Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - jansu

Vetoketju sen olla pitää.  :D
Tässä meidän poppoo, uusin kuva. :)
Okei. No poikaset on kyl muutaman päivän päästä jo 3 viikkosia, ja alkaa olla jo aika isoja, ja oon huomannut ettei enää asusta samassa pesässä mamman kans, vaan on alkanut tekee omia pesiä. Koskas noilla alkaa luovutus ikä olemaan? Jos niistä olen luopumassa.  :lov
Onko ihan normaalia, että poikaset saaneesta hamsusta tulee arka?
Toi mamma oli ennen poikasia tosi kesy, pysty pitää kädessä eikä sinkoillut karkuun, mutta nyt se on ihan jotain muuta. Heti ku meen dunan viereen lähtee se karkuun, ja sit ku koitan ottaa käteen ni sinkoilee pakoon henkensä edestä, mikä sitä vaivaa? Ja tuntuu että poikaset ottaa vielä mammasta mallia, eli nekin juoksee mua karkuun, ei aikasemmin juossut.  :(
Voi jukra noita anninan vauva roboja.  :lov
Ihan äly söpöjä, kuin sä oot noin hyviä kuvia niistä saanut? :)
Kun löysin tälläsen ketjun niin laitetaan nyt sit tännekkin kuvia, meidän ylläri robo vauvoista.  :oops:

Tästä lähdettiin.

Ja hurjaa vauhtia kasvetaan.

Anteeks huono kuva laatu mutta kännykällä otettu kun kamera on rikki, pakko mennä perjantaina ostaa uusi että saa kunnollisia vauva kuvia muistoksi.  :lov
No sitä oon itekkin miettinyt, mutta miksei sit vaan roudaa sitä pesään, vaan viskoo ja heittelee ympäri ämpäri, ja kuljettaa ihan toiseen suuntaan ku pesään.  :roll:
Mulla on pieni kysymys. Toi on menny kiinni toi ketju minkä avasin sillon poikasten synnyttyä, joten kysyn täältä. Eli onko noilla hamsu emoilla tapana koulia ja kouluttaa noita poikasia? Oon nyt kaks kertaa nähny ku emo riepottelee ja heittelee poikasta pesän ulkopuolella. Siis näyttää tosi rajulta, muttei pikkuseen kumminkaan tuu mitään jälkiä, et yrittäis tappaa sitä, eikä poikanenkaan huuda tai ääntele ku näin käy? Onko normaalia vai onks toi mamma hullu? Vai oonko mä vaan liian suojeleva?  :huh

Kiitos anzukka. :)
Tänne kelpaisi myös molemmat, mut jos kalenteri on jäissä niin huppari logollakin riittää.
Pitäähän sitä "hamsu" huppari olla kun on "kissa" huppari toiselta palstalta.  XD
En tiedä onko oikea paikka kysellä tällästä, mutta haluisin tietää kuinka usein te robo omistajat siivoatte kokonaan häkin eli vaihdatte kaikki purut? Ja kuinka monta roboa samassa häkissä on?
Mulla on kaks ja ne asustaa tollasessa isossa dunassa ja nyt tässä mietin, että kuinka usein olis hyvä tehä täys siivous. Niin ja sit semmonen, että onko esim siivouksen aikana hyvä vaihdella tavaroiden järjestystä vai pitää samana?  ;)
Okei. Tarviiko niitä käsitellä millään lailla?
Joillain näin puiden oksia noissa terroissa niin onko sillä jotain merkitystä millasta tai mistä puusta se on otettu?
Olen uusi myös itsekkin palstalla, mutta viikko sitten elämääni suunnisti kaksi aivan yli söpöä robo tyttöä. :lov
Väriltään tytöt ovat huskyjä. Ja nimiä en vielä oo keksinyt.
Mulla olis yks kysymys tai oikeestaan kaks. Eli meille muutti eilen pari roboa ja nyt mietin niiden dunan sisustusta, niin jotkut puhu noista kukkaruukuista, onko soveltuvia roboille vai ei ja sit toinen on toi paperi silppu. Voiko sitä käyttää roboilla ja jos voi niin laitanko silpun vaan dunaan ja hamsut sitte minne haluaa vai kui?
Kiitoksia näin etukäteen.  :)