• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Uudet tulokkaat

Aloittaja jennu, 26.02.09 - klo:19:00

« edellinen - seuraava »

jennu

#645
Pk rex kyyhkynharmaa, Rangifer Tarandus "Viljami"
Tänään haettiin Kaisalta  :)
Kuva, toinen kuva.

Aivan ihana poika, tosi kesy ja mukava  :lov
[size=85]Rangifer Tarandus "Viljami", pk rex kyyhkynharmaa
Cosmic Love "Cosmo", pk kyyhkynharmaa-hunaja
[/size]

Anonymous

#646
^Ihana kikkura viiksi :sydan

jonna

#647
Meillä lauma lisääntyi yhtenä viikonloppuna peräti kolmella kersalla  :lov

Lehtisen Erjalta muutti satiiniturkkiset sisarukset, kilpparityttö Diiva ja keltainen vn poika Milo.


Satiiniturkki on .... ööö... mielenkiintoinen kuvata  XD

Ja pienenä ylläripyllärinä Delfoin hamsulasta muutti keltainen vn rex tyttö  :lov  Kuvia käkkärästä tulloo myöhemmin.

Nyt on tupa täynnä kekaroita  xD

Ai niin ja pitänee kertoa hauska päivämääräyhteensattuma tämän kolmikon kohdalla. Olin "tilannut" Erjalta satiinin viime vuoden puolella, ja sain syntymäpäivänäni 27.1.10 (paras lahja tänä vuonna!) viestin että nyt olisi... Rexityttöä olen tässä haaveillut, mietin että jos sitten joskus...noh, kuinka ollakaan poikueeseen sattui syntymään rexiä,tyttöjä, varattavissa ja sopivasti poikueen syntymäpäiväkin on 27.1.10  XD

Anonymous

#648
Onnittelut uusista tulokkaista ja nuo 2 ekaa  taitaa olla meidän Dominon siskon lapsia.

KaisaM.

#649
Puspus äitin pieni Viljami  :lov  Hyviä kuvia, mun kamera kyllä vetelee viimesiään, kauheen vaikee oli yrittää kuvata pieniä.  :roll:  Ihania lapsia jonnalla myös.  :lov  Nuo sisarukset taitaapi olla meidän Veetin serkkuja.  :)
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Anonymous

#650
Meille kotiutu tänään Mirkulta robo poitsut. KOtoisemmat nimet heillä on Mortti ja Vertti. Mortti normaali husky ja Vertti normaali. Kyllä on sitten sydämen valloittajia nuo poitsut. Kuvia tulee kunhan saavat hetken rauhottua ja tutustua kotiinsa. :lov  Vielä kerran suuri kiitos Mirkku :sydan
Mun kullat :lov

HamsuLove

#651
Tulossa meille talvikko ja nimeksi annetaan Nipsu :lov , tulee kai toinenkin (siskolleni se) nimestä ei tietoo .
Nipsu
[size=85]Uros
Talvikko
Synt. 5.1.2010[/size]

Anonymous

#652
^^Mikin veljen-pojat.

Cindy

#653
Ylihuomenna eli lauantaina 20.3 kotiutuu syrkkiherra lk normaali vn. :lov
Jasu 20.04.2007 <3
Toshio 16.02.2010 <3

Anniina

#654
Meille kotiutu Hamtaron kaveriksi tänään about 5 viikkoinen safiirin värinen talvikko Susa-Erma's Raakel, kutsumanimeltään Pashmina, joka tulee Hamtaro -piirretystä luonnollisesti :D Kuvaa laitan jahka tulokas uskaltautuu esittäytymään paremmin 8)

Hamsu_86

#655
Meillä nyt 1 uros talvikko toinen tulossa ensikuun alussa. Ei tarvitse kysyä lupaa keneltäkään paitsi mieheltä. :)

Lisette

#656
Lainaus käyttäjältä: "-Ansku"http://www.petsie.fi/pet.php?petid=129849

Tänään kotiutunut safiiri talvikkopoika :lov Valloittava tapaus, oon ihan rakastunut! Nimeä saa ehdottaa, ihan vinkkinä vaan.. :--'3 Jotain Veetiä ollaan ajateltu, sopis vähän tohon viralliseenkin nimeen. (:
Venni sopis kans.
[size=85]ex-feliX.[/size]

Sohvi

#657


Tällainen poitsu muutti tänään taikahamsulta meille. Erittäin suloinen tapaus on  :sydan Kiitos vielä kerran :)
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

wiidii

#658
"Heräte"ostos Pikkumökin Saaga, pk hopeakyyhkynharmaa  :lov


Olen rakastunut, jos vaihdankin tän kasvatusvärin takaisin (hopea)kyyhkiksiin? :lov
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Sintturainen

#659
^& ^^ Ihania kyllä molemmat  :lov