• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Virikkeet

Aloittaja Maikkis, 17.07.07 - klo:19:11

« edellinen - seuraava »

Wiivi

#510
Tosi hieno asumus toi Tapen, todellakin!  :)
[size=85]Lola lk vaalea keltainen 05.01.2010 ?[/size]

Tape

#511
Riippusillan teimme yhdessä isän kanssa  :) . Mitä olisitte valmiit maksamaan vastaavasta sillasta,jos tekisimme niitä muutaman myyntiin.

Tasselfan

#512
Oksia ja juurakoita voi laittaa hamsulle, Jos ne laittaa +200 asteeseen uuniin ni kaikki toukat yms kuolee. Niin minulle on kerrottu : )
Vkh talvikko lk. naaras elmiäinen: Napsy\'en holá formento \'Napsi\'

Juulia

#513
Tape: Riippuen tietysti kuinka vaikeita ne on tehdä, mutta n. 10e ? :)
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Marsipaani

#514
Elikkä kun olen saamassa hamsun niin mitä pitäisi laittaa valmiiksi häkkiin hamsulle?
Tiedän jo että ainakin ruokaa,vesipullon,purut,pesämökki ja mitä muuta?

Tämä olisi siis ensi hamsuni.

Kiitos vastanneille!

ZiiCan.

#515



Tollaset pajusysteemit on niin ihania...
[size=85]Keho, on mun temppeli,
sä oot kaunis kun amppeli,
ja tää asia on kaikille ihan simppeli.[/size]

Maranth

#516
2 mansikkamökkiä, roikkuva pesä, kaks juoksupyörää, ja joskus pistetään oksa tai joku vastaava :)
[size=85]Dino, vkh tv, normaali ?[/size]

ZiiCan.

#517
Lainaus käyttäjältä: "Marsipaani"Elikkä kun olen saamassa hamsun niin mitä pitäisi laittaa valmiiksi häkkiin hamsulle?
Tiedän jo että ainakin ruokaa,vesipullon,purut,pesämökki ja mitä muuta?

Tämä olisi siis ensi hamsuni.

Kiitos vastanneille!
Niin tuota, onko hamsteri syrkki vai kääpiö? Nimittäin kääppärille voisi laitaa WC/talouspaperirullahylsyjä, mut syrkit ei mahdu niistä..Syrkille ehkä jotain paksumpia putkia..Tai sitten voisit ostaa jotain siltoja tai tikkaita. Ihan mitä vaan virikkeitä! Sellaiset akvaarioon tarkoitetut ''kannot'' ja muut ovat kanssa aika hyviä, mutta aika kalliita...

Niin ja vielä, että mä olen ihan hulluna näihin Karlie Wonderland-mökkeihin..

[size=85]Keho, on mun temppeli,
sä oot kaunis kun amppeli,
ja tää asia on kaikille ihan simppeli.[/size]

Maranth

#518
Lainaus käyttäjältä: "ZiiCan."
Lainaus käyttäjältä: "Marsipaani"Elikkä kun olen saamassa hamsun niin mitä pitäisi laittaa valmiiksi häkkiin hamsulle?
Tiedän jo että ainakin ruokaa,vesipullon,purut,pesämökki ja mitä muuta?

Tämä olisi siis ensi hamsuni.

Kiitos vastanneille!
Niin tuota, onko hamsteri syrkki vai kääpiö? Nimittäin kääppärille voisi laitaa WC/talouspaperirullahylsyjä, mut syrkit ei mahdu niistä..Syrkille ehkä jotain paksumpia putkia..Tai sitten voisit ostaa jotain siltoja tai tikkaita. Ihan mitä vaan virikkeitä! Sellaiset akvaarioon tarkoitetut ''kannot'' ja muut ovat kanssa aika hyviä, mutta aika kalliita...

Niin ja vielä, että mä olen ihan hulluna näihin Karlie Wonderland-mökkeihin..




Niin ja lisään vielä, että suolakivi on hyvä olla. Myydään kiinnikkeen kanssa, joka on hyvä kiinnittää esim. kaltereihin, mutta dunassa tai terrassa voi olla ihan maassa.
[size=85]Dino, vkh tv, normaali ?[/size]

ZiiCan.

#519
Joo, tiedän tyhmä kysymys, ja vähän pois aiheestakin, mutta miten pleksiä leikataan? Vai pitääkö se ostaa paloina?
[size=85]Keho, on mun temppeli,
sä oot kaunis kun amppeli,
ja tää asia on kaikille ihan simppeli.[/size]

rocychan

#520
meillä on pesämökki, iskän tekemä riippusilta semmosest ''jarrueteismattokankaasta',itse tehty 'kerrostalo', kankaasta tenty 'mökki'(joka on jo osittain riekaleina XD) semmoset 'kovastakankaasta' tehty eläinkaupast ostettu syrkin mentävä putki, semmonen pahvinen syrkin mentävä putki, paljon 'rei'itettyjä' pikkuvessa/talouspaperiputkia,heinä pesä, puinen tikapuu-riippusilta. ja oli ennen semmonen omatekemä pesä mut sitten automatkal se meni mäsäks.. x.x juoksupyörää ei ole koska poju ei sitä suostu käyttää  :pihalla:
R.I.P syrkki Infatuation ''Vanilja'' 06.06.09 - 10.12.11


Kotona kolmipäinen eläinlauma sotkemassa paikat, valtaamassa sängyn ja tekemässä elämästä elämisen arvoista.

Rose

#521
2 muovista putkea mitkä näyttää vähän semmosilt kaatuneen puun osalta joo oon hyvä selittää, sit meil on semmone muovine putki yhdistelmä, katosta roikkuva pehmeä mökki, semmonen akvaarioon kuuluva tynnyri mökki siinä toi tykkää nukkua, sit semmone puinen silta, pyöreä heinä pesä,puinen keinulauta, sit semmosii vessapapereita ja vessapaperi rullia ja jotain pahvilaatikoista tehtyjä juttuja, sitte semmone talon näkönen mökki ((: sit semmone omena, pahvilaatikkoja joka lähtöön, kananmunakennot, sit on niitä muitaki mut mä niitä tähä jaksa kaikkia listailla :D

Nappula

#522
Hienoja on kaikki  :)  Hei olisiko teillä ideoita mitä virikkeitä voisin tehdä vessapaperirullan hylsyistä, kun niitä on päässyt kerääntymään tässä  ajan myötä... Siis ihan mitä vaan maan ja taivaan väliltä, kaikki ehdotukset käy! Kun en itse oikein keksi. Eli siis papruhylsyjä on tällä hetkellä n. 30 ja risat  :oops:
† Sateenkaaren Chili, pk hopeanharmaa naaras 20.10.11-10.10.2013

† Vkh tv naaras Neppari 7.8.09-5.10.11

ZiiCan.

#523
^Itselläni tuli heti mieleen että, paperirullaverkostot! Eli teippaat rullia yhteen, ja teet mutkia, yms, ja sitten kaivat ne puruihin.
[size=85]Keho, on mun temppeli,
sä oot kaunis kun amppeli,
ja tää asia on kaikille ihan simppeli.[/size]

Nappula

#524
^Hei, hyvä idea! Itselläni ei ole tuokaan mielessä käynytkään. Täytyypä kokeilla. Kiitos ZiiCan.!  :)
† Sateenkaaren Chili, pk hopeanharmaa naaras 20.10.11-10.10.2013

† Vkh tv naaras Neppari 7.8.09-5.10.11