Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Karvatassu

hmm me oltiin kanadassa joukkueen kanssa pelaamassa ja kaverin kanssa poikettiin eläinkauppaan joka näytti hyvältä. peremmältä löytyi kuitenkin syrkkejä liian pienissä häkeissä, kaloja mukinkokoisissa laseissa myytävänä ja koiranpentuja pienissä lasikopeissa jossa pohjana ritilä. aika äkkiä lähdettiin. :x  :<  :(  :teipit
Mä haluaisin roboja, mutta äiti halusi mielummin talvikoita. Sellaiset ja terran haluaisin :sydan  :msilly:
Joo, Rauman Ilonaihe on hyvä kauppa. Molemmat talvikot sieltä. :P
Hmm noita kun luin niin tajusin että meiän elmerillä(talvikko) on  kalterihäkki.siinä on erittäin pieni pinnaväli joten karkuun (ei vielä ainakaan) ole päässyt. meillä on myös ferplastin dunatyyppinen juttu  xD  niin siitä se ei tykännyt yhtään. pitäisikö kuitenkin vaihtaa dunaan? Elmeri tykkää katsella häkistä ulos, kun teen jotain sen vieressä :(  voisiko joku kiitos vastata kysymykseen jotta saisin mielenrauhan :haha
mä löysin sellasen pienemmille lapsille tarkoitetun kirjan kirjoittaja oli Mark Evans, nimi oli hamsteri. se oli eläinlääkärin kirjoittama ja mielestäni aika hyvä. tosin en tiedä asiantuntijoiden mielipidettä kirjasta xD
Mun kaverilla on kolme marsua ni se ei onneksi sekota hamstereita ja marsuja xD  mun mummo tuli käymään meillä, ja pyysin sitä kattomaan uutta hamsteria. Mummoni INHOAA rottia ja hiiriä, joten tuli hieman vastahakoisesti. Näytin hamsteria ja mummoni tokaisi: "Eihän nuo nyt miltään rotilta näytä ku ei ole (pitkää) häntääkän edes" xD kyllä sain makeat naurut kun sanoi vielä suloisiksi. :lol:   XD toinen mummoni tykkäsi, on kerran serkullani ennenkin hamsun nähnyt. Isäni taas sanoi ettei todellakaan aio huolehtia niistä, mutta kappas, nyt se on ihan innolla juoksuttamassa niitä vapaana kun en itse kerkeä xD
Mäki oon lukenu noi kaikki kirjat mitä ganeshaxillakin oli. ja joissain oli ihan hyvääkin tietoa. Otto von Frischin kirjassa oli hyviä kuvia  :)  mutta sehän on sitäpaitsi aika vanhha? kirja muistaakseni...
mä tein sellasesta daim-kakku (matalasta) pahvilaatikosta purujen alle piilotettavan majan. leikkasin vaan päälle vessapaperirullan kokoisen reiän. sit lyhensin rullaa ja laitoin sen reikään. hautasin laatikon puruihin niin että rulla oli vaan näkyvissä ja tadaa, maja on valmis xD siit rullasta se kulkee edestakas ja niin paljon tykkää ettei edes oo tuhonnu sitä :lov  annoin vielä vessapaperia ja nyt se silppuaa sitä tonne ihan autuaana  :lol:  xD oho tää taitaa kyl kuuluu tonne virikkeisiin  :c8  :huh  :shock:  :pihalla:
Ja mä ku luulin et mun talvikon duna on pieni-.-' No tota ekaa videoo kattelles tuli kyl sellane olo et se on viisinkertane noihi kopperoihin verrattuna. :lol: en viittiny edes kattoo sitä loppuu, oli hirvee :roll:  :|  :(
vähän hieno :shock:  :sydan  osais itekki piirtää :oops: