Viestit - Rausku

Helppoja hoidettavia nämä ovat, ja ei tarvinnut suostutella yhtään ;--) Tokan hamsun ottamisessa piti jo vähän kunnolla pinnistellä ja siitä se sitten lähti.
Uusi juoksupyörä, sellanen putki, satasen maksanut jättiduna tasoilla :)
^ oi voi :D

meillä on vain kerran yksi veikas talvikkoherra karannut  :D löytyi hamstraamasta lattialla olevaa peittoa .. 8D
Vähän suloisia söpöläisiä Jinnyllä  :) Ihania  :D
Oi ei, hamsut jotka vie ruuat vessakoppiin ja lorauttaa päälle.. oi voi  :D Meillä ollaan nyt täälä pesissä kun on hellettä, tai no toinen on viileän kiven päällä ja jalat on sitten kukkasumuttimella kastelluissa puruissa :D
Jinnyllä oikein sulosiia <3
^ tuitui  :lov
Annoin ekana viikkona vain siemenseosta, mutta sitten aloin tekemään tuoreruokaa (;;
Ihania vauveleita Jinnyllä (:
Nukkuvat, tai talvikko ton tuossa syömässä mutta näyttää kipittelevän taas pesään turvaan.
Syyrialainen on syömässä ruisleipää, tomaattia, raejuustoa ja kurkkua.
Talvikko pyörittää pyörää.
Cämpsykaksikko.. noh, toinen putkessa, toinen heinissä..
 :D
Hienon näköisiä hamsuloita  :)
Meidän syrkkipoikie kasvoi ihan puruissa, tason katto päänpäällä 8)
Meillä toimii pää-asiassa vessapaperi ja heinä, ja puruja on tietenkin paljon pesässä. Ja kirjoitin tuon adressin pesävanua vastaan.