• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteriaiheisia unia

Aloittaja Ritu, 05.05.08 - klo:20:07

« edellinen - seuraava »

Miipemi

#75
Mä näin kerran sellasta unta, että mulla oli kolme hamsteria oli Nappi (eli nykyinen hamsterinikin), Porkkana (pikkusiskollani on leluhamsteri, jonka nimi on porkkana) ja Kalju-Salli (En yhtään tajua mistä toi tuli). Kalju-Salli oli tosi ujo ja sillä oli sininen hamster duna. Porkkanalla oli kai kerroshäkki ja se oli syyrialainen. Nappi oli minun oma Nappi unessakin <3

Toinen uni minkä näin oli sellainen, että talvikkoni teki poikasia ja niitä oli aivan tajuttomasti. Kun avasin häkin luukun kaikki poikaset ryntäsivät ulos ja sitten yhtäkkiä niillä olikin joillakin häntä O__O Se oli tavallaan painajainen, kun ne kaikki karkasi.
Uros syrkki Peter Pan "Mickey" lk musta vn 16.4.10 <3

ylli

#76
Mä oon nähny sellasta unta kax kertaa, et mun talvikkoni Helmi saa poikasia  xD ja sitte toisessa niitä vaa tulvi ulos. Ne oli kaljuja ja puolikkaa rusinan kokosia ja mä astuin yhen päälle :cry:  Ja mun äiti on nähny sellasta unta et se osti hamsterin mulle ja siin unessa myyjä sano et oikeesti niitä pitää pitää pahvilaatikossa, joka on puoliks täytetty hiekalla!!!! Yhen kerran näin unt et mull oli 3 hamsterii, 2 marsuu ja kani. Yhes unes mull oli puhuva marsu  :shock: ja se huus: VETTÄ RUOKAA JANO ULOS kokoajan. Sori et jaarittelen tällee! Ihme et luit ees tähän asti ;)

Summera

#77
Eilisessä unessani näin, että olin ostamassa uutta hamsteria. Juuri kun otin yhden lutuisen kaverin käteeni, kauppa sortui niskaan ja heräsin. Vähän outo ja todella "ihana" uni.

+ sen hamsterin nimi jonka meinasin ostaa oli joku Liljana  :haha
Hamsterihulluna tullaan ja mennään

ylli

#78
On hassuja hamsteriunia
mielikuvituksen munia
niistä kuoriutuu kaikkea omituista
joskus aamulla ei edes niitä muista
kerran uneksin et hamsterini poiki
miten sellasta nähä voiki
sellasta tekin nähneet ootte joo
ei hamsteria parempia elukoita oo :lov

MortimerRiddle

#79
Näin aivan kummallista unta suunnilleen pari kuukautta sitten. Siinä minulla oli kaksi roboa, jotka käyttäytyivät kuin koirat, mutta olivat viisaita kuin apinat. Jostain syystä olin näiden robojen kanssa kirjastossa, ja toinen niistä valitsi itselleen sopivan kirjan luettavaksi ja kantoi sen hampaissaan tiskille  :D Kirjastonhoitaja siinä vain hymyili ja silitteli roboa.

Oli kyllä aika outo uni. Ja juuri tänään näin sellaista unta, että Sisu sai poikasia.  xD
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13

Sirpa

#80
Pari yötä sitten näin unta, että minulla oli kiinari, joka perinteisesti on hamsterilajeista ollut se vähiten kiinnostava. Mutta kun asiaa tarkemmin ajattelee, niin olisihan se tietysti kiva joskus ottaa kiinarikin itselleen...  xD

ammie

#81
^Voi kiinarit on kuules niin söpösii, että kannattaa ottaa!   :yes:

Aina kun saa nukkua vähän pidempään, kuin kukonlauluun asti, niin mä nään hirveen todentuntuisia unia, jotka yleensä sitten muistankin ihan hyvin ja yleensä nämä unet myös liittyvät joihinkin henkilöihin, jotka tunnen. Toissayönä näin sitten ihan hassua unta, jossa menin käymään taikahamsun luona vieraisilla.

Unessa tosiaan olin yht'äkkiä taikahamsun luona kylässä, vaikka ko. ihmisen kanssa en ole tainnut koskaan edes puhua kasvotusten. Siinä sitten kävin peremmälle asuntoon ja kun näin olohuoneessa kaksi bilteman hyllyä, joissa oli vain muutama duna/gabberi, niin kyselin, että "Niin montas hamsua teillä enää onkaan, kun oot sitä kasvatusta pienentämässä". Tähän sain vastauksen, että on heillä vielä 18 hamsteria, johon puolestani tuumasin, että ihan hyvän verranhan niitä vielä onkin.  :D  Loput hamsterit siis olivat kätkettyinä jossakin muussa huoneessa.

Siirtyessämme katselemaan asunnon muita huoneita, tuli eteisessä vastaan ruskea nahkasohva, jolla oli koira (heillä ei kai koiraa oikeasti ole?) ja selkänojalla vipelsi soopelinvärinen syrkki. Siinä sitten hädissäni aloin kertomaan, että tuossahan on herranen aika karkulainen vissiinkin ja koirakin sen kohta syö, johon taikahamsu totesi, että heillä hamsterit saavat kulkea vapaasti ympäri asuntoa. Pian tämän soopelin isukkihamsteri tuli myös paikalle ja ne tulivat toistensa sekä koiran kanssa hyvin juttuun. Taisin vielä sanoa, että "Tosi mielenkiintosta! Pitäis varmaan itsekin toimia näin hamstereiden kanssa."  

Joo, sellainen vierailu taikahamsulla.  :mrgreen:
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Anonymous

#82
^Mielenkiintoinen käynti meillä. Tosiaan ei ole koiraa eikä ruskeata sohvaan vaan vihreä  :D . Syrkkejäkään ei ole kuin 11 kotosalla. Toi oiski aika mielenkiintoista jos kaikki olisi vapaana kämpässä. Bilteman hyllyt on nykyään muksujen huoneessa. xD

MirkkuH

#83
^^hauska uni xD

Unessa makkarini sisus, jossa enemmistö hamsuista on, oli aivan kuin metsän pohja, sammaleineen, puineen ja kivineen. Huomasin, että pikku roboja viipelsi pitkin lattiaa, niitä oli paljon; aivan pikkiriikkisestä sentin mittaisesta vähän isompiin...minä ihmeissäni, että miten ne nyt ovat päässeet karkuun ja mistä terrasta ne ovat kotoisin: mullahan menee robot nyt ihan sekaisin :shock:  Kahdella kouralla niitä sitten lapoin lähimpään terraan. Viipelsi siellä aikuispariskuntakin joilla poikaset perässä. Sitten nappasin yhtä niskasta ja minua tillotti tuiman ja vihaisen näköinen musta jyrsijä, viskasin sen äkkiä sammalikkoon :huh

...tiesiköhän tämä uni niitä mustia roboja :haha

Cindu

#84
Oon joskus nähnyt unia että Söpö on ollut mun kanssa mäkkärissä ja karkaillu siellä ja mä oon vaan pyydystänyt sitä siellä.. On ne kummallisia.

Kävin joskus yhellä foorumilla tosi paljon ja se tuli mun uniinkin usein ;D Täältä ei oo tosin uniin ketään ainakaan vielä tullut, ja jos tulis niin tuskin mitään järkevää  xD

^^^ Haha mikä vierailu taikahamsullla ''Tosi mielenkiintoista...'' ;D On tosi jännä kun oon ollu kavereiden jos muidenkin unissa.. Tuntuu hassulta kun oon niissä unissa jotain ihan muuta kun oikeesti oon.
[size=85]Cookie Dough \'\'Pipari\'\', naaras syyrialainen hamsteri, pks keltainen musta s. 09.09.10 ?
R.I.P Söpö uros roborovski normaali, s. 2008-10.08.10 ?[/size]

Joku

#85
Näin tässä pari yötä aikaisemmin ensimmäisen hamsu-uneni(johtui luultavasti siitä että talvikko haettiin seuraavana päivänä.
Tämä on kyllä kamalan lyhyt uni :
Olin katsomassa geisha suklaarasiaa(johon olin leikellyt reikiä) ja safiirin värinen poikahamsu juoksi sinne,siinä minä sitten ajattelin että "Onpas ihana talvikko..."
Ja uni loppui mutten herännyt.

Juuri tämän takia ei kannata askarrella illalla siihen geishalaatikkoon reikiä :D
-Vkh talvikko Pekka-Top  ?, tutummin Toope 3.8.2010-21.6-2012
-Syyrialainen Jemma Peteriina ? s9-10.2011
-Maatiaiskissat Eero ?, Vilkas ? ja Noora?  26.7.2011
-Risteytyskani Juuso ? s. joskus talvella vuonna 2003

Mrk

#86
Näin viime yönä unta missä Phileas oli karannut ja saanut Pampulan kantavaksi reissullaan ja tuskailin unessa miten mulle voi AINA käydä näin. Molemmilla vielä knikit (ihan todellisuudessakin). Mutta todellinen yllätys olikin poikasten värit, muut oli ihan normaaleja tunnettuja värejä, mutta kaksi oli punaisia joilla oli myös punaiset silmät! :mrgreen: Toinen oli laikukas ja toisella oli vain valkoinen viiru punaisen värin lisäksi. Olivat kyllä mielenkiintoisen näköisiä ja ihan tosissaan mietin mikä uusi väri tämä on ja miten se on voinut syntyä. Loogisesti päättelin sen liittyvän isän huky väriin ja siihen että molemmilla vanhemmilla on knikit. :peukku:

Njoo, aina mun unissa hamsterit on ihan oudon värisiä ja yleensä vielä epämuodostuneita (tyyliin pinkistä sähkönsiniseen), joten ei siinä mielessä mitään uutta.

lentsu

#87
Mä näin joskus unta ihanista violeteista pitkäkarvaisista, jotka oli jotain Ruotsin kasvatuksen uutuuksia.  XD

lentsu

#88
No nyt menee lujaa.  :mrgreen: Ryöväsin viime yönä pk hopsun Venäjän tullijonosta, jonne se oli jumittunut, kun joku oli viemässä sitä pois maasta, vaikka shy ei olis halunnut. Sain hopsun kanssa paetessani mafian perääni. Painelin hamsteri mukanani pitkin kerrostalojen hissejä ja rappukäytäviä paetessani, mutta jossain vaiheessa ehdin astuttaa sillä naaraani, koska kun palautin sen unen lopussa sinne tullijonoon (oli pakko palauttaa kun mafia uhkas), sain kuitenkin mahtavan upean hopsupoikueen siitä uroksesta hopsu naaraalleni.

Onkohan tää hopsujen odottaminen lähtemässä jotenkin lapasesta?  :roll:

Minski

#89
^ No jopas oot vaarallisesti seikkaillut mafia perässä xD
Hamsteriton tätä nykyä