Uudet tulokkaat

Aloittaja jennu, 26.02.09 - klo:19:00

Minski

Lainaus käyttäjältä: "Pähkinä"Meillekin tuli Minskiltä lk ps. creme vn poika Luciano Lumiviitta. Kutsumanimeksi tuli kaapo. Poika on kyllä suloinen ja rauhallinen käsiteltävä.  :lov Kiitokset vielä kyyditsijöille sekä Minskille.
Kaapohan sopii sille nimeksi kuin nenä päähän, se on oikeesti ihan Kaaapon näköinen :yes: Toivottavasti poika siitä kasvaa miehen kokoiseksi. Kiva kuulla, että se on rauhallinen käsiteltävä, alkuun se oli kyllä tosi vilkas ja kirppuileva :) Terveisiä pojalle :sydan Täällä foorumilla onkin paljon pojan siskoja ja veljiä :)

Marsipaani

En nyt tiiä kuuluuko tää tänne mut kuitenki Pimulla on vaihtunu talvikarva poies :D Se oli sillon ihan valkonen nyt harmaa :D

MortimerRiddle

Meille tuli tänään kaksi lk normaali syyrialaista, viisiviikkoisia poikasia kumpainenkin  :lov Eli Salazar Saksanpähkinä ja Tuire Sadepilvi. Kutsumanimiltään Peetu ja Sisu.

Näiden kanssa oli jo pidempään jotain sähläystä, ensin piti tulla roboja, mutta sitten siellä tapahtuikin yhtä ja toista, ja sen seurauksena nämä meille sitten tupsahtivat.

Peetu on syntynyt 19.1 ja Sisu 20.1, ja ovat valloittaneet sydämeni jo näiden muutaman tunnin puoliskon sisällä.

En kyllä kadu laisinkaan päätöstäni :sydan

//Sisun iän olin merkinnyt yhdellä päivällä liian nuoreksi
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13

AnsaLucia

Täällä on jo useampi velikin esittäytynyt niin tokihan meidänkin pitää. Eli Lempäälän näyttelystä meille muutti kauan odotettu pk creme poika Minskiltä. Haldemar Hallaviitta on kotoisammin Lenni-Kalle asustelee täällä kaakkoisessa Suomessa, Inkeroisissa.
Lenni-Kalle muutti siis  perheeseemme Laurin (Susa-Erma´s Filip) ja Lillin (Lovely Me) kanssa pitämään  syrkkivoimaa yllä tässä talvikkopitoisessa perheessä. Ihana napero...kerrassaan. Tooosi kiltti ja helppo käsitellä, tuolla se välillä istuu sylissä ja katsoo olympialaisia meidän kanssa...
Terkkuja sisaruksille ja Minski-mammalle!
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

^ Terveisiä takaisin herra pörröturkille :sydan
Hauska, kun kaikki sanovat näitä poikasia rauhallisiksi ja itse olin luovutushetken lähetessä ihan epätoivoinen, kun poikaset olivat sellaisia pomppijoita yhä vaan :) Foorumilla onkin tosiaan koko sisaruskatras melkein esitelty; kaikki poikaset tästä poikueesta muuttivat jollekin foorumilaiselle, Sandor Samettiviitta jäi ainakin alustavasti itselleni :)

Ken_G

Heh, Haldemarin, Lucianon ja Sebastianin sisko Safiina Samettihuntu lähettää täältä terveisiä. Eilen illalla klo 21 jälkeen kotiuduttiin Tampereen reissulta tosi kurjan kelin ajomatkan jälkeen. Tytteli tutkaili hetken huolella sisustettua dunaansa ja kävi toimeen. Pari tuntia myllättyään nukahti. Tänään en enää tunnistakaan dunan sisustusta omakseni, sillä neiti on pistänyt kaiken uusiksi, ruokakupit ylösalaisin, pahvimökit mullin mallin ja purut ihme röykkiöinä siellä täällä  :shock:

GaneshaX

Lainaus käyttäjältä: "Ken_G"Tänään en enää tunnistakaan dunan sisustusta omakseni, sillä neiti on pistänyt kaiken uusiksi, ruokakupit ylösalaisin, pahvimökit mullin mallin ja purut ihme röykkiöinä siellä täällä  :shock:

Oikein perus naaras  xD
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Minski

^^ Hah, se ei sitten kotiutumisen kanssa aikaillut :D Mähän sanoin, että se on sellanen dunan myllääjä :) Terkkuja :sydan

manuu-

Syyrialainen poika Sasu tuli eilen taloon =)
n. kuukauden vanha :)
Sasu ~ 29.1.

Nilla

Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"Oikein perus naaras  xD

Njoo mein Berry aivan samanlainen, kaikki pitää kääntää nurin ja raahata purut vain terran toiseen nurkkaan! On välillä vähän ärsyttävää, kun on laittanut hienon sisustuksen niin neiti kääntää kaiken mullin mallin  :kieli
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Anonymous

Fiona alias Oona. Olivelta tuosta kadun toiselta puolelta :D
Kotiutui meille 15min sitten.

Olive

^Ei vitsi, vähänkö ihana, mistäs sait?  :P
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

kääpiöhamsu

Tänään meille tuli talvikkoveljekset safiiri Pumpkin's Timetraveller ja normaali Pumpkin's Tonight  :lov . Pojat on maanantaina 6 viikkoa.

Anonymous

^^Ehehhe sulta   :P  Harva saa näin lähelle sijotus hamsunsa.

nennu

Perjantaina käyn hakemassa paikallisesta eläinkaupasta aivan ihanastuttavan suloinen hopeanharmaan syrkkipojan.Ikää 5 viikkoa.Eläinkaupan omistaja käynyt viime viikolla hakemassa poikaset Lohjalta.