Hamsteripulina osa 9

Aloittaja Nilla, 09.11.10 - klo:14:26

« edellinen - seuraava »

Marla

Lainaus käyttäjältä: "Eevi"Itäkeskuksen faunattaressa on nykyään tosi upeet valikoimat ja elukoillakin paljon erilaisia virikkeitä! Plussat sille! Oli positiivinen yllätys. Kiinareita näkyi olevan. :)
Hei, nyt mun kiinnostus heräsi, millaisia kinkkejä siellä oli? Samperi, kun on noin kaukana. :kieli

Eevi

Normaaleja tyttöjä, jos oot tulossa Pinan näytteyyn ens vklp ni sinnehän vois tuoda. :)
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Marla

^ Voi hitsi! Olen juu tulossa, onnistuisiko tosiaan kuljetus? Meinaan mulle kelpaisi enempi kuin mielellään kinkkityttö!

lentsu

Voi Eevi, jos sä haet sieltä Marlalle kinkin, etkö tois mulle samalla sellasen valkoisen robon? Jos voi valita sukupuolen niin naaraan. Mä olen tulossa käymään Pinan näyttelyyn, koska haen sieltä yhden syrkin. ....pliis.....?

Anonymous

Hheheh Eevi saa tyhjentää koko kaupan =)

Nape

HUoh, mä oon varmaan liikaa tuijottanu ja vahtinu tota Ullaa, mut sillä on kyllä selvästi lisää harventunu karva tosta hajurauhasten kohdalta, toisella puolen on ihan selvä kalju pläntti :cry:
Ja samalla puolenhan sillä on sellanen pattura, ei mikään sellanen luomipatti, vaan siis näyttää niinku ois vähän tiine tai poikanen jääny, mut ei ole, ja lekurihan sen silloin kattoi tarkalla syynillä.. Eikä sieltä kasvainta näkyny eikä tuntunu tai mitään sellasta, iho on erittäin siisti eikä se rapaa eikä ruopsuttele itteään muutakuin normit pesut. Se kyllä syö, touhuaa, ja tolleen ok:sti, mut mut.. Pena tossa vaan sano, että kaikki kasvaimet ei näy röntgenkuvissa tai ultrissa. Tai sit sillä on se hormonihäiriö ja johtuu siitä. Nyt mä heti sit ihan huolissaan täällä ko se nukku jonkun aikaa pahvimökin päällä nyt illalla, vaikka menihän se sit siitä pyörään juokseen, mut ei se ennen oo nukkunu muualla ko mökissään. En sit tiiä pitäiskö se viiä eläinlääkäriin uusiks, vaikka eihän ne voi sille mitään tehdä jos tuo johtuu kasvaimesta tai hormonihäiriöstä.

Marla

Voi Ullaa... :( Sen kanssa nyt huolta ja murhetta piisaa... Mä en uskalla sanoa tuohon oikein mitään, kun ei ole kokemusta sen kummemmin. Voisko se patti olla rasvapatti tai vastaava?
Toivotaan nyt parasta!

Eevillehän nyt tulee kamala määrä tilauksia. :haha

Eevi

Kaipa se kuskaus onnistuu, pitäs vaan hommata jostain karkkilaatikoita kun eihän mulla noita boxejakaan oo tarpeeksi. :D

lentsu

Voi hienoa, Eevi!  :) Jos Saanallekin tulee niitä valkoisia roboja, sähän voit laittaa ne kaikki samaan boxiin, jos ovat olleet kaupassakin yhdessä, poimitaan sit näytskässä Saanan kanssa omamme erilleen, ellei kyse ole eri sukupuolista?

Saana

Ms valkosia roboja :lov Toivottavasti ne ny olis sitten niitä eikä taas joku uusi säätö. :D Eevi on kyllä kultanen kun viittii roudailla! :sydan

Eevi

Saana pääsee nyt kyl valikoimaan ku meen sinne jo perjantaina. :D

lentsu

Saana valkkaa sit, kunhan jätätte mulle sen yhen!  :lov Se saa kaverikseen laikun, jonka haen samana päivänä Tampereen Faunattaresta. Siellon mulle varattuna yks tytsi. Tää ms. valkoinen ratkaisikin tooosi kivasti kysymyksen, kuka laikkutytölle kamuksi.  :) Kiitos etukäteen!

joo... menin sit vielä ottamaan 2...  :oops: mut ainahan voi modata.  :D

Saana

Narttuja oli vaan siel toisessa liikkeessä. Ite haluisin molempia yhden, mut katotaa ny mitä sieltä tulee.

Eevi

Ei saa olla vaan tyttöjä ku sulle pitää tulla Lumipantteri ja Munamies.  :D

Marla

^ Munamiehestä tulee mieleen heti joku kiinari. XD

Ihanaamahtavaaloistavaa, nyt täytyy alkaa suunnitella kiinarille asumuksen sisustusta. :lov