Viestit - Lindour_

Lainaus käyttäjältä: "Vevve"Läskiys johtuu yleensä ihan samoista asioista kuin ihmisilläkin, eli liian rasvaisesta ruuasta ja liian vähästä liikunnasta. Jos hamsterilla ei ole vielä juoksupyörää, hanki sille sellainen. Siemenseos kannattaa vaihtaa kevyempään (5-7% rasvapitoisuus on sopiva, se lukee yleensä pussin kyljessä) ja kaikki turhat herkut ottaa pois.
Juoksupyörä on, mutta pitää niin kovaa meteliä, ettei yöllä voi pitää:/ eikä sitä kauheesti päivällä näy juoksemassa..
Siemenseos on kai 6% (sikäli kun oikein osasin kattoo:D)
Ja ylimääräisiä herkkuja ei nyt ollakaan annettu, mutta entäs tuoreruoka? siis esim piltti. Kannattaako sitä antaa?

Lainaus käyttäjältä: "Vevve"Esimerkiksi puhaltamisen pitäisi tepsiä: kun hamsteri näykkäisee, puhallat sitä hellästi naamaan.  :)

juu oon kuullu ton gerbiilien yhteydessä, mutta en oikeen tienny että miten robot siihen suhtautuisi:D täytyy kokeilla :)

hehheh.. en keksiny miten voi lainata noita tekstejä..  :angel

edit: tekstejä voi lainata "lainaa" -nappulaa käyttämällä joka löytyy tekstikentän oikeasta yläkulmasta.//Ninde
Mulla on ollu ehkä vähän yli vuuooodeenn (?) kaks uros hamsteria (jotka piti sitten erottaa..:/ ) ja tässä pari viikkoo sitten tuli naaras lisää:)

Varsinkin toinen noista pojista on alkanut lihoa ja syödä niin mielettömästi etttää..  :huh En sinäänsä käytöksessä mitään poikkeavaa laiskuutta huomaa... on vain läski..
1. mistäköhän vois johtua...? ( siis voiko olla syöpä ym.. :( )
2. Tietääkö kukaan että miten roboja voi laihduttaa? :p

Ja sitten naaraasta (tarkkaa ikää en tiädä, mutta ainakin yli vuoden vanha:D) Kun sillä on semmonen ikävä tapa "maistaa" sormea kun siihen koskee..:D eihän se satu tietenkään (kerran on kyllä iho mennyt rikki.. tuli trauma..) Mutta perjaatteessa ei tunnu eikä satu mutta joka tapauksessa aika ikävä tapa..:D tietääkö kukaan minkäänlaista keinoa saada sitä ehdytettyä...? :)
Ei varmaan.. :D ainakaan ite en keksi mitään.. kun on noin vanhakin jo:p

Kiitossss..:D
Mä en oikeen oo varma mihin osioon tää pitäis kirjottaa  :D muttakun mulla on semmonen ongelma että;
 ekaks mun piti erottaa noi kaks veljestä kun toinen rupes käymään toisen kimppuun aika kauhein seurausksin. Nyt ne on sitten erotettu, mutta se toinen (kiusaaja) on alkanut olemaan kauheen säikky ja se pelkää pientäkin liikahdusta, eikä sitä juuri koskaan näe.
Kun yritän saada sen käteen esim putken kautta ja pistän sit kantolaatikkoon tää yks alkaa huutamaan kovaa ja yrittää henkensäkaupalla juosta karkuun. En uskalla muutenkaan kauaa pitää kättä siellä (ensinnäki se on aika pelottavan kuulostax) ja muutenkin kun on purrut jo muutaman kerran..
Mietin että olisin myynyt sen, mutta eihän sitä kukaan osta kun on ihan sekasin ja muutenkin kohta vuoden vanha..

Mutta mitä oikeen pitäis tehä..? =/

käy vähän sääliks sitä..  :(