Hamsujen wikisivu

Aloittaja hitan, 24.10.07 - klo:01:14

« edellinen - seuraava »

MirkkuH

^en tiedä, katsellaan ja kuulostellaan...yksi on varma; haluan pojan :)

Minski

Lainaus käyttäjältä: "feliX."Häkit on ruman näkösiä jos ne on tiuhaan ne kalterit.
No häkkien valmistajat tuskin tuosta syystä tekee isopinnaisia häkkejä, eihän ne muutenkaan estetiikasta välitä; kaikki häkit ja muut jyrsijöiden asumuksethan on rumia :)

Lainaus käyttäjältä: "Nape"Ehkä se vaan on, ettei mee niin paljon matskuja siihen häkkiin, kun ei ole PAKKO olla niin tiheesti ne pinnat ja sen takia ne tehdään isommilla väleillä :)
No noi kustannussyyt voi olla jo uskottava selitys, kyllähän sitä "matskua" menee aika paljon, kun sarjatuotannolla tekee häkkejä.
Hamsteriton tätä nykyä

Minski

mawan: Siirsin viestisi topicciin, jossa aihetta on käsitelty aiemmin; viewtopic.php?f=4&t=685

Siivosin tässä just hamsujen asumuksia; mulla on aina tämmöset inhimilliset ajat sille hommalle :D Puolet tuli siivottua tänään, puolet jää huomiselle, koska täytyy käydä eka eläinkaupassa ennenkuin voi jatkaa. Aattelin näin kesäloman kunniaksi tehdä suursiivon ja vaihtaa kaikilta hamsuilta kaikki purut uusiin.

Ensi viikolla (tai oikeastaan tällä viikolla, koska nyt ollaan jo maanantain puolella) pitäis tulla Propetfoodista tilaamani Harry Hamster-säkki ja 4 häkkiä :)
Hamsteriton tätä nykyä

petosiru

Mä kanssa just siivosin parit dunat ja seurustelin hamsujen kanssa..  :D
Valokuviakin pääsin VIHDOIN ottamaan kun kamera toimii, JEE.
Sebastian ei tosin ollu yhtään kuvaustuulella, vaan koko ajan ois pitäny olla menossa!  ;)
Multakin loppui purut, mutta mörttiä on vielä melkein 15kg et ei hätää.. +heinää.
Roudan Litium (jolle kutsumanimi hakusessa) onnistui tiputtamaan juomapullonsa lattialle!  :huh
Se tietysti hajosi ja vedet levis pitkin..
Noh tärkeintä ettei hamsulle käynyt kuinkaan! :haha

Hainpa Sepen vielä uudestaan sohvalle, kun riekkui kattokaltereissa sen oloisena..  :mrgreen:  
Taidan siivota senkin asumuksen samantien.. =) vessaloodan herra on tosin jo itse tyhjentänyt  :kieli
Eläimet ei ole mulle harrastus, vaan elämäntapa!
Ja ollu jo yli 20 vuotta.. ;D

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]

Nape

Petosiru ja Minski olleet ahkerana!

Mulla olis kans tänään noiden asumusten siivoukset! Yritin viikonloppuna ettiä rautalankaa, että saisin sen uuden häkin laitettua, mutta en löytäny sitä kelaa mistään. Pakko hakea uus, että saa sen häkin käyttöön!

HamsterSailor

Mun pitää kans tänään siivota, koska naperot menee kesähoitoon :)

Veda

Mä otin eilen illalla urakaksi ton asumusten siistimiset ja tulihan noita kahdeksan siistittyä, kaksi oli onneksi putsattu vähän aiemmin  :)

Henni

Mä siivosin myös äsken molempien hamsujen asumukset :)
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

petosiru

Nyt on hyvä mieli kun kaikilla hamsuttimilla on siivotut asumukset.  :mrgreen:
En tiedä oliko Sebastian koittanut ottaa suihkua vai mitä, kun oli onnistunut lotraamaan vettä pullosta puruihin... Pitää tarkkailla ettei pullo vuoda. :teipit
Vessalooda taitaa olla sillä turha koska oli pissinyt gabberin kaikkiin nurkkiin ja tyhjentänyt vessasta purut ja pelletit..  :lol:

