Hamsujen wikisivu

Aloittaja hitan, 24.10.07 - klo:01:14

« edellinen - seuraava »

Minski

^ Ai ok, mä käsitin, että teillon koppakuoriaisia sisällä ja ihmettelin jo, että mistä niitä on sinne voinu tulla, kun sittiäisethän on sellasia koppakuoriaisia :D

Koklaa ihmeessä tota konstia, ite ainakin oon kokenut sen tosi tehokkaaksi :)
Hamsteriton tätä nykyä

Lakupekka

Jostain katoin että tekee makeaa mehua laakealle lautaselle ja saippuaa siihen, että ne banskukärpäset menis siihen. Kokeilla piti, mutta yön aikana ei ollut kuin muutama kiusankappale siihen jäänyt. :x

Meillä Lakupekka ja Malva on olleet niin AD/HDtä että kannettiin dunat vessaan kun ei todellakaan pysty nukkumaan niiden kanssa samassa tilassa, vaikka ihan eripuolella isoa huonetta ovatkin. Oli siinä kyllä vitsit vähissä kun Malva roikkuu kaltereissa ja Laku repii juomapullon aukkoa. :c8  Onneksi Eve on paljon rauhallisempi kuin nuo kaksi..
Sydämen hamstrasivat pikku paholaiset,

Syrkki Wen ‹3
Kiinari Elli. ‹3

HamsterSailor

Jos tuoreruoat on kipossa vähänkin ylimäärästä, ni siellä on pataljoona banskuja...

Henni

Meillä ei onneksi ole noita banaanikärpäsii lainkaa pyöriis.

Tänään näin ekaa kertaa Rauman eläinkaupassa syrkkejä. Oli vissiin ihan paperillisiakin. Kyllä teki mieli mukaan napata yksi. :)
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

jensku

Meilläkin on nyt noita banaanikärpäsii pitkästä aikaan. inohottavia tapauksia, ja niiten lisäksi isoja kärpäsiäkin pyöriskelee tuol hamsujen häkeissä. :<

Huomenna hamsu laumaamme muuttaa neljäs syrkki  :lov
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Nape

Nuo banaanikärpäset on kyllä niin ärsyttäviä! Vaikka meilläki on koko ajan perussiistiä ja roskat viiään ja siivotaan jne, niin aina ne tulee ne ötökät. Mut joka kesä ne on sit häippässy ko oon tolulla pessy lattiat ja vielä pyyhkiny keittiön kaappien ulkopinnat. Ärsyttäviä ötököitä.

Ai niin ja eilen oli yks mun tuttu, ex-naapuri yökylässä lastensa kans meillä, kun tulivat hyvinkäälle hoitaan asioita ja lulluttelin siinä hamstereita illalla ja puhelin niille, niin exnaapuri kysyi, että puhunko mä oikeesti noille.. Että mitä mä oikeen puhun. No mitä nyt millonki, tottakai mä puhun :kieli

Zinde

Äh, mie en tajunnutkaan kuinka paljon hamsterit nukkuvat. Ostettiin siis syrkki tämän kuun alkupuolella ja tuolla se vain nukkuu. Olen ollu lomalla heinäkuun ajan ja tyttö on nukkunut melkein joka päivä yhteen asti yötä. :kieli  

Meillä robot on kyllä hereillä päivisinkin. Touhuavat hetken ja menevät nukkumaan. Ja jonkin ajan kuluttua heräävät taas touhuamaan. Eli niitä näkee päivälläkin melko paljon, vaikka yöeläimiä ovatkin. Syrkki sen sijaan pysyy piilossa. Kohta alkaa taas työt ja pelkään, että jos tahti jatkuu näin, niin en tule näkemään syrkkiäni ollenkaan. :< Ärsyttää oma tyhmyyteni!

Marla

Huoh... Taitaa mennä flättien ostoksi tai jotain. :roll: Sain niin tarpeeksi, kun ammien kanssa askarreltiin aukkoja noihin muovilaatikoihin, että juu ei kiitos - ennemmin sitten kärsin vähäsen taloudellisesti kuin kärsin henkisesti ja fyysisesti noiden laatikoiden takia. En tiedä, miten ihmiset niitä vääntävät, mutta ei oo mun juttu! :kieli

petosiru

Tai osta käytettyjä minidunia.. Niitä saapi aikas edullisesti.
Mut ketä asuttasit niihin? *oon utelias*  :oops: Joko kiinareille tuli riitaa?

jatkoa: Zinde; Minkä ikäinen se on? Jospa rupeisit herätteleen sitä varovasti pikkuhiljaa aikasemmin..  :)
mut jos on ihan pikkupentu niin varmaan tarviikin sitä unta enemmän.
Mulla käyny hyvä tsägä, useampi syrkeistäni valvoo päivisin/iltaisinkin. Ettei vaan keskellä yötä..  ;)
Tosin yökukkuja olen itsekin.  :lol:
Eläimet ei ole mulle harrastus, vaan elämäntapa!
Ja ollu jo yli 20 vuotta.. ;D

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]

Minski

^ No hyvä, että otat sen säkänä etkä kirouksena; kaikki Minskilästä tulleet riiviöt, jotka ei nuku koskaan :D

Marla: Muakin rupes kiinnostaan toi sun muovilootahommeli, mitäs ihmeen suunnitelmia sulla on ? Kiinalaiskasvatusta ? Ei me siis uteliaita täällä foorumilla olla :oops:
Hamsteriton tätä nykyä

Marla

Lainaus käyttäjältä: "Minski"Marla: Muakin rupes kiinnostaan toi sun muovilootahommeli, mitäs ihmeen suunnitelmia sulla on ? Kiinalaiskasvatusta ? Ei me siis uteliaita täällä foorumilla olla :oops:
Kiinarit ovat sulassa sovussa yhä keskenään, ei siitä huolta, mutta silmälläpitäen tulevaa poikassumaa ynnä muuta, on ihan fiksua kyhäillä noita asumuksia - ja ei, enhän mä nyt kiinareita kasvattais... :oops: Enhän?

Ainakin ammieen on nyt tartutettu kiinaribuumi, kun sai noita kahta ihanaa neitoa pitää kädellä. :lov
Epäkiinarimaista touhua eilen... "Kato nyt tätä!" (käännän kättä ympäri) *tumps* Juuh, ei nyt oikein tyttö ottanutkaan kiinni, vaikka siltä vaikutti - eipä silti pudotus ollut paha. Olis ollut noloa tuo jossain hamsteripäivillä. xD

Mutta juu.. Parin lootan kanssa ollaan tapeltu, ja kyllä rapuveitset, jalkaraspi sekä koiranluu ovat osoittautuneet hyödyksi. :haha Miettikäähän sitä.

Minski

^ Okei. No kato kun mää ihan aattelin, että sulla on siellä jotain kiinalaiskasvatussuunnitelmia mietinnässä, aattelin ettet sä kuiteska malta olla kokeilematta vähä niidenkin kasvatusta :P

Lainaus käyttäjältä: "Marla"Epäkiinarimaista touhua eilen... "Kato nyt tätä!" (käännän kättä ympäri) *tumps* Juuh, ei nyt oikein tyttö ottanutkaan kiinni, vaikka siltä vaikutti - eipä silti pudotus ollut paha. Olis ollut noloa tuo jossain hamsteripäivillä. xD
Hahaa, vähänkö pyrskähdin, kun aattelin tota tapahtuvan just jossain hamsupäivillä xD

Koskahan meillä muuten olis taas hamsupäiväedustus, ei oo kuulunu pitkään aikaan sellasesta mitään.

Marla: Et sattus tartteen gabberia siellä poikassumassas ? Siis sellasta 70x40 cm tai mitä ne nyt onkaan kooltaan ne perus-gabsut. Mulla jäi ton terran takia yks sellanen yli. Tosin oon kaupannu sitä jo yhelle henkilölle, mutta jos se ei ota sitä niin...

Edit. Gabberi meni kaupaksi.
Hamsteriton tätä nykyä

Marla

^ Gabberi mulle ehdottomasti, jossei mee kaupaksi! :)

Mä itse asiassa olen vakavissani harkinnut urosta Bellalle - katsoo nyt, mitä siitä Hyvinkäällä sanotaan... Miksei Donnakin, mut jos jompi kumpi pitää valita, on se sitten Bella.

Lainaus käyttäjältä: "Minski"Koskahan meillä muuten olis taas hamsupäiväedustus, ei oo kuulunu pitkään aikaan sellasesta mitään.
Samaa oon miettinyt mäkin... En oo itse mistään Faunattaresta uskaltanut kysellä, etten sotke, jos on jotain suunnitelmia jo. Olis kyllä kiva taas päästä hamsupäiväilemään. :)

Minski

^ Gabberin kohtalo selviää huomena, ilmottelen sit.

Syys-lokakuulla ei olis näyttelyitäkään niin siihen sopis hyvin joku hamsuedustuspäivä taas, pitäsköhän vaan kysellä ite noista Faunattarista :)
Hamsteriton tätä nykyä

Zinde

Lainaus käyttäjältä: "petosiru"jatkoa: Zinde; Minkä ikäinen se on? Jospa rupeisit herätteleen sitä varovasti pikkuhiljaa aikasemmin..  :)
mut jos on ihan pikkupentu niin varmaan tarviikin sitä unta enemmän.
Mulla käyny hyvä tsägä, useampi syrkeistäni valvoo päivisin/iltaisinkin. Ettei vaan keskellä yötä..  ;)
Tosin yökukkuja olen itsekin.  :lol:

Tyttö on nyt vähän alle 4 kuukautta vanha. Ollaan sitä vähän heräteltykin myöhään illalla, mutta se vaihtaa vain nukkumapaikkaa tai heittäytyy selälleen ja näyttää hampaita. Eli herättely ei oikein ole auttanut. Eilen valvoin kahteen asti ja tyttökin oli ollut hereillä jo hyvän tovin, mutta ei ollut yhtään kiinnostunut vaan juoksi karkuun, kun laskin käteni terraarioon. Aikaisemmin on sentään halunnut tulla vähäsen kurkkaan ulkomaailmaa.

Syrkeistä varmaan löytyy todella ihania yksilöitä, mutta tämä taitaa jäädä meillä ensimmäiseksi ja viimeiseksi..