Viestit - Noon4

^^^ :lov  :nuija: Voi nahkanakit!
Meille kotiutui eilen vihdoin KaisaM:ltä maailman ihanin syrkkineiti Pusa Hispida alias Pörri  :lov Neiti on reipas kuin mikä, yöllä oli pistänyt dunan sisustuksenkin uuteen uskoon :haha

Kuvia laitan illemmalla kunhan neiti herää.
Ohraruohoa varmaankin voi antaa?
Ok, eli pitäydymme siis tuossa ainakin näin aluksi. Ehkä sitten vaihdetaan johonkin muuhun jos (kun) hamsulauma kasvaa  xD

Enää 4 yötä niin pikku Pörri on täällä!  :lov
Lainaus käyttäjältä: "Hanski"Näin eläinkaupassa myytävän Savic Hamster toilet -kuiviketta, näyttää tältä //http://rongeurboutik.com/images/1914.jpg. Sanotaan olevan myrkytöntä ainetta (bentonite) ja sopivan hiirille, kääpiölle, syrkeille ja gerbiileille. Voiko tällaisia käyttää vai onko parempi laittaa puupellettiä?

En huomannut että tähän olisi tullut vastausta, sama asia kiinnostaa myös minua. Bentoniittihän on savea, joten ei kai siitä haittaa ainakaan ole?
Awww mitä suloisuuksia, noi rexit :lov
Me täällä myös odotetaan malttamattomina Kaisan vauvojen kasvua  :sydan