• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Uudet tulokkaat

Aloittaja jennu, 26.02.09 - klo:19:00

« edellinen - seuraava »

Rose

#615
^^ eikös se oo tyypillistä ihmisille hiukan haukkua "omaisuuttaan"
muistan joskus kaverin kanssa kun riideltiin monta vuotta sitten ku oltii ihan naperoita kummalla on rumempi sohva  xD  joo poikkeaa nyt aiheesta ..

tintsku

#616
Marlan uutukainen on kyllä oikea söpöliini, hopeanharmaasta en värinä välitä, mutta tuon kyllä voisin ottaa :lov  

Meille tulee poikanen, kunhan naaras ensin tulee tiineeksi, poikaset syntyy ja on luovutuksessa, toivis tulee lk kyyhkynharmaa vn naaras :)

Vevve

#617
Mäkin kattelin tota Marlan hopeanharmaata. Hopeanharmaa on mun ihan lempiväri, mutta ei vaan tuo mamma suostunut toiseen syyrialaiseen!  :kieli

Marla

#618
No tuo on kyllä aika laimea hopsu tuon ps:n takia, mutta hopsu kumminkin. :D Itse tykkään hopsusta, ja oli lottovoitto bongata tuo pikkuinen, kun on vieläpä ps. :lov

Anonymous

#619
Meille Lempäälässä kotiutunut Pumpkin's FlashPlayer alias Pave

petosiru

#620
Mullekin kotiutui Lempäälän näyttelyn kautta söpöläinen  :sydan Sebastian Sumuviitta  :puna:    Minskiltä..
KIITOS myös MirkkuH:lle pojan kuljetuksesta!!
ja Minnalle poitsusta.  :D

Kuvia ei valitettavasti ole laittaa, kun en VIELÄKÄÄN omista digikameraa..  :roll:
Eläimet ei ole mulle harrastus, vaan elämäntapa!
Ja ollu jo yli 20 vuotta.. ;D

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]

Wiivi

#621
Meille kotiutui tänään ihana syrkki, lk creme nimeltänsä Lola  :lov Vihdoin sain sen ensimmäisen hamsterini, ja tämä on aivan mainio tapaus vaikka onkin ollut minulla vasta muutaman tunnin!  :lov Kuvia tulee heti kun otan ihan kamera kameralla, nyt on otettu kuvia vasta kännykällä.
[size=85]Lola lk vaalea keltainen 05.01.2010 ?[/size]

Rose

#622
voi onnea ;) ! hankitko eläinkaupasta vai kasvattajalta?

Wiivi

#623
Eläinkaupasta hankittiin.  :) Ensin oli tarkoitus että kasvattajalta, mutta sitten kun tarkemmin ajattelin, niin kuitenkaan ei löytyisi niin läheltä jne. niin sitten mentiin vaan parasta toivoen tuohon lähi eläinkauppaan samalla reissulla kun tavarat ostettiin, niin siellä olikin sitten enää vain yksi syrkki, ja siihen ihastuin heti!  :sydan
[size=85]Lola lk vaalea keltainen 05.01.2010 ?[/size]

Rose

#624
okei (: mäki hankin ekan hamsun eläinkaupasta, tai oon hankkinu kaikki eläimet paitsi onnia, ja koiria ;D

Wiivi

#625
^ ok  :) On se vaan niin ihanaa, kun nyt kotona tassuttelee sellainen pieni eläin.. :lov
[size=85]Lola lk vaalea keltainen 05.01.2010 ?[/size]

Minski

#626
Lainaus käyttäjältä: "PetoSiru"Mullekin kotiutui Lempäälän näyttelyn kautta söpöläinen :sydan Sebastian Sumuviitta :puna: Minskiltä..
KIITOS myös MirkkuH:lle pojan kuljetuksesta !! ja Minnalle poitsusta. :D
Terkkuja :lov
MirkkuH oli kyllä suuresti avuksi tässä hamsun ja omistajan kohtaamisessa, kiitos minunkin puolestani :)
Hamsteriton tätä nykyä

MirkkuH

#627
^elkees nyt, ihan tässä nolottaamaan alkaa :oops: , ei siitä mitään vaivaa ollut :)

...harmi kun en älynnyt ottaa pikku-Sepestä :sydan  kuvaa :nuija:

Pähkinä

#628
Meillekin tuli Minskiltä lk ps. creme vn poika Luciano Lumiviitta. Kutsumanimeksi tuli kaapo. Poika on kyllä suloinen ja rauhallinen käsiteltävä.  :lov Kiitokset vielä kyyditsijöille sekä Minskille.

Anonymous

#629
Meille muuttaa muutaman viikon sisällä MirkkuH:ta pari robo poikaa joiden isi on ihqu Juri :lov