• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Uudet tulokkaat

Aloittaja jennu, 26.02.09 - klo:19:00

« edellinen - seuraava »

Noon4

#660
Meille kotiutui eilen vihdoin KaisaM:ltä maailman ihanin syrkkineiti Pusa Hispida alias Pörri  :lov Neiti on reipas kuin mikä, yöllä oli pistänyt dunan sisustuksenkin uuteen uskoon :haha

Kuvia laitan illemmalla kunhan neiti herää.
[size=85]Lunacrest harjikset[/size]

[size=85]? Pusa Hispida "Pörri"[/size]

Minski

#661
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"
Lainaus käyttäjältä: "Minski""Uutta verta" totisesti kaivattais, mutta ehkä sitä kohta on naapurimaasta tulossakin, jos kaikki menee hyvin :)
Kyllä se onnistuu, Marjut hoitaa homman.  :)
Arvaa käynkö joka päivä ihailemassa pienen ruotsipojan kuvia :oops: :lov Toi on ihan kun kopio Anninan lötköpötköuros Poker Facesta, joka on täällä lainassa (tai oikeesti oon jo ominu sen, mut Annina ei viel tiiä sitä :P )
Hamsteriton tätä nykyä

Saana

#662
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Toi on ihan kun kopio Anninan lötköpötköuros Poker Facesta, joka on täällä lainassa (tai oikeesti oon jo ominu sen, mut Annina ei viel tiiä sitä :P )
Jaahans, täällä sitä vaan juonitellaan mua vastaan vaikka mailiin kirjotellaan ihan muuta. :kuiva:

Pähkinä

#663
^^ Täällä on toinen kans joka käy joka päivä katsomassa onko tullut uusia kuvia.  :D
Tänne on tulossa tällaiset tytöt Tyttö1 ja tyttö2
Meinasi vain välillä jo usko mennä ettei hamsut olisi tulossakaan, mutta onneksi Marjut pääsee hakemaan ne.  :)

Mimmi

#664
Pähkinä Ihana tuo satiini, mistä tulee?

Minski

#665
^ Kuvassa lukee hamsun nimi kasvattajanimi-etuliitteen kera :)

Lainaus käyttäjältä: "Annina"
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Toi on ihan kun kopio Anninan lötköpötköuros Poker Facesta, joka on täällä lainassa (tai oikeesti oon jo ominu sen, mut Annina ei viel tiiä sitä :P )
Jaahans, täällä sitä vaan juonitellaan mua vastaan vaikka mailiin kirjotellaan ihan muuta. :kuiva:
No mut kun Poker niin viihtyy täällä ja sä oot jo tottunu elään ilman sitä ja mä taas oon jo tottunu et Poker on aina täällä :P


Pähkinä: Mä kans tota kyyhkynharmaa kk:ta ihastelin ja oisin varmaan sortunu siihenkin, jollet olis ottanu sitä. Onneks otit niin mun ei tarvinnu sortua, koska en mä sisaruksilla olis järjellä aatellen tehnyt juuri mitään :) Joku erisukunen tyttöhamsu olis kyl kiva vielä saada jostain.
Hamsteriton tätä nykyä

Anonymous

#666
Meille 29.3 kotiutuva Lumiukko :lov

Jenniliini82

#667
meille kotiutui 21. 3. syyrialainen poika n. 5kk vanha, nimetty Obelix(Osku).
Ennestään Vili ja Vilperi(robo-pojat) ja talvikko Fiona.

SatuH

#668
Meille kotiutui sunnuntaina ihana Pk syrkki Capo  :lov oon niin ihastunut poikaa. Capo on nyt 5 vkoa ja on ihan sylilössykkä jo nyt. Capo on väriltään minkki. Kiitos Anninalle tästä ihanasta pojasta!

Zon Wein "Capo"

Ken_G

#669
Meidän uusin tulokas Safiina (viikon alle 3 kk) on kyllä jo melkein kuukauden täällä asunut, mutta nyt löytyi oikein kunnon kiima ensi kerran. Neidin kun poimin dunasta ja satuin vähän selkäpuolelta silittämään, niin saman tien jämähti suolapatsaaksi ja häntä sojotti kohti taivaita  :haha

Niin se nuoriso kasvaa..

Pähkinä

#670
Lainaus käyttäjältä: "Mimmi"Pähkinä Ihana tuo satiini, mistä tulee?

Minski kerkesi vastatakin, eli Exentrion's kasvattajalta Ruotsista tulee.

Ninde

#671
Lainaus käyttäjältä: "Heli"
Sorruin.  :teipit  :oops: Se olis sit terran etsiminen käynnissä.  XD

jjenna

#672
Ninde MITÄ sä oot menny tekemään  :huh  XD
Vaik onhan toi nyt aika  :lov
Hamsterikasvatus jäädytettynä

wiidii

#673
Lainaus käyttäjältä: "Ninde"Sorruin.  :teipit  :oops: Se olis sit terran etsiminen käynnissä.  XD

MINÄ TIESIN!  :mrgreen:
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Lisette

#674
Lainaus käyttäjältä: "SatuH"Meille kotiutui sunnuntaina ihana Pk syrkki Capo  :lov oon niin ihastunut poikaa. Capo on nyt 5 vkoa ja on ihan sylilössykkä jo nyt. Capo on väriltään minkki. Kiitos Anninalle tästä ihanasta pojasta!

Zon Wein "Capo"
//http://i12.photobucket.com/albums/a208/satuu05/DSC_0137-2-1.jpg

Meille tuli eilen Capon veli Zembalo  :lov  Kääks kuinka se onkaan ihana pörrikkä  :sydan  En oo vielä keksinyt kutsumanimeä.
[size=85]ex-feliX.[/size]