• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Itsetehdyt asumukset

Aloittaja Maikkis, 17.07.07 - klo:17:06

« edellinen - seuraava »

MirkkuH

#180
^^on tiivis, kun vetää tongeilla langat suoriksi.

...sitten vois vaikka laittaa siihen rautalankaan jonkun pienen helmen, olis vähän nättiä :P

Milli-10

#181
en tiedä ymmärsinkö väärin vai oikein  siis kun oon väkertänyt Millille oman pesän ja mies teki sille kylpykopin joka on parempi kun toi minkä ostin faunattaresta...  :grin
Ton oman pesän (joka oli sen iha lemppari ni tein niin et halkasin limupullon jonka sitten päällystin kankaalla sisältä ja ulkoa ... oli iha sen lemppari...pitäs sitä muuten fiksata tässä kun taas sais sellasen väkerrysinnostuksen  ;) Sit on toi pringles juttu kans jota pidän joskus tossa kun se on juoksemassa :D paras viel ko siit korkista näkee mitä se siel touhuu xD

*kelju*

#182
Tässä mun paskartelema korotus osa Stuballe. Pohjana vanha akva, mittoja en muista , mutta olisko ollut n.75 leveys, 45 syvyys ja 95 korkeus.



Kuvasta puuttuu tasojen pohjapahvit ja rutosti virikkeitä.
<3 Syrkkipoika Stuba & Talvikkopoika Sergei <3
[/color]

*kelju*

#183
Vielä toinen kuva, lähempänä tän hetkistä...
<3 Syrkkipoika Stuba & Talvikkopoika Sergei <3
[/color]

Nape

#184
Mirkun modaama laatikko on kyllä hieno ja koristeet on ihanat :sydan ! Voittaa kyllä minidunan mennen tullen ja palatessa :)


Kelju on rakennellut hienon korotusosan, iso ko mikä :) MIten ton verkon saa pysymään noin neliskanttisena, vai onko se niin jäykkää?

Anonymous

#185
Mirkulla on kyllä silmää tossa koristelussa ja sisustamisessakin  :)  Mä kannatan myös tuota kahdella seinämällä olevaa verkotusta.

mirauh

#186
Terraario vielä kokoamis vaiheessa

Ei varsinaisesti asumus, mutta pesäkoppi kuitenkin :)
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Mrk

#187
Lainaus käyttäjältä: "lentsu"Jos on vain yksi aukko, riittääkö ilmanvaihto esim. kesäkuumalla? En olis ihan varma, mutta kokemustakaan ei näistä boxeista ole.
Meillä ei ollut mitään ongelmaa viime kesänä näiden boxien kanssa yhdellä aukolla. Pidän niitä vielä ihan toisissaan kiinni. Tosin reikä on kyllä isompi mitä täällä nähdyt.

hamster123

#188
Voi mäkin haluaisin tehdä ite tollasen kaapista tehdyn häkin mut ei oikeen oo mitää mistä kaapista sen vois tehä. :(

*kelju*

#189
Joo toi verkko oli aikas jäykkää kyllä ja lisäksi taitoin kulmista oikein kovasti, että pysyy mallissaan ja kestään kissatkin. Oon ollut tosi tyytyväinen tohon kun se on kevyt ja saa nostettua kokonaisena pois siivouksen ja muun käsittelyn ja touhaamisen ajaksi. Laitoin tohon missä on tuo isompi "pudotus" Yhden mökin alle, että jos poika sattuu tippumaan niin ei putoisi korkeelta. Ja muutenkin on sisusta muuttunut kovasti paljon :)
<3 Syrkkipoika Stuba & Talvikkopoika Sergei <3
[/color]

piu´

#190
Mä oon miettinyt juuri tuota, että tekisin seuraavalle syrkille itse laatikosta asumuksen. Selailin IKEAn sivuja ja sieltä löysin tämän: //http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/70102972

Toi olis kätevä ku siinä on syrkkikokoinenkin, eikä oo kovin kallis edes. Onko jokun tehnyt tälläisestä syrkilleen asmuksen? Olisiko kuvia?
Ja oonko ihan sokea vai eikö tuolla IKEAn sivuilla oo tohon kantta ollenkaan ?

S.D.G.

#191
^ Vevvellä ainakin on ollut syrkillä Samloista se isoin, ja meilläkin on ollut yksi juoksutuslaatikkona talvikoilla vaikka kuinka kauan. Hyvin toimii! Laatikoihin myydään kyllä kansia, ja sitten erikseen vielä sellaiset lukotkin. Vevven sivuilla on muuten hyvät ohjeet laatikoiden tuunaamisesta hamsuasumukseksi, täällä.

(Ei kai haittaa, että laitoin linkin, Vevve?  xD )
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

Vevve

#192
^ Ei haittaa  :D

yennni-

#193
mä oon nyt hullusti katellu noita saksalaisia itsetehtyjä kämppiä ja tahtoisin itsekin jonkun tehdä ! mutta ei onneks huoneeseen mahdu..
jos rakastat minua, rakastat myös lemmikkiäni
syrkkineiti, kaksi robopoikaa ja kaksi hauvavauvaprinsessaa ?

spellcaster

#194
Vitsi, pitäisköhän munkin kokeilla tuollaista Samla-laatikkoa Chilille? Siinä ei olisi oikeastaan mitään nakerreltavaa uloketta ja osaa, kun neidillä on kamala nakertamisongelma. Osaako joku sanoa ovatko nuo kovinkin sumeita vai suht kirkkaasta ja läpinäkyvästä muovista tehtyjä?