• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsujen wikisivu

Aloittaja hitan, 24.10.07 - klo:01:14

« edellinen - seuraava »

MirkkuH

#225
^^mitä sitä enää miettimään: se on Liti :sydan ...kait tässä kummitustädilläkin on joku sanavalta :ylpee:  :kieli

Nape

#226
No se Litium vois olla vaikka Lettu :D

Sainpahan Minnin ketan siivottua tuossa. Mulla oli kolme pientä apulaista, isoin oli ulkona kavereitten kans ja kylläpä hidasti hommaa kivasti ettenkö sanois :c8  No mä varmaan huomenna saan ton uuden häkin laitettua niin tyydyin Lindanlta putsaan vaan pisulinurkan, niin laitetaan sit uudet purut kokonaan sinne uuteen asumukseen. Ilokseni huomasin, että Lindaki alkanu yhteen nurkkaan tekeen pissat, joten kunhan mun tilaus saapuu niin törkkään sille heti vessanpöntön :)

petosiru

#227
Se on nyt päätetty; Roudan Litium on Lauri, se on mulle rakas nimi..  :sydan
Sori Mirkku, mutta SÄ saat kummitustätinä kyllä sanoi poikaa Litiksi.  :D
Mulle tulee siitä liikaa mieleen Litmanen.  :teipit

Pikku Lauri vetää taas lenkkiä pyörässään ja Hipullekin vaihdoin pyörän, se muovinen kolisi ihan liikaa olkkarissa.
Sitä mallia en enää osta! Sai uudelleen paperoidun metallisen..

Nape; mikä on keta?? ja mitä murretta lienee?  :pihalla: Vessaloodaksi käy hyvin myös pesty margriinirasia tms tai pakastuspurkki..
Eläimet ei ole mulle harrastus, vaan elämäntapa!
Ja ollu jo yli 20 vuotta.. ;D

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]

HamsterSailor

#228
Kuvasin eilen vähän hamsuja, otin 76 onnistunutta kuvaa, mutta niistä ehkä 10 oli megaonnistuneita, mm. sellasia, joissa hamsu juoksee pyörässä ja siihen jää sellaset "vauhtiraidat" :) Sekä tietysti täysin epäonnistuneet, niitä oli varmaan parikyt... Minni on helpoin kuvattava, Sissi liiskaa poikkeuksetta nessunsa kiinni linssiin ja Peppi viuhtoo sinne tänne xD

Nape

#229
Siis ketta on vähän niinku karsina :D
JOo niin käy hyvin joku tyhjä rasiaki vessalaatikoks, mutta mä tykkään noista nurkkavessoista, ko ne saa niin hyvin nurkkaa vasten aseteltua tukevasti :)

Laurihan on kiva nimi!

HUoh, mä tilasin viikonloppuna MInnille sen Giant Rolly pyörän, tai joku sellanen se oli. Saa nähä kestääkö mitään.. Sitte jos se ihan huono, niin en kestä :kieli !

Ananas

#230
Nyt on Vatulla puhdas asumus!

petosiru

#231
Onpa HamsterSailor saanut PALJON onnistuneita kuvia! Ja Ananaskin sai siivousinspiksen, kiva.  :D

Meillä 2 uusinta pyörää on Comfort Wheel Largeja, tuo kaltereissa kiinni oleva ei pauku niin paljoa.
Mutta omalla jalallaan seisova kolisi. Vaihdoin sen pois olkkarista ja laitoin jalalle lisää painoa
> ei pauku enää häiritsevästi... :grin

edít: typo
Eläimet ei ole mulle harrastus, vaan elämäntapa!
Ja ollu jo yli 20 vuotta.. ;D

[size=50]     Tai oikeestaan kohta 30, mut kuka niitä vuosia laskee.. ;o)[/size]

HamsterSailor

#232
Vietiin hamsut eilen kesähoitoon, ite lähetään huomenna aamulla. Mutta ihan outoa ja hirveet vieroitusoireet... xD Ei oo mitään pideltävää ja kuukausi pitäis olla ilman :kieli No onneksi ei tarvi olla sydän syrjällään, koska tiedän että mussukoilla on todella pätevä hoitaja :)

Enkeli89

#233
itsellä on jäsenmaksu ilmeisimmin Viirun selvityksen mukaan tässä kakkoslehdessä (vaikkakin luulin että piti olla jo aiemmin..)
mutta hyvä tietää että edelleen odotellaan..
enää neljä syrkkkiä, kaksi gerbiiliä, kolme karvaista kania ja kissat-liian moni rakas on nyt tähtenä taivaalla \":(\"

ammie

#234
Siis hitsi mä oon nähnyt jo kolme kertaa unta, että tää 2/10 Poskari olisi tullut.  :P  Mä en osaa sitä "Tulee kun tulee" tekniikkaa, vaan odotan aina uusinta lehteä saapuvaksi silloin, kun on ilmotettu sen tulevan.

Hamsut sai iltaruuan äsken ja voi kun ne niin söpöisesti kaikki alkoivat mussuttamaan ruokaansa.  :sydan Meillä taidettiin tänään ihan ensimmäistä kertaa saada viinirypäleitä, kun meille ei kovin usein niitä tule ostettua. Täytyykin katsoa, mitä hamsut tykkäävät noista, niin vois alkaa useammin niitä ostamaan, jos uppoaa. Omistajalle ainakin maistuu.  :D
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Marla

#235
Lainaus käyttäjältä: "ammie"Siis hitsi mä oon nähnyt jo kolme kertaa unta, että tää 2/10 Poskari olisi tullut.  :P  Mä en osaa sitä "Tulee kun tulee" tekniikkaa, vaan odotan aina uusinta lehteä saapuvaksi silloin, kun on ilmotettu sen tulevan.
Mulla taasen ei ole mitään stressiä Poskareiden suhteen - ei nytkään (*köhlaskuköh*).


Tänään pitää katsoa hamsuille kaikki kondikseen, kun huomenna on lähtö saareen... Ei onneksi tarvitse hoitajaa hommata, kun ollaan vaan se pari päivää poissa - tätä määrää kun olisi paha viedä kellekään hoitoon, enkä tästä lähistöltä tiedä ketään hamsuihmistä, mitä nyt tuosta Tampereelta, mutta sitten pitäis seilata eri kaupunkiin vallan hoitamaan...

ammie

#236
^ Mä kyllä seilaan heti, kun mun bussimatkat kustannetaan.  :D Näin niikö tulevaisuuden varalle vaan sanon.

Mekin saatetaan olla tämän asunnon asukkaiden voimin lähdössä ensi viikolla Mikkeliin päin reissaamaan, niin pitää varmaan kysellä isosiskoa tarkastamaan eläimet välillä. Kissan nyt vielä vois napata mukaan, mutta ei näitä hamstereita viitsi ruveta ihan hevillä rehaamaan mihinkään päin.
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Marla

#237
Lainaus käyttäjältä: "ammie"^ Mä kyllä seilaan heti, kun mun bussimatkat kustannetaan.  :D Näin niikö tulevaisuuden varalle vaan sanon.
Hyvä tietää, niin siinä sit sun palkka. :haha No ei, kyl sitä jotain vaivanpalkkaa tarttee.

ficaro

#238
Voi oon niin iloinen kun otin tänään ensimmäistä kertaa Elmon oikein kunnolla syliin. :) Ja kiltisti se pysyikin! Mitä nyt pari papanaa päästi mutta muuten ei yhtään rimpuillut tai yrittänyt karata, vaan rauhallisesti katseli ympärilleen. Vielä kun itse osaisi olla jännittämättä. :oops: Mutta tosi kiva kun sitä voi nyt enemmänkin ruveta pitämään sylissä! :)
[size=85]6.2.10 "Elmo" lk musta vn uros [/size]

Nape

#239
Juu liityin viime viikolla jäseneks, joten ihan innolla ootan postia sitten :D  Oon vähän kärsimätön, joten postin odottaminen alkoi jo siinä vaiheessa, kun jäsenmaksu oli maksettu :P

Voi että, ko tuo meidän iskäkin on jo heltynyt näihin ötököihin ja on pitänyt sylissäkin Minniä ihan omasta halustaan :oops:  No kukapa näistä ei tykkäis!