• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Yleinen näyttelypulina

Aloittaja iitu, 19.07.07 - klo:13:30

« edellinen - seuraava »

GaneshaX

#885
Siis näyttelyvahvistukset tulee etukäteen ilmoittautuneille yleensä siinä samalla viikolla, kuin näyttely järjestetään.

Maksu?
Raha tilille (muista viite) ja kuitti näyttelypaikalle mukaan. Kuittia vastaan saa numerolaput   :)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Rose

#886
viite ?  :shock:  mitä se tarkottaa. Pystyiskö sen maksaa sillain että äiti siirtäis noi rahat sinne jonnekkin tilille kun se on pankissa ite töissä, ja kun mä en tajua tilinsiirroista kauheasti mitään  ..  :mrgreen:

Marla

#887
Lainaus käyttäjältä: "caramelli"viite ?  :shock:  mitä se tarkottaa. Pystyiskö sen maksaa sillain että äiti siirtäis noi rahat sinne jonnekkin tilille kun se on pankissa ite töissä, ja kun mä en tajua tilinsiirroista kauheasti mitään  ..  :mrgreen:
Viitenumero. :) Maksajan ei tarvitse olla näytteilleasettaja itse, joten voit antaa äitisi maksaa tuon maksun - hän jos on pankissa töissä, osaa varmasti katsoa näyttelykutsusta ne oikeat tiedot maksuun.

wiidii

#888
Sanot vain äidillesi että maksaa näyttelymaksun näyttelykutsuissa anettuun tilinumeroon. Sillä nimellä ei ole niin väliä, kun kuitti tulee jokatapauksessa tulostaa ja tuoda näyttelypaikalle.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Rose

#889
meillä ei ole tulostinta ;s eiksen kuitin numeron vois ottaa ylös tai laittaa postissa? ja maksetaanko se vasta sitten kun on vahvistus tullut ?

wiidii

#890
Jos ei ole tulostinta, pitää käydä maksamassa pankissa maksuautomaatilla ja tulostaa kuitti ylös. Myös kuitin kopioiminen ja lähettäminen sähköposti-ilmoittautumisen yhteydessä varmastikin onnistuu.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Rose

#891
Siis ilmoittaudun sinne jo s-postin kautta. Mutta missä kohtaa ne rahat pitää siirtää sinne tilille? ja siis käyks se silleen että kopioin johonki paperille kuitissa olevat tiedot ja näytän ne kopioidut tiedot paikanpäällä?

GaneshaX

#892
Paikanpäälle tarvitaan ihan oikea kuitti. Sen saa ihan maksuautomaatinkin kautta tai pyytämällä oman pankkinsa konttorista.  :)

Maksu maksetaan ennen näyttely päivää ja kuitti tuodaan paikanpäälle.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Rose

#893
ok (: Kaikki tuli selväks paitsi se että maksanko maksun vasta sitten kun oon saanu vahvistuksen tosta ilmottautumisesta? vai maksanko sen nyt tällä viikolla vai ihan milloin vain ennen näyttelypäivää?

GaneshaX

#894
Ihan milloin vain ennen näyttely päivää.  :)

Osallistumisen peruminen pitää tehdä ennen viimeistä ilmopäivää. Muuten joutuu maksamaan ilmomaksun, vaikkei hamsteri osallistuisikaan. Tämän laitoin varalle, jos hamsterisi ei osallistukkaan. Yleisestikkään tästä kohdasta ei kaikilla ole välttämättä tietoa.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Rose

#895
ok (: kyllä uskon ettei tuu mitään esteitä. mutta ei sitä ikinä tiiä jos oon vaikka jossain oksennustaudissa :D mut en usko.


Kiitos avusta (: Nyt maksutapa ja kaikki selvillä.

Ninde

#896
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"Myös kuitin kopioiminen ja lähettäminen sähköposti-ilmoittautumisen yhteydessä varmastikin onnistuu.
Kuitin saa sähköiseen muotoon esim. seuraavalla tapaa:
1. avaa hyväksytty maksu (arkistointitunnus oltava näkyvissä) nettipankista näytölle
2. paina print screen -näppäintä (PrtSc)
3. avaa kuvankäsittelyohjelma (esim. paint riittää, pitäisi löytyä joka koneesta)
4. liitä (ctrl+v) kopioimasi print screen kuva kuvankäsittelyohjelmaan
5. mahdollisuuksien mukaan muokkaa kuvaa (esim. croppaa turhat pois ja pienennä sopivaan kokoon)
6. tallenna jpg-muotoon (jos mahdollista, voi tiedostosta tässä vaiheessa tehdä myös pdf-tiedoston)
7. liitä sähköpostin mukaan

Rose

#897
kiitos (: äiti sano että voi tulostaa työpaikan koneelta. Äiti vaan nauro mulle ku oon näi tietämätön ;D

mervin

#898
En nyt tiiä tuleeko tää oikeaan aiheeseen, mutta tiedättekö yhtään monta osallistujaa otetaan korkeintaan näyttelyissä järjestettäviin hamstrauskisoihin ja miten sijat jaetaan? Asialla olisi hieman kiire!

Kiitos jo valmiiksi :)
[size=85]syyrialaiset[/size]

Ninde

#899
^Kaikki halukkaat voivat osallistua. Sarjat on erikseen kääpiöille ja syyrialaisille ja niistä palkitaan yleensä kummankin sarjan kolme parasta/nopeinta.