Poikaspäiväkirjat 4

Aloittaja Heli, 09.06.11 - klo:02:16

wiidii

Meille syntyi tänään ensimmäiset "viralliset" Choux Puffs -hamsterit, kun pk musta kilpikonna Choux Puffs Kiss-Kiss synnytti kymmenisen potraa lasta  :puna: Isänä poikasille on pk suklaa uros Milo, eli toivottavasti tuonne nyt edes yksi suklaa(kilpikonna tai -keltainen) syntyisi.. Olin katsovinani että ainakin kaksi ruskeasilmäistä joukossa oli.  :sydan:
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

jensku

Nemi on kyllä paisunu huimasti.  :puna: Veikkaan että 6-7 lasta tulee. Laskettuaika on nyt maanantaina. Jänskätää ihan hirmusesti Nemin puolesta.  :sydan:
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

jensku

Nemi no synnyttänyt.  :sydan: tarkaa lukumärää ei viellä tiedossa. Muttaa tossa äsken Nemin kävi pesän ulkopuolella. Niin tiirasin nopee taskulampulla dunanläpi  pesän oviaukkoon. Nii pieniä vaaleenpunasia nakkeja sielä on.  :loov:
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/

tammenterho

Neljä hamsteripoikuetta vielä kotona. Ensimmäisestä robopoikueesta yksi lähteny jo maailmalle ja kaks kotia vailla. Toisesta poikueesta kaks kotia vailla. Molemmista syrkkipoikueista pari muksua lähteny omiin koteihin.

PiiaL

"Pitkästä aikaa" laitettiin meillä kesälapset tilaukseen eilen. Syksyllä saattaa vielä olla tiedossa yksi poikue, mutta vähän vähemmillä poikasilla mennään tänä vuonna. Poikasia olisi nyt toivottavasti tulossa yhdistelmästä FIN MVA Balandine's Pamela pk soopeli - Pikkumökin Yökyöpeli** pk creme (isä KJV10 Balandine's Igor Ibanez**). Olen huomannut, että vaikka cremeistä täällä on alotettu ja sentään cremesukuisissa pysytty, niin itse cremejä minulla ei nykyään niinkään ole (ainakaan semmosia hottis cremejä), niin jospa tästä yhdistelmästä korjataan vääryys. Liikaa olen kallistunut tuonne soopeli-minkkirintamalle viime aikoina..

wiidii

^Ihana yhdistelmä  :sydan: Pamela on niiiiiin nätti  :sydan:
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Katitar

meillä popottimet huomenna 4 viikkoa, joten poijjaat pääsivät isukkinsa seuraksi ja tytöt jäi mammalle. tää tuntuu olevan aina yhtä vaikeaa - minkä jätän kotiin. tuntuu että kaikki on ihan yhtä.. rumia?  :icon_cheesygrin: haha! tai sitten se kaikkeista kivoimman näköinen on sitä sukupuolta, jota ei ajatellut kotiin jättää. plöäh!
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Sazki

Meillä on syntymässä 14.06. kyyhkis poikue yhdistelmästä Inertia, pk hopeakyyhkynharmaa x Rainbow Treasure*, lks kyyhkynharmaa vn    :sydan: Toivottavasti tulis monta pitkistä  :puna:
Pienimuotoista lk ja pk syyrialaisten kasvatusta värissä creme

tammenterho

Peruutuksien vuoksi melkein kaikki jälleen myynnissä  :icon_rolleyes: Poikaset on jo 6 viikkosia.

jonna

Eilen sain vihdoin astutettua Ellun. Jänskää sikäli, että Ellun emon piti olla keltainen laikukas mutta poikasten värit ei oikein täsmänneet  :icon_cheesygrin: Ellu on itse normaali, ja katsotaan nyt mahdollisten vauvojen myötä onko se piilokilppari.
Ellu kantanee rs:ää, uroksen takaa tulee myös melko paljon rs:ää, joten toiveita elätellään että poikueeseen tulisi jotain ruskeasilmäistä.
Isänä on Ruotsista tuotu keltaisen sukuinen, vielä(kin) nimetön pk musta uros :icon_smile: .

Vevve

Meillä syntyi campbelleja!  :hyper: Emo lila fawn Picus Peukaloruuvi ja isä sininen Peppermint's Alister.

Vähän vahingossa tosin. Mulla asui naaraslauma ja uroslauma väliseinällä jaetussa detolf-vitriiniterrassa, naaraat söi väliseinän tiivisteet ja vierailivat veljeskolmikon puolella. Tuloksena kaksi tiinettä tyttöä  :nuija: Olin onneksi suunnitellut näitä yhdistelmiä, mutta hamsut näemmä niin innokkaita tapaamaan toisensa että päättivät ottaa ohjat omiin käsiinsä  :icon_rolleyes:

Eve87

Onnea Veeralle cämpsytenavoista  :tongu:

Meillä ois seuraavaksi vuorossa tosiaan yhdistelmä Malthens Wisconsin (pk rs hopeanharmaa) x Cherrybomb (pk hopeanharmaa). Pieni mahdollisuus, että tulisi hopeasuklaata  :loov:

Vielä ois kolme pk mustaa naarastakin vapaana J-poikueesta  :yes:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Vevve

Kiitos Eve! :icon_e_biggrin:

Tulipa tässä vielä hoksattua, että nyt meillä on syyrialaista lukuunottamatta "korkattu" kaikki hamsterilajit. Pitääkö tässä nyt sitten ihan tilastojen vuoksi ryhtyä syrkkejäkin väsäämään  :nuija:

Sintturainen

Mulla on tässä vuosien varrella syntynyt kaikkia muita hamsuja paitsi roboja. Ja niitä ei kyllä synnykkään, ihan liian vilkkaita  :icon_cheesygrin:

GaneshaX

Meillä ei ole syntynyt, kuin syrkkejä.

Kämpsy pariskunta oli, mutta ne päättivät olla lisääntymättä  :mgrin:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki