Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - mervin

Ollaan veikkailtu että meidän hamsu ois värivirheellinen mustasuklaa (valkoista mahassa), onkohan näin?

Ok (: Lähetetäänkö siis tuonne (lemmikki)rekisteröijälle tuo sivuilta löytyvä rekisteröintikaavake ja tuo 1€ tilille? Onko kellään tietoa sen aktiivisuudesta?
Eli siis, ymmärsinkö oikein; hamsterin voi rekisteröidä poikasena lemmikkirekisteriin (ensmmäisellä sivulla olevan ohjeen mukaan) ja myöhemmin jos tämä kys. hamsteri saa näyttelystä tuon L1 maininnan, voi sen rekisteröidä jalostusrekisteriin? :pihalla: Rekisteröikö kasvattajat yleensä kumpaankin, vai esimerksiksi jalostukseen käytettävän hamsterin ainoastaan jalostusrekisteriin?
En nyt tiiä tuleeko tää oikeaan aiheeseen, mutta tiedättekö yhtään monta osallistujaa otetaan korkeintaan näyttelyissä järjestettäviin hamstrauskisoihin ja miten sijat jaetaan? Asialla olisi hieman kiire!

Kiitos jo valmiiksi :)