Kysymyksiä syyrialaisesta, osa 2

Aloittaja Lilli&Repe, 27.04.10 - klo:11:51

Nape

No jos se ei pian ala helppaan, niin tarvii varmaan vaihtaa toiseen lääkkeeseen :S

Niii jooo...  :pihalla:  Toivottavasti se nyt... :S

Ken_G

Rose

Meniskö 65cmx35cmx45cm häkki syrkillle?

Karoliina

Mun mielestä ferplastin hamster dunakin (71cm x 46cm) on vähän siinä rajalla onko se liian pieni syrkille. En itse ainakaan laittaisi syrkkiä sitä pienempään  ;)

Rose

Meidän entinen ferplastin duna oli 70x40 kyllä, mutta mietin vaan sillä kun tossa löytyy enemmän korkeutta, munkin mielestä vaikuttaa vähän pieneltä mut kysyimpä vaan mielenkiinnosta muiden mielipidettä  :)

Karoliina

Niin joo onhan se melkein puolet korkeempi, jos jotain tasoja sinne väsäilisi niin eiköhän se sitten menis ? Syrkillä kun ei se pohjan pinta-ala ole niin tärkeä kun esimerkiksi talvikolla, jos siellä häkissä on kerroksia   :grin

Edit: Tai ei ihan puolia korkeempi, 15cm  :D

Rose

n. 26cm korkeempi se on ainakin tota Veetin gabberia. Siitä ferplastin dunasta en tainnu ikinä ottaa korkeutta, mutta tossa ainakin korkeus jotain 25-28cm:D

Karoliina

Ferplastin duna on n. 30cm korkea  :)

Rose

Okei, eli se on jotain 15-20cm korkeempi sitten:D Mut en mä silti sitä taida ostaa, vaikuttaa niin pieneltä syrkille.

Yadell

No en itse laittaisi noin pieneen häkkiin syyrialaista, kun se on leveydeltäänkin noin kapea. :)
Kotia sotkee syyrialainen hamsteri Iiro (Sateenkaaren Zuloisuus)
sekä pupukaksikko Aapo & Nelli.

Sahapukki

Osaisiko kukaan teistä sanoa, että minkävärinen voisi olla meidän valkonauhainen hamsteri? :) Kun, en ole saanut siitä itsekkään selvää, vaikka noita värejä katselen, aika useastikin näiltä sivuilta. Eli, Vikissä on valkoista ja mustaa. Standardikuvio on se valkonauhainen.
Ylpeä, kolmen hamsterin omistaja :-)

Olkkuli

Nyt ei oo asiat hyvin.  :(

Me ajateltiin että se silmä rähmii kun se puhdistus aine kuivuu silmänympärille, joten lopetettiin se kuuri. Se oli noin kolme päivää ihan hyvä, eikä rähminyt. Nyt kumminkin se alkoi taas.  :roll: Se on toooooosi harmi koska on kamalaa kattoo ku pikkunen kärsii  :cry: tai tuskin sitä saattuu mut se ei saa sitä silmää aina auki. Pitäisiö nyt siis otttaa puhelu eläinlääkäriin ja mennä hakemaan sieltä uusi lääkitys?  :roll:

Tarvitaan pikaista apua!!  :pihalla:

Olkkuli

Lainaus käyttäjältä: "Ken_G"Jos silmätipat eivät auta, niin pyydä lääkäriltä antibioottia, Baytril-kuuri. Se tehoaa kaikenlaisiin bakteereihin.

<--- kiitos, yritän saada ton kuurin Napille. :)

Anzukka

^^^ Silloin se on musta valkonauhainen. Kuva tietty kertoisi enemmän kuin tuhat sanaa. Jos hamsulla on vaaleat renkaat silmien ympärillä niin silloin olisi soopeli.
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com