani:



Kortit lähemmin kuvattuna:

- Kortit 1
- Kortit 2
- Kortit 3
- Kortit 4
Hamsteriton tätä nykyä

ammie

#98
^Vautsi, kun sulla on jo paljon kaikkea!

Lainaus käyttäjältä: "Minski"- Hamsumukit
Ja nämä mukit on aivan ihania molemmat, vielä kun mulla on muutenkin heikkopaikka sydämessä mukeja kohtaan.  :sydan
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Minski

#99
^ Joo noi mukit on kyllä ihania eikä niitä raski edes käyttää, ne on vaan koristeina :D

Lainaus käyttäjältä: "ammie"^Vautsi, kun sulla on jo paljon kaikkea!
Paitsi ei oo tollasta hamsupehmoa kuin sulla (vähänkö oon kateellinen, enkä taida päästä nyt yli siitä :D)

Mutta hamsutavaroita- ja kortteja on kiva kerätä, koska niitä ei ole paljoa olemassa; säilyy mielekkyys kun joskus sitten sattuu jotain hamsujuttua löytämään :) Yks keräilemisen tärkein asia ja innostus mulle on just se, ettei keräilyn aihe ole liian helppo, haastetta pitää olla.
Hamsteriton tätä nykyä

Marla

#100
Mulla on hyvin vähän hamsteritavaraa - äite lähinnä noita keräilee.
Hamuchu House -kirjepapereita on, tilasin joskus Australiasta noita. :)

Sellainen harmaa-valkea pallomainen hamsteripehmo löytyy myös, sekä pari Hamtaro -pehmohamsua.

HamsterSailor

#101
Ostettiin mulle tänään sitte tollanen hamsukuvallinen ruoansäilytysastia :) Toisella puolella on kanin kuva.

Minski

#102
Lainaus käyttäjältä: "Marla"Hamuchu House -kirjepapereita on, tilasin joskus Australiasta noita. :)
Mullakin on ollu noita tarroina, mutten tykkää noista hahmoista yhtään, kun ne on tommosia ei-oikean-hamsun-näköisiä-mollosilmiä, joten eivät kuulu mun hamsukamakeräilyn piiriin.


Jos joku tykkää niistä tärinähamsuista, siis niistä pehmohamsuista, joita vedetään narusta ja sit se hamsu likkuu jonkun matkaa ja tärisee niin niitä myydään Lidlissä 3 kappaleen paketti 3 euroa. Kissanleluina myytiin, mutta ite ostin yhden paketin ihan mun kokoelmaani :) Ne Lidlin tärinähamsut on kutakuinkin kaksi kertaa sen kokoisia kuin ne tavalliset tärinähamsut ja paketissa on 3 eri väristä hamsua.
Hamsteriton tätä nykyä

jem_ppura

#103
Mie ostin noita hamstereita lidlistä meidän kahdelle kissalle, päätinkin kumminkin pitää ne itse  :D
Talvikoita, Syrkkejä sekä muita karvanaamoja <3

Minski

#104
^ :D
No hae kisuille oma paketti :)
Hamsteriton tätä nykyä