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]

Möfö

Mun pitäs joku vessalaatikko hankkia kun oon huomannu että tuohan tekee siististi aina samaan nurkkaan pissit. Vois vähän helpottua siivous, ja ei haise niin nopeasti pahalle  :)

Saatiin digivaaka toimimaan ja kauhukseni huomasin että poika painaa todella vähän, vain 130g. Otin juoksupyörän pois kun juoksee siinä niin kamalan paljon ja muutenkin nyt viime päivinä saanu vähän runsaampia ja "raskaampia" ruokia. Ja juoksupyörän tilalle tein semmosesta pahvihökkyrästä virikkeen mihin pistelin maapähkinöitä.
 Ei Vilho kyllä ikinä kädellä tuntunut mitenkään liian laihalta, ehkä se vaan on niin pieni kokoinen  :teipit
[size=85]Yksi rakkaus parantaa sata surua

? Syyrialainen Väinö
*09.09.2008 ~ 11.12.2009 ?
? Syyrialainen Vilho  
*08.11.2009

? Talvikko Valma
*05.02.2011
[/size]

Minski

Oho, täällähän on koko foorumi pitänyt hamsujen asumusten siivouspäivää :)

Lainaus käyttäjältä: "petosiru"Sebastian ei tosin ollu yhtään kuvaustuulella, vaan koko ajan ois pitäny olla menossa!
En tiedä oliko Sebastian koittanut ottaa suihkua vai mitä, kun oli onnistunut lotraamaan vettä pullosta puruihin... Pitää tarkkailla ettei pullo vuoda. :teipit Vessalooda taitaa olla sillä turha koska oli pissinyt gabberin kaikkiin nurkkiin ja tyhjentänyt vessasta purut ja pelletit..  :lol:
Shhh, älä nyt kaikkee kerro mitä mun kasvatit tekee, kukaan ei kohta osta multa hamsua, kun kuulee millasia riiviöitä ne on :D Sebastian ei oo tainnu ihan hoksata, että se on nyt jo aikuisiässä eikä enää mikään pikkukakara :)
Poikasena Sebu oli aika helppo kuvattava vielä, tässä mielestäni yksi parhaista Sebun kuvista: http://i28.photobucket.com/albums/c247/ ... k_30pv.jpg :)
Hamsteriton tätä nykyä

MirkkuH

^mut sun tytteli teki meillä hyvin vessa-astiaan...taasen Roudan poikanen pissi minne sattu...hups :teipit  :P<- jos et petosiru kestä sitä, niin mä tuun hakeen Litin kotiin :sydan

petosiru

^^ Älä höpsi Minski, sun kasvatit on just ihania riiviöitä! Sebulla vaan oli joku ad/hdpv eilen..  xD tai yöllä siis.
Tosi söpö ja hyvä toi sen poikaskuva!  :sydan ja mäkin keksin miten saan parempia kuvia..
Pitää tyttöjä ensin kuvata samassa boksissa niin eiköhän Sebukin sitten malta pysähtyä... ;)

Mirkulla on ollut selvästi hyvä vaikutus Hippuun.  :) Täällä sekin on tyhjentänyt vessaloodan ja siirrellyt sitä ympäri kämppää, mutta en luovuta vielä..
Ja hyvin "kestän" Litiumia,  :D mutta en vaan nimeä o sille keksinyt vieläkään!
edit: Kaveri ehdotti Jormaa, mutta ehkei kuitenkaan!  XD

Minski

Lainaus käyttäjältä: "petosiru"Mirkulla on ollut selvästi hyvä vaikutus Hippuun.  :) Täällä sekin on tyhjentänyt vessaloodan ja siirrellyt sitä ympäri kämppää, mutta en luovuta vielä..
Sulla ei oo niihin auktoriteettia xD
Hamsteriton tätä nykyä

petosiru

Joo selvästi mun pitäis mennä johkin hamsterinkoulutus-koulutukseen.  :haha