Viestit - Hyppis

Tässä meidän hamsutorni :D

Ylintä kerrosta asuttaa kaksi robotytsyä, keskellä syrkkineiti ja alhaalla talvikko-mummeli. Hylly ikeasta, olisko ollut Gorm nimeltään. Hivenen tahtoo huojua jos siitä ottaa tukea, mutta muuten oon kyllä hyllystä tykännyt. Samoin liukuoviterroista :) Mummelilla on ihan tavis terra.
Juu, minusta se näyttää myös tosi kivalta ja Nami tuntuu tykkäävän :) Mulla on roboillakin liukuoviterra, kooltaan 75x35x35, sen löysin herppi.netistä. Liukuoviterroja kantsii vilkuilla sieltä, roboterra on myydään-palstalta bongattu :) Mä ainakin oon tykännyt, otuksia on kivempi lähestyä sivulta kuin päältäpäin ja terrat mahtuvat sitten vähän ahtaampaankin hyllyyn kun aukeavat sivusta.
^Huuto.netistä löysin :) Ihan huippukunnossa ja just sellanen mitä etsiskelin. Edessä isot lasiovet, mutta alas jää silti hyvin tilaa puruille ilman että ne tulvis ovet avattaessa pihalle ja katossa on verkkoa, joka takaa hyvän ilmanvaihdon. Tässä linkkinä kuva, laitan enemmän sitten varsinaiseen asumus kuvien ketjuun: Namin terra. Siinä näkyy vähän tuota meidän hamsuhyllyäkin :D
Mä sain vihdoinkin hommattua meidän Namille lasiterraarion, tuntui että se tuli ihan mökkihöperöksi tavallisessa hamsudunassa. Uusi terraario on lasiovellinen ja kooltaan 100x40cm, korkeutta 55cm. Eiköhän se neidille jo kelpaa, isompaa ei olis meille mahtunut.

Nyt meillä on sitten hamstereille ihan oma hyllykin kun hommattiin Ikeasta gorm-hylly, se on oikea hamsterikerrostalo :D Alakertaa asuttaa Savu-talvikko, keskellä majailee Nami hulppeine terroineen ja ylimpänä pöpötin siskokset. Pitää lisäillä terroista ja hyllystä kuvia tännekin jossain vaiheessa. :)
On jo miljoonasti pitänyt laittaa tänne kuvia meidän uudesta tytsystä mut enhän mä oo saanut aikaan :D Tässä nyt olisi kuitenkin kuveja, Mustikkamaalta tullut hopeanharmaa kilppari-tyttö Ananas, kutsumanimeltä Nami. Ihana tyttö, kaikkea sitä mitä toivottiinkin :) ihan mahdoton kuvattava, sillon kun kamera olis nappaamassa kuvaa niin neiti viipottaa jo toisella puolella dunaa xD näistä kuvista jo kasvanutkin hurjasti, kuvat otettu muistaakseni lähellä neitosen saapumispäivää.