Viestit - ylli

On hassuja hamsteriunia
mielikuvituksen munia
niistä kuoriutuu kaikkea omituista
joskus aamulla ei edes niitä muista
kerran uneksin et hamsterini poiki
miten sellasta nähä voiki
sellasta tekin nähneet ootte joo
ei hamsteria parempia elukoita oo :lov
Mä oon nähny sellasta unta kax kertaa, et mun talvikkoni Helmi saa poikasia  xD ja sitte toisessa niitä vaa tulvi ulos. Ne oli kaljuja ja puolikkaa rusinan kokosia ja mä astuin yhen päälle :cry:  Ja mun äiti on nähny sellasta unta et se osti hamsterin mulle ja siin unessa myyjä sano et oikeesti niitä pitää pitää pahvilaatikossa, joka on puoliks täytetty hiekalla!!!! Yhen kerran näin unt et mull oli 3 hamsterii, 2 marsuu ja kani. Yhes unes mull oli puhuva marsu  :shock: ja se huus: VETTÄ RUOKAA JANO ULOS kokoajan. Sori et jaarittelen tällee! Ihme et luit ees tähän asti ;